Co znajdzie się w menu TikTok Kitchen?
Oferta restauracji TikToka będzie bazowała przede wszystkim na aktualnych trendach kulinarnych, które cyklicznie pojawiają się na social mediowej platformie. Można wśród nich wymienić np. pieczony makaron feta, będący jednocześnie najczęściej wyszukiwanym daniem w Google w 2021 r.
Dużą popularnością wśród użytkowników TikToka cieszą się też chipsy makaronowe – ugotowane kształty makaronu i pokryte serem, a następnie usmażone. Jak donoszą zagraniczne portale, trzeba się wiec spodziewać, że i one znajdą się w menu TikTok Kitchen.
Najważniejszą informację odnośnie menu restauracji promowanych marką TikTok ujawnił jednak Robert Earl, współzałożyciel Virtual Dining Concepts. Ogłosił, że jej menu ma się zmieniać cyklicznie, co trzy miesiące. Jeśli natomiast w sieci społecznościowej pojawi się viralowy trend na nowe danie, może zostać ono dodane do spisu serwowanych potraw nawet szybciej.
Earl zaznaczył także, że chce angażować członków platformy do aktywnego dzielenia się pomysłami na nowe dania – np. poprzez ich wynagradzanie. Widzi bowiem bardzo duży potencjał na połączenie ich aktywności nie tylko z wprowadzaniem nowych pomysłów, ale w konsekwencji także z zamawianiem jedzenia i realnymi przychodami dla spółki.
Dlaczego? Niezwykłe potrawy i trendy kulinarne to coś, w czym TikTok przoduje i od samego początku zostawia w tyle konkurencyjne platformy społecznościowe. Jest zatem duża szansa, że jego użytkownicy będą chcieli chetniej spróbować dań, które przykują ich uwagę właśnie tutaj.