TikTok otwiera restaurację z dostawą w USA. Znamy menu i najważniejsze „smaczki”

Jedna z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych na świecie ogłosiła ostatnio, że zamierza otworzyć własną restaurację. Ma się ona nazywać TikTok Kitchen i póki co działać jedynie w opcji „na dowóz” na terenie Stanów Zjednoczonych. Co znajdzie się w jej menu i czego można się realnie spodziewać po nowym pomyśle twórców TikToka? Dowiedz się więcej.

TikTok z własną restauracją

Kochasz jedzenie? Dobrze się składa. Okazuje się, że jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych zdecydowała się na otworzenie własnej linii restauracji z jedzeniem „na dowóz”. Na początku ma ona działać jedynie na terenie USA, ale kto wie, może z czasem pojawi się także w Europie?

TikTok Kitchen, bo tak nazywać będzie się nowa propozycja od social mediowego giganta, ma być wynikiem współpracy TikToka z firmą Virtual Dining Concepts. Korelacja obu przedsiębiorstw będzie skutkowała otwarciem około 300 lokalizacji na starcie. Natomiast do końca 2022 r. ma być ich już ponad 1000 w całych Stanach Zjednoczonych.

tik tok zarabianie sposoby

Co znajdzie się w menu TikTok Kitchen?

Oferta restauracji TikToka będzie bazowała przede wszystkim na aktualnych trendach kulinarnych, które cyklicznie pojawiają się na social mediowej platformie. Można wśród nich wymienić np. pieczony makaron feta, będący jednocześnie najczęściej wyszukiwanym daniem w Google w 2021 r.

Dużą popularnością wśród użytkowników TikToka cieszą się też chipsy makaronowe – ugotowane kształty makaronu i pokryte serem, a następnie usmażone. Jak donoszą zagraniczne portale, trzeba się wiec spodziewać, że i one znajdą się w menu TikTok Kitchen.

Najważniejszą informację odnośnie menu restauracji promowanych marką TikTok ujawnił jednak Robert Earl, współzałożyciel Virtual Dining Concepts. Ogłosił, że jej menu ma się zmieniać cyklicznie, co trzy miesiące. Jeśli natomiast w sieci społecznościowej pojawi się viralowy trend na nowe danie, może zostać ono dodane do spisu serwowanych potraw nawet szybciej.

Earl zaznaczył także, że chce angażować członków platformy do aktywnego dzielenia się pomysłami na nowe dania – np. poprzez ich wynagradzanie. Widzi bowiem bardzo duży potencjał na połączenie ich aktywności nie tylko z wprowadzaniem nowych pomysłów, ale w konsekwencji także z  zamawianiem jedzenia i realnymi przychodami dla spółki.

Dlaczego? Niezwykłe potrawy i trendy kulinarne to coś, w czym TikTok przoduje i od samego początku zostawia w tyle konkurencyjne platformy społecznościowe. Jest zatem duża szansa, że jego użytkownicy będą chcieli chetniej spróbować dań, które przykują ich uwagę właśnie tutaj.

TikTik Kitchen restauracja
fot. techradar.com

Czy TikTok Kitchen ma szasnę na sukces?

Biorąc pod uwagę fakt, że TikTok jest drugą najpopularniejszą platformą typu social media na świecie (wyżej do tej pory pozostaje jedynie Facebook), to sukces pomysłu z jego autorską restauracją jest niemal gwarantowany.

I mimo że niektórzy wskazują na sporą i dobrze prosperującą konkurencję w zakresie jedzenia „na dowóz” (typu Uber Eats czy Deliveroo), to septyczne nastawienie odchodzi w niepamięć, jeśli przypomnimy, że TikTok każdego miesiąca przyciąga do swojej społeczności około miliarda użytkowników. 

Taki kształt rzeczy sprawia, że potencjalnych odbiorców do skorzystania z usług gastronomicznych spod logo jego marki z pewnością nie będzie brakowało. 

Przeczytaj także:

👨‍👨‍👦 Od jakiego wieku można założyć konto na Tik Toku i jak dbać o bezpieczeństwo dzieci na tej platformie?

💰 Jak zarabiać na Tik Toku? 5 najlepszych sposobów

🤳Jak najlepiej nagrywać TikToki? Poradnik jak zacząć na TikToku

🏆 Nie wiesz, o co chodzi z TikTokiem? Sprawdź jakie są najpopularniejsze konta na TikToku

Źródło: techradar.com, engadget.com