Zwróć szczególną uwagę na drzewka z napisem Gardens of Perception. Nawet tekstura budowali nie jest tak rozmyta. Tryb wydajności (performance) wydaje się przypominać jakościowy w FidelityFX Super Resolution 1.0 (przynajmniej w niektórych grach). Z kolei Quality faktycznie prezentuje się porównywalnie (lub nieco) gorzej niż natywna rozdzielczość.
Muszę przyznać, że pierwsze próbki wyglądają zachęcająco, choć trzeba mieć nadal na uwadze, że to przykłady, które mają pokazać FSR 2.0 w jak najlepszym świetle. W dodatku porównanie dotyczy rozdzielczości 4K, a im ona niższa, tym efekty zwykle są gorsze. Nie omieszkam wrócić do tematu po premierze nowej wersji techniki i samemu przekonać się o różnicach.
Efekty użycia techniki skalowania czasowego lepiej sprawdzić w ruchu, więc AMD pokusiło się również o wypuszczenie porównania graficznego w formie wideo. Trudno jednak rzetelnie ocenić użycie FSR 2.0 na podstawie tego filmiku.