A jak z jakością obrazu? Zdecydowanie nie jest to poziom NVIDIA DLSS. Czy wychodzi obronną ręką w porównaniu do techniki AMD? Redaktor RPS dodał, że nawet jeśli odleglejsze szczegóły są wyrazistsze przy użyciu NVIDIA Image Scaling, to bardziej postrzępione krawędzie dają się we znaki.
Ostatecznie w np. Deathloop preferował on AMD FSR zamiast NVIDIA Image Scaling. Z kolei według redaktora serwisu technologicznego Digital Trends obie techniki dają porównywalne rezultaty. Jest to więc funkcja warta spróbowania, gdy tytuł nie oferuje żadnych opcji upscalingu, a chcesz podbić wydajność kosztem wyglądu gry.
Ogólnie rzecz ujmując, zysk w fps jest nieco większy niż w przypadku DLSS, ale większym kosztem jakości obrazu. Więcej na temat wpływu NIS na wydajność i grafikę w grach dowiesz się z naszego testu NVIDIA Image Scaling. Sprawdź:
Jak włączyć NVIDIA Image Scaling i w jakich grach działa funkcja?
Po pierwsze, potrzebujesz sterowników NVIDIA GeForce 496.76 WHQL z 16 listopada 2021 roku. Na razie więc nie obejdzie się bez karty graficznej „zielonych”, by skorzystać z funkcji NVIDIA Image Scaling.