Dzięki temu klienci nie muszą już opuszczać Instagrama, aby przejść do Twojej witryny. Zamiast tego mogą szybko kupować za pośrednictwem aplikacji. Stories to zdjęcia lub filmy z ostatnich 24 godzin, na których możesz udostępniać posty ze swojego profilu lub publikować nowe treści. To popularny sposób na zdobycie większej liczby obserwujących i nawiązanie kontaktu z konsumentami. Treści generowane przez użytkowników lub treści tworzone przez wpływy, klientów lub innych użytkowników to świetny sposób na rozszerzenie zasięgu na różnych odbiorców i dalszą promocję swoich produktów.
Prowadząc swoją markę zadbaj o precyzyjne oznaczanie lokalizacji w swoich relacjach. Będą one bardziej widoczne dla osób, które szukają ciekawych miejsc za pomocą Instastories. Wystarczy, że nagrasz krótki filmik ukazujący wnętrze Twojego lokalu lub biura i oznaczysz lokalizację, w której się znajdujesz. W ten sposób osoby, które Cię jeszcze nie obserwują będą miały szansę znaleźć Cię poprzez ogólną relację pod oznaczoną lokalizacją np. Warszawy.
Twórz przekonujące opisy i zaufaj storytellingowi
Nie ma nic gorszego niż nachalne reklamy wyskakujące z każdej strony portali informacyjnych czy plotkarskich. Nie dość, że zniechęca to do dalszego czytania artykułu, to dodatkowo sprawia, że takie portale zyskują miano niewiarygodnych.
Dlatego tak ważne jest tworzenie interesującego i ekscytującego storytellingu. Zapewni Ci promocję, która w subtelny sposób opowie o Tobie samym lub o założeniach Twojej firmy. Stawiając na ciekawą opowieść – zyskujesz wiele. Przede wszystkim, Twoja historia może zostać przekazana dalej dzięki zaintrygowanym odbiorcom. Pamiętaj, że poczta pantoflowa to najlepszy sposób zdobywania obserwatorów w początkowych fazach tworzenia profilu. Dodatkowo zyskujesz na wiarygodności, kiedy opowiadasz, co się działo za kulisami, poza sztywnymi ramami sloganów.