Wyniki sprzedaży Nothing. Są powody do otwierania szampana
Na początku grudnia firma Nothing poinformowała o wynikach sprzedaży swoich urządzeń. Łącznie rozeszło się ok. 1,1 miliona egzemplarzy ich gadżetów. 600 tysięcy to słuchawki – Nothing Ear (1) oraz Nothing Ear (stick). Natomiast za pozostałe pół miliona sztuk odpowiada nie kto inny, jak Nothing Phone (1).
Wyniki sprzedaży Nothing naprawdę robią wrażenie, zwłaszcza że mamy do czynienia z nową i relatywnie niszową marką. Ponadto udało się to osiągnąć w dość burzliwych czasach, na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków. Firma szacuje ponadto, że w 2022 r. zwiększyła swoje przychody aż dziesięciokrotnie, przekraczając 250 mln USD w porównaniu z 20 mln USD w 2021 r. To świetny wynik, zważywszy na bardzo krótką historię przedsiębiorstwa.