Marcin Momot ze studia CD Projekt RED oficjalnie potwierdził pełną listę fanowskich modów, które pojawią się bezpośrednio w next-genowym Wiedźminie 3. Są to:
- The Witcher 3 HD Reworked Project (autorstwa HalkaHogana) – jest to kompleksowa paczka, która poprawia m.in. jakość tekstur i modeli obiektów.
- HD Monsters Reworked (Denroth) – lepsza jakość modeli potworów.
- Immersive Real-time Cutscenes (teiji25) – poprawiony wygląd przerywników filmowych, które są renderowane w czasie rzeczywistym (wyższy fps, lepsza grafika, usunięte błędy).
- Nitpicker’s Patch (chuckcash) – szereg poprawek błędów.
- World Map Fixes (Terg500) – naprawia błędy na mapie świata.
- FCR 3 – Immersion and Gameplay Tweaks (Andrzej Kwiatkowski) – szereg modyfikacji balansujących rozgrywkę stworzonych przez jednego z projektantów Wiedźmina 3. Tylko niektóre z nich zostały uwzględnione w next-genowym patchu.
Mody będą zintegrowane z grą, więc nie musisz nic robić, by je aktywować. Wystarczy, że zagrasz w next-genową wersję gry.
Jakie mody będą działać w next-genowym Wiedźminie 3? Pełna lista
Wydanie next-genowego patcha budzi obawy, czy dotychczasowe mody, które działają z aktualną wersją gry (tj. 1.32) będą współpracować z odświeżonym Wiedźminem 3. Są one niebezpodstawne – bo nawet niewielka aktualizacja potrafi całkiem zaburzyć działanie modyfikacji.
Jak te mody włączyć? XSX
Nic nie musisz robić. One są zintegrowane z grą, więc wystarczy, że grasz w next-genową wersję gry. 😉