Diablo 2 Resurrected – runy i słowa runiczne w grze

Premiera Diablo II Resurrected to niebywałe zaskoczenie. Zarówno starsi, jak i młodsi gracze wzajemnie dzielą się teraz wiedzą na temat gry, która pierwotnie ukazała się ponad 2 dekady temu. W poniższym tekście streszczę jedno z zagadnień – runy i słowa runiczne. Oto poradnik, czym są i jak działają, i o tym, co musisz mieć na uwadze.

Czym są runy w Diablo 2?

Runy to inaczej wyryte w kamieniu magiczne symbole. Runami możesz wzmacniać swoje wyposażenie tak samo, jak kamieniami szlachetnymi – po prostu umieszczasz je w gniazdach dowolnego przedmiotu. Z jedną istotną różnicą. Runy można układać jeszcze w słowa runiczne (w języku angielskim: runewords), które uczynią Twój ekwipunek znacznie potężniejszym. Często lepszym od tego, który wyrzucają z siebie zabite demony.

runa eth w skrytce w grze diablo 2 resurrected
Dobrze, że powiększyli w Resurrected skrytkę, w końcu run jest od groma

W grach Diablo runy pojawiają się niemal od początków serii. Dodatek Hellfire dla pierwszej odsłony przedstawiał je jako pułapki zadające obrażenia. Dopiero w Diablo 2 stały się przedmiotami umieszczanymi w broniach i zbrojach. Później ich zastosowanie znowu uległo zmianie, bo w Diablo 3 pełniły funkcję bonusów do umiejętności. W nadchodzącym Diablo 4 również ma ich nie brakować, choć nie można być do końca pewnym, jak tam zostaną przystosowane.

W sumie w grze są 33 runy. W Diablo 2 Resurrected ich liczba nie zmieniła się.

Opis wszystkich run i ich efektów w Diablo 2

Runa El

Broń

  • +50 do skuteczności ataku
  • +1 do promienia światła

Zbroja

  • +15 do obrony
  • +1 do promienia światła

Hełm

  • +15 do obrony
  • +1 do promienia światła

Tarcza

  • +15 do obrony
  • +1 do promienia światła

Runa Eld

Broń

  • +75% do obrażeń zadawanych nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku względem nieumarłych

Zbroja

  • +15% do spowolnienia zużywania się wytrzymałości

Hełm

  • +15% do spowolnienia zużywania się wytrzymałości

Tarcza

  • +7% do szansy na blok

Runa Tir

Broń

  • +2 many za zabicie potwora

Zbroja

  • +2 many za zabicie potwora

Hełm

  • +2 many za zabicie potwora

Tarcza

  • +2 many za zabicie potwora

Runa Nef

Broń

  • odrzut

Zbroja

  • +30 do obrony przeciwko pociskom

Hełm

  • +30 do obrony przeciwko pociskom

Tarcza

  • +30 do obrony przeciwko pociskom

Runa Eth

Broń

  • -25% do obrony przeciwnika

Zbroja

  • +15% do regeneracji many

Hełm

  • +15% do regeneracji many

Tarcza

  • +15% do regeneracji many

Runa Ith

Broń

  • +9 do maksymalnych obrażeń

Zbroja

  • 15% otrzymanych obrażeń zamienia się w manę

Hełm

  • 15% otrzymanych obrażeń zamienia się w manę

Tarcza

  • 15% otrzymanych obrażeń zamienia się w manę

Runa Tal

Broń

  • +75 obrażeń od trucizny przez 5 sek.

Zbroja

  • +30% do odporności na trucizny

Hełm

  • +30% do odporności na trucizny

Tarcza

  • +30% do odporności na trucizny

Runa Ral

Broń

  • 5-30 obrażeń od ognia

Zbroja

  • +30% odporności na ogień

Hełm

  • +30% odporności na ogień

Tarcza

  • +35% odporności na ogień

Runa Ort

Broń

  • 1-50 obrażeń od błyskawic

Zbroja

  • +30% odporności na błyskawice

Hełm

  • +30% odporności na błyskawice

Tarcza

  • +35% odporności na błyskawice

Runa Thul

Broń

  • 3-14 obrażeń od zimna

Zbroja

  • +30% odporności na zimno

Hełm

  • +30% odporności na zimno

Tarcza

  • +35% odporności na zimno

Runa Amn

Broń

  • +7% do wyssania życia

Zbroja

  • atakujący otrzymuje 14 obrażeń

Hełm

  • atakujący otrzymuje 14 obrażeń

Tarcza

  • atakujący otrzymuje 14 obrażeń

Runa Sol

Broń

  • +9 do minimalnych obrażeń

Zbroja

  • obrażenia zmniejszone o 7

Hełm

  • obrażenia zmniejszone o 7

Tarcza

  • obrażenia zmniejszone o 7

Runa Shael

Broń

  • +20% do szybkości ataku

Zbroja

  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi

Hełm

  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi

Tarcza

  • +20% do szybkości bloku

Runa Dol

Broń

  • 25% szans na przestraszenie przeciwnika

Zbroja

  • uzupełnienie życia +7

Hełm

  • uzupełnienie życia +7

Tarcza

  • uzupełnienie życia +7

Runa Hel

Broń

  • wymagania -20%

Zbroja

  • wymagania -15%

Hełm

  • wymagania -15%

Tarcza

  • wymagania -15%

Runa Io

Broń

  • +10 do żywotności

Zbroja

  • +10 do żywotności

Hełm

  • +10 do żywotności

Tarcza

  • +10 do żywotności

Runa Lum

Broń

  • +10 do energii

Zbroja

  • +10 do energii

Hełm

  • +10 do energii

Tarcza

  • +10 do energii

Runa Ko

Broń

  • +10 do zręczności

Zbroja

  • +10 do zręczności

Hełm

  • +10 do zręczności

Tarcza

  • +10 do zręczności

Runa Fal

Broń

  • +10 do siły

Zbroja

  • +10 do siły

Hełm

  • +10 do siły

Tarcza

  • +10 do siły

Runa Lem

Broń

  • 75% dodatkowe złoto od potworów

Zbroja

  • 50% dodatkowe złoto od potworów

Hełm

  • 50% dodatkowe złoto od potworów

Tarcza

  • 50% dodatkowe złoto od potworów

Runa Pul

Broń

  • +75% obrażenia zadane demonom
  • +100 do skuteczności ataku względem demonów

Zbroja

  • +30% poprawiona obrona

Hełm

  • +30% poprawiona obrona

Tarcza

  • +30% poprawiona obrona

Runa Um

Broń

  • 25% szansa otwarcia rany

Zbroja

  • wszystkie odporności +15

Hełm

  • wszystkie odporności +15

Tarcza

  • wszystkie odporności +22

Runa Mal

Broń

  • uniemożliwia leczenie się potworów

Zbroja

  • zniszczenia od magii zmniejszone o 7

Hełm

  • zniszczenia od magii zmniejszone o 7

Tarcza

  • zniszczenia od magii zmniejszone o 7

Runa Ist

Broń

  • 30% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów

Zbroja

  • 25% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów

Hełm

  • 25% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów

Tarcza

  • 25% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów

Runa Gul

Broń

  • 20% premia do skuteczności ataku

Zbroja

  • +5% do maksymalnej odporności na trucizny

Hełm

  • +5% do maksymalnej odporności na trucizny

Tarcza

  • +5% do maksymalnej odporności na trucizny

Runa Vex

Broń

  • 7% many wykradzionej za każde trafienie

Zbroja

  • +5% do maksymalnej odporności na ogień

Hełm

  • +5% do maksymalnej odporności na ogień

Tarcza

  • +5% do maksymalnej odporności na ogień

Runa Ohm

Broń

  • +50% zwiększone obrażenia

Zbroja

  • +5% do maksymalnej odporności na zimno

Hełm

  • +5% do maksymalnej odporności na zimno

Tarcza

  • +5% do maksymalnej odporności na zimno

Runa Lo

Broń

  • 20% zabójcze uderzenie

Zbroja

  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice

Hełm

  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice

Tarcza

  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice

Runa Sur

Broń

  • trafienie oślepia cel

Zbroja

  • zwiększenie maksimum many 5%

Hełm

  • zwiększenie maksimum many 5%

Tarcza

  • zwiększenie maksimum many 5%

Runa Ber

Broń

  • 20% na Druzgocące Uderzenie

Zbroja

  • obrażenia zmniejszone o 8%

Hełm

  • obrażenia zmniejszone o 8%

Tarcza

  • obrażenia zmniejszone o 8%

Runa Jah

Broń

  • ignoruje obronę celu

Zbroja

  • zwiększenie maksimum życia 5%

Hełm

  • zwiększenie maksimum życia 5%

Tarcza

  • zwiększenie maksimum życia 5%

Runa Cham

Broń

  • zamraża cel +3

Zbroja

  • nie można zamrozić

Hełm

  • nie można zamrozić

Tarcza

  • nie można zamrozić

Runa Zod

Broń

  • przedmiot niezniszczalny

Zbroja

  • przedmiot niezniszczalny

Hełm

  • przedmiot niezniszczalny

Tarcza

  • przedmiot niezniszczalny

Jak działają słowa runiczne w Diablo 2 Resurrected?

Słowa runiczne to tak naprawdę połączenie dwóch lub więcej run. Ułożone w gniazdach przemieniają zwyczajny przedmiot w coś zupełnie potężnego, wypełnionego różnymi efektami dla postaci i jej ataków, i dającego solidnego kopa w rozgrywce. Jednak zanim przystąpisz do działania, jest wiele zasad, którymi musisz się kierować przy składaniu słowa runicznego.

słowo runiczne taleth skradanie w grze diablo 2 resurrected
Jedno z najłatwiejszych słów runicznych do zrobienia w Diablo 2 Resurrected

W sumie w grze są 83 słowa runiczne. W odróżnieniu do oryginalnego Diablo, w odświeżonej wersji Diablo 2 Resurrected wszystkie słowa runiczne są dostępne również w grze offline. Wcześniej aż 29 z nich było zarezerwowanych dla trybu rankingowego.

Co musisz mieć na uwadze przy tworzeniu słów runicznych

  1. Słowa runiczne działają tylko na przedmiotach niemagicznych (rozpoznasz je na ziemi po szarym kolorze). Nie wykorzystasz przedmiotu z zestawu, przedmiotu unikatowego ani magicznego, nawet pomimo odpowiedniej liczbie gniazd.
  2. Słowa runiczne złożone z 3 run zadziałają tylko na przedmiotach o 3 gniazdach. Nie może być ich mniej, ale – co najistotniejsze – też nie może być ich więcej.
  3. Słowa runiczne muszą zgadzać się z typem przedmiotów. Kombinacja nie zadziała na toporze, jeśli wymaga ona miecza.
  4. Słowa runiczne układaj w odpowiedniej kolejności! Takiej, jaką widzisz w nagłówkach. W przeciwnym razie słowo runiczne nie powstanie. A runy, nieważne jak były rzadkie, są nie do odzyskania.

Zapamiętaj sobie taką runiczną Mroczną Trójcę – odpowiedni typ wyposażenia, runy i kolejność ułożenia. Wówczas unikniesz kosztownego błędu.

akt 2 na pustyni w grze diablo 2 resurrected
Na takie szare przedmioty w Resurrected zwracaj uwagę

Diabelnie dobra rada: skrót CTRL + F może Ci się przydać do odnalezienia pożądanych statystyk, a w rezultacie i słowa runicznego na tej stronie, np. wpisując słowo magicznych dla znalezienia statystyki zwiększającej szanse na zdobycie magicznych przedmiotów. To samo sprawdzi się przy wyszukiwaniu posiadanej runy.

Nawigacja po prawej zaś ułatwi Ci odnalezienie odpowiedniej kategorii.

Wszystkie słowa runiczne w Diablo 2 Resurrected

Słowa runiczne dla broni

Bestia (Ber + Tir + Um + Mal + Lum)

Wymagania

  • 63 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • topór
  • młot
  • berło

Właściwości

  • poziom 9 Aura Fanatyzm
  • +40% zwiększona szybkość ataku
  • +240-270% zwiększone obrażenia
  • 20% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 25% szansa Otwarcia Rany
  • +3 do Niedźwiedziołaka
  • +3 do Likantropii
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +25-40 do siły
  • +10 do energii
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • poziom 13 Przywołanie Grizzly (5 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 9 Aury Fanatyzm zwiększa szybkość ataku o 29%, skuteczność ataku o 80%, Twoje obrażenia o 186% oraz obrażenia drużyny o 93% na obszarze 12.6 jardów.
  • Poziom 3 Niedźwiedziołaka pozwala przybrać postać niedźwiedzia na 40 sekund dodając +64% obrażeń, +35% obrony i +50% życia.
  • Poziom 3 Likantropii zwiększa życie o 30% oraz czas trwania przemiany o 80 sekund.
  • Poziom 13 Przywołanie Grizzly przywołuje niedźwiedzia, który ma 975 życia oraz zadaje 323-379 obrażeń.

Biel (Dol + Io)

Wymagania

  • 35 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • różdżka

Właściwości

  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • +10 do żywotności
  • +3 do umiejętności Trucizn oraz Kości (tylko dla Nekromanty)
  • +3 do Zbroi z Kości (tylko dla Nekromanty)
  • +2 do Włóczni z Kości (tylko dla Nekromanty)
  • +4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (tylko dla Nekromanty)
  • obrażenia od magii zmniejszone o 4
  • +20% do szybkości rzucania czarów
  • +13 do many

Chaos (Fal + Ohm + Um)

Wymagania

  • 57 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • ostrze zabójczyni

Właściwości

  • 9% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula podczas ataku
  • 11% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic podczas ataku
  • +35% zwiększona szybkość ataku
  • +290-340% zwiększone obrażenia
  • dodaje 216-471 obrażeń od magii
  • 25% szansa Otwarcia Rany
  • +1 do Trąba Powietrzna
  • +10 do siły
  • +15 punkty życia po każdym zabitym Demonie

Dodatkowe informacje

  • Poziom 11 Zamarzniętej Kuli zadaje 146-151 obrażeń od zimna i zamraża na 18 sekund.
  • Poziom 9 Wiązki Błyskawic wyzwala 11 wiązek po 6-8 obrażeń od błyskawic każda.

Cisza (Dol + Eld + Hel + Ist + Tir + Vex)

Wymagania

  • 55 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • młot
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • włócznia Amazonki

Właściwości

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +200% zwiększone obrażenia
  • +75% obrażenia zadane Nieumarłym
  • wymagania -20%
  • 20% zwiększona szybkość ataku
  • +50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
  • wszystkie odporności +75
  • 20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • 11% mana wykradziona za każde trafienie
  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • trafienie oślepia ofiarę +33
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Czerń (Thul + Io + Nef)

Wymagania

  • 35 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • maczuga
  • buława
  • młot

Właściwości

  • +120% zwiększone obrażenia
  • 40% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • +200 do skuteczności ataku
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
  • +10 do żywotności
  • 15% zwiększona szybkość ataku
  • odrzut
  • obrażenia od magii zmniejszone o 2
  • Poziom 4 Wybuch Zwłok (12 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 4 Wybuchu Zwłok zadaje obrażenia równe 60-100% punktów życia martwego przeciwnika na obszarze 3.6 jardów.

Duch (Tal + Thul + Ort + Amn)

Wymagania

  • 25 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz

Właściwości

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +25-35% do szybkości rzucania czarów
  • +55% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +250 obrona przeciwko pociskom
  • +22 do żywotności
  • +89-112 do many
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna
  • dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
  • +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
  • +3-8 absorbcja magii
  • atakujący otrzymuje obrażenia 14

Duma (Cham + Sur + Io + Lo)

Wymagania

  • 67 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • broń drzewcowa

Właściwości

  • 25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia przy otrzymaniu ciosu
  • poziom 16-20 Aura Koncentracja
  • 250-310% premia do skuteczności ataku
  • +1-99 (1% na poziom postaci) obrażenia zadane Demonom
  • dodaje 50-280 obrażeń od błyskawic
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • trafienie oślepia cel
  • zamraża cel +3
  • +10 żywotności
  • uzupełnienie życia +8
  • +1-185% (1.875% na poziom postaci) dodatkowe złoto od potworów

Dodatkowe informacje

  • Poziom 16 (20) Aury Koncentracji zmniejsza szanse na przerwanie ataku o 20%, zwiększa obrażenia o 285% (345%) na obszarze 30.8 (39) jarda.
  • Poziom 17 Ściany Ognia zadaje 989-1,012 obrażeń od ognia na sekundę przez 3.6 sekund.

Feniks (Vex + Vex + Lo + Jah)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości

  • 100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga przy zdobyciu poziomu
  • 40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia podczas ataku
  • poziom 10-15 Aura Odkupienie
  • +350-400% zwiększone obrażenia
  • -28% do odporności wroga na ogień
  • +350-400 obrona przeciwko pociskom
  • ignoruje obronę celu
  • 20% Zabójcze Uderzenie
  • 14% many wykradzionej za każde trafienie
  • +15-21 absorbcja ognia

Dodatkowe informacje

  • Poziom 40 Pożogi zadaje 984-1003 obrażeń od ognia przez 19.2 sekund.
  • Poziom 22 Burzy Ognia zadaje 124-144 obrażeń od ognia.
  • Poziom 12 (13) Aury Odkupienie daje 75% (77%) szansy na odzyskanie 80 (85) many i życia z zabitych potworów na obszarze 10.6 jardów

Furia (Jah + Gul + Eth)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni

Właściwości

  • +209% zwiększone obrażenia
  • 40% zwiększona szybkość ataku
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • 66% szansa Otwarcia Rany
  • 33% Zabójcze Uderzenie
  • ignoruje obronę celu
  • -25% obrona przeciwnika
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • 6% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • +5 do Szału Bitewnego (tylko dla Barbarzyńcy)

Harmonia (Tir + Ith + Sol + Ko)

Wymagania

  • 39 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości

  • poziom 10 Aura Wigor
  • +200-275% zwiększone obrażenia
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • +9 do maksymalnych obrażeń
  • dodaje 55-160 obrażeń od ognia
  • dodaje 55-160 obrażeń od zimna
  • dodaje 55-160 obrażeń od błyskawic
  • +2-6 do Walkirii
  • +10 do zręczności
  • 20% do regeneracji many
  • +2 do many za każdego zabitego potwora
  • +2 do promienia światła
  • poziom 20 Ożywienie (25 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 40 Zamieci zadaje 2,035-2,114 obrażeń od zimna na sekundę przez 4 sekundy.
  • Poziom 22 Novy Mrozu zadaje 64-76 obrażeń od zimna i zamraża cel na 29 sekund.
  • Poziom 18 Świętego Chodu zwiększa prędkość poruszania się o 42%, wytrzymałość i szybkość jej odzyskiwania o 475% na obszarze 44 jardów.

Hart (El + Sol + Dol + Lo)

Wymagania

  • 59 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości

  • 20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja przy otrzymaniu ciosu
  • +25% do szybkości rzucania czarów
  • +300% zwiększone obrażenia
  • +200% zwiększona obrona
  • +15 do obrony
  • +1-148 (1.0-1.5 na poziom postaci) do życia
  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • +50 do skuteczności ataku
  • 20% Zabójcze Uderzenie
  • wszystkie odporności +25-30
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • 12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
  • +1 do promienia światła

Dodatkowe informacje

  • Poziom 15 Zamrażającej Zbroi zwiększa obronę o 115% na 248 sekundy oraz odpala lodowy pocisk o 28-38 obrażeniach od zimna w stronę przeciwników.

Honor (Amn + El + Ith + Tir + Sol)

Wymagania

  • 27 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki

Właściwości

  • +160% zwiększonych obrażeń
  • +250 skuteczności ataku
  • +9 minimalnych obrażeń
  • +9 maksymalnych obrażeń
  • 25% szans na Zabójcze Uderzenie
  • 7% wykradania życia
  • +1 do wszystkich umiejętności
  • +2 many za zabitego potwora
  • +1 do promienia światła
  • odzyskiwanie życia +10
  • +10 siły

Jad (Tal + Dol + Mal)

Wymagania

  • 49 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni
  • kula Czarodziejki

Właściwości

  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • ignoruje obronę celu
  • 7% mana wykradziona za każde trafienie
  • +273 obrażeń od trucizny przez 6 sek.
  • poziom 15 Eksplozja Trucizny (27 ładunków)
  • poziom 13 Trująca Nova (11 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 15 Eksplozji Trucizny wznosi chmurę trucizny nad trupem, która zadaje 682-901 obrażeń od trucizny przez 7.6 sekundy.
  • Poziom 13 Trującej Novy tworzy eksplodujący pierścień trucizny wokół Twojej postaci, który zadaje 427-468 obrażeń od trucizny przez 2 sekundy.

Klęska Głodu (Fal + Ohm + Ort + Jah)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • topór
  • młot

Właściwości

  • +30% zwiększona szybkość ataku
  • +320-370% zwiększone obrażenia
  • ignoruje obronę celu
  • dodaje 180-200 obrażeń od magii
  • dodaje 50-200 obrażeń od ognia
  • dodaje 51-250 obrażeń od błyskawic
  • dodaje 50-200 obrażeń od zimna
  • 12% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do siły

Królewska Łaska (Amn + Ral + Thul)

Wymagania

  • 25 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • berło

Właściwości

  • +100% zwiększone obrażenia
  • +100% obrażenia zadane Demonom
  • +50% obrażenia zadane Nieumarłym
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
  • +150 do skuteczności ataku
  • +100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
  • +100 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie

Łamiący Prawo (Amn + Lem + Ko)

Wymagania

  • 43 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • młot
  • berło

Właściwości

  • 20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie podczas ataku
  • poziom 16-18 Aura Sanktuarium
  • -50% do obrony przeciwnika
  • dodaje 150-210 obrażeń od ognia
  • dodaje 130-180 obrażeń od zimna
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • zaszlachtowane potwory spoczywają w pokoju
  • +200-250 obrona przeciwko pociskom
  • +10 do zręczności
  • 75% dodatkowe złoto od potworów

Dodatkowe informacje

  • Poziom 15 Zniedołężnienia redukuje prędkość przeciwnika, obrażenia i odporność na ataki fizyczne o 50% na 12.4 sekundy na obszarze 4 jardów. Zniedołężnienie może usunąć odporność na ataki fizyczne.
  • Poziom 17 Aury Sanktuarium odrzuca nieumarłych oraz zadaje im 68-84 (78-96) obrażeń na obszarze 14 (14.6) jardów.

Liść (Tir + Ral)

Wymagania

  • 19 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • laska

Właściwości

  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • +3 do umiejętności posługiwania się ogniem
  • +3 do Ognistego Piorunu (tylko dla Czarodziejki)
  • +3 do Inferno (tylko dla Czarodziejki)
  • +3 do Ciepła (tylko dla Czarodziejki)
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +2-198 do obrony (zależy od poziomu postaci)
  • odporność na zimno +33%

Lód (Amn + Shael + Jah + Lo)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości

  • 100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Zamieć przy zdobyciu poziomu
  • 25% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova Mrozu podczas ataku
  • poziom 18 Aura Święty Chłód
  • +20% zwiększona szybkość ataku
  • +140-210% zwiększone obrażenia
  • ignoruje obronę celu
  • +25% obrażeń od umiejętności zimna
  • -20% do odporności na zimno przeciwnika
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • +3-309% (3.125% na poziom postaci) dodatkowe złoto od potworów

Dodatkowe informacje

  • Poziom 40 Zamieci zadaje 2,035-2,114 obrażeń od zimna na sekundę przez 4 sekundy.
  • Poziom 22 Novy Mrozu zadaje 64-76 obrażeń od zimna i zamraża cel na 29 sekund.
  • Poziom 18 Świętego Chodu zwiększa prędkość poruszania się o 42%, wytrzymałość i szybkość jej odzyskiwania o 475% na obszarze 44 jardów.

Melodia (Shael + Ko + Nef)

Wymagania

  • 39 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości

  • +50% zwiększone obrażenia
  • +300% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy (tylko dla Amazonki)
  • +3 do Uderzenia Krytycznego (tylko dla Amazonki)
  • +3 do Uniku (tylko dla Amazonki)
  • +3 do Spowolnienia Pocisków (tylko dla Amazonki)
  • 20% zwiększona szybkość ataku
  • +10 do zręczności
  • odrzut

Nieskończoność (Ber + Mal + Ber + Ist)

Wymagania

  • 63 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • broń drzewcowa

Właściwości

  • 50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice przy zabiciu wroga
  • poziom 12 Aura Przekonanie
  • +35% do szybkości poruszania się
  • +255-325% zwiększone obrażenia
  • – 45%-55% do odporności na błyskawice wroga
  • 40% szansa na druzgocące uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +0.5-49.5 do żywotności (zależy od poziomu postaci)
  • 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 20 Seryjnych Błyskawic może trafić 9 przeciwników zadając 1-281 obrażeń od błyskawic.
  • Poziom 12 Aury Przekonanie redukuje odporności na ogień, zimno i błyskawice przeciwników o 85% oraz obronę o 83%.
  • Poziom 21 Zbroi Cyklonu absorbuje 280 obrażeń.

Olśnienie (Ral + Tir + Tal + Sol)

Wymagania

  • 27 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • laska
  • broń drzewcowa

Właściwości

  • poziom 12-17 Aura Medytacja
  • +35% do szybkości rzucania czarów
  • +200-260% zwiększone obrażenia
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • 180-250% premia do skuteczności ataku
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
  • +1-6 do Krytycznego Uderzenia
  • +5 do wszystkich atrybutów
  • +2 do many za każdego zabitego wroga
  • 23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje

  • Poziom 12 (17) Aury Medytacja zwiększa prędkość odzyskiwania many o 575% (700%) na obszarze 22 (28.3) jardów.
  • Poziom 1 (6) Krytycznego Uderzenia daje 16% (46%) procentową szanse na podwojenie zadawanych obrażeń.

Ostatni Oddech (Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth)

Wymagania

  • 69 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • młot
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • włócznia Amazonki

Właściwości

  • 50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova przy zabiciu wroga
  • przedmiot niezniszczalny
  • +60% zwiększona szybkość ataku
  • +350-400% zwiększone obrażenia
  • +200% obrażenia zadane Nieumarłym
  • -25% obrona przeciwnika
  • +50 do skuteczności ataku
  • +50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
  • 7% many wykradzionej za każde trafienie
  • 12-15% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +30 do wszystkich atrybutów
  • +1 do promienia światła
  • wymagania -20%

Dodatkowe informacje

  • Poziom 20 Trującej Novy tworzy eksplodujący pierścień trucizny wokół Twojej postaci, który zadaje 427-468 obrażeń od trucizny przez 2 sekundy.

Ostatnie Życzenie (Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • młot

Właściwości

  • 6% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zniknięcie przy otrzymaniu ciosu
  • 10% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia podczas ataku
  • 20% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic podczas ataku
  • Poziom 17 Aura Moc
  • +330-375% zwiększone obrażenia
  • ignoruje obronę celu
  • 60-70% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • trafienie oślepia cel
  • +0-49% (0.5% na poziom postaci) większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje

  • Poziom 11 Zniknięcia skraca czas trwania klątw o 75%, zwiększa wszystkie odporności o +56% oraz odporność na ataki fizyczne o +11% na 240 sekund.
  • Poziom 5 Wyssania Życia powoduje, że na obszarze 14 jardów 50% obrażeń od ataków przeciwników przywraca Ci życie przez 56.8 sekund.
  • Poziom 20 Wiązki Błyskawic wyzwala 22 wiązki po 13-15 obrażeń od błyskawic każda.
  • Poziom 17 Aury Moc zwiększa obrażenia o 200% w promieniu 32 jardów.

Ostrze (Tir + Tal + Amn)

Wymagania

  • 25 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości

  • poziom 15 Aura Ciernie
  • +35% zwiększona szybkość ataku
  • +320-380% obrażenia zadane Demonom
  • +280% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +5-10 do wszystkich atrybutów
  • +2 do many za każdego zabitego potwora
  • zmniejszenie cen u kupców o 15%

Pamięć (Lum + Io + Sol + Eth)

Wymagania

  • 37 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • laska

Właściwości

  • +3 do poziomu umiejętności Czarodziejki
  • +33% do szybkości rzucania czarów
  • zwiększenie maksimum many 20%
  • +3 Tarcza Energetyczna (tylko dla Czarodziejki)
  • +2 Pole Statyczne (tylko dla Czarodziejki)
  • +10 do energii
  • +10 do żywotności
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • -25% obrona przeciwnika
  • obrażenia od magii zmniejszone o 7
  • +50% poprawiona obrona

Pasja (Dol + Ort + Eld + Lem)

Wymagania

  • 43 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości

  • +25% zwiększona szybkość ataku
  • +160-210% zwiększone obrażenia
  • 50-80% premia do skuteczności ataku
  • +75% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
  • dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
  • +1 do Berserkera
  • +1 do Zapału
  • trafienie oślepia ofiarę +10
  • trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
  • 75% dodatkowe złoto od potworów
  • Poziom 3 Serce Rosomaka (12 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 1 Berserkera zwiększa Twoją skuteczność ataku o 100%, obrażenia o 150%, po czym zamienia je na magiczne. Twój atak trwa 2.7 sekundy.
  • Poziom 1 Zapału zadaje obrażenia dwóm przeciwnikom zwiększając Twoją skuteczność ataku o 10%. Na tym poziomie jeszcze nie zwiększa obrażeń.
  • Poziom 3 Serca Rosomaka przywołuje ducha dającego +34% obrażeń oraz +39% skuteczności ataku na obszarze 22.6 jarda.

Posłuszeństwo (Hel + Ko + Thul + Eth + Fal)

Wymagania

  • 41 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • broń drzewcowa

Właściwości

  • 30% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Urok przy zabiciu wroga
  • 40% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +370% zwiększone obrażenia
  • -25% obrony przeciwnika
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna
  • -25% do odporności na ogień wroga
  • 40% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • +200-300 do obrony
  • +10 do siły
  • +10 do zręczności
  • wszystkie odporności +20-30
  • wymagania -20%

Przysięga (Shael + Pul + Mal + Lum)

Wymagania

  • 49 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • buława

Właściwości

  • 30% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Duch Kości podczas ataku
  • przedmiot niezniszczalny
  • +50% zwiększona szybkość ataku
  • +210-340% zwiększone obrażenia
  • +75% obrażenia zadane Demonom
  • +100 do skuteczności ataku przeciwko Demonom
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do energii
  • +10-15 absorbcja magii
  • Poziom 16 Serce Rosomaka (20 ładunków)
  • Poziom 17 Żelazny Golem (14 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 20 Ducha Kości zadaje 380-413 obrażeń od magii.
  • Poziom 16 Serca Rosomaka przywołuje ducha dającego +125% obrażeń oraz +130% skuteczności ataku na obszarze 40 jardów.
  • Poziom 17 Żelaznego Golema przywołuje Golema z Metalowego Przedmiotu z 321 punktami życia i 375% cierniami.

Ręka Sprawiedliwości (Sur + Cham + Amn + Lo)

Wymagania

  • 67 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości

  • 100% szansa na rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga przy zdobyciu poziomu
  • 100% szansa na rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor przy śmierci
  • poziom 16 Aura Święty Ogień
  • +33% zwiększona szybkość ataku
  • +280-330% zwiększone obrażenia
  • ignoruje obronę celu
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • -20% do odporności na ogień przeciwnika
  • 20% Zabójcze Uderzenie
  • trafienie oślepia ofiarę
  • zamraża cel +3

Dodatkowe informacje

  • Poziom 36 Pożogi zadaje 815-834 obrażeń od ognia przez 18.9 sekundy.
  • Poziom 48 Meteoru zadaje 2490-3615 obrażeń od ognia przy uderzeniu i 685-710 obrażeń od ognia na sekundę przez 29.4 sekundy.

Rodzaj (Jah + Lo + Mal + Gul)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości

  • 35% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Zwiększenie Obrażeń przy otrzymaniu ciosu
  • 100% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości podczas ataku
  • miota eksplodujące strzały lub bełty
  • +260-340% zwiększone obrażenia
  • ignoruje obronę celu
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • +280-330% obrażenia zadane Demonom
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • odrzut

Dodatkowe informacje

  • Poziom 14 Zwiększenia Obrażeń obniża odporność przeciwników na obrażenia fizyczne o 100% przez 47 sekund na obszarze 10.6 jarda. Ta klątwa usuwa odporność na obrażenia fizyczne.
  • Poziom 18 Włóczni z Kości zadaje 179-190 obrażeń od magii oraz może uderzyć w kilka celów.

Serce Dębu (Ko + Vex + Pul + Thul)

Wymagania

  • 55 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • buława
  • laska

Właściwości

  • +3 do wszystkich umiejętności
  • +40% do szybkości rzucania czarów
  • +75% obrażenia zadane Demonom
  • +100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
  • dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek.
  • 7% mana wykradziona za każde trafienie
  • +10 do zręczności
  • uzupełnienie życia +20
  • zwiększenie maksimum many 15%
  • wszystkie odporności +30-40
  • +50% obrażenia zadane Nieumarłym
  • poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 ładunków)
  • poziom 14 Kruk (60 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 4 Dębowego Mędrca przywołuje ducha, który zwiększa życie o 45% na obszarze 24 jardów.
  • Poziom 14 Kruka przywołuje do 5 kruków, które mogą trafić 25 razy zadając 15-17 obrażeń. Kruki mogą użyć zaklęcia Oślepienie na przeciwnikach.

Sierp Księżyca (Shael + Um + Tir)

Wymagania

  • 47 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • broń drzewcowa

Właściwości

  • 10% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice podczas ataku
  • 7% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne podczas ataku
  • +20% zwiększona szybkość ataku
  • +180-220% zwiększone obrażenia
  • ignoruje obronę celu
  • -35% do odporności na błyskawice przeciwnika
  • 25% szansa Otwarcia Rany
  • +9-11 absorbcja magii
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka (30 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 17 Seryjnych Błyskawic może trafić przeciwników zadając 1-236 obrażeń od błyskawic.
  • Poziom 13 Pola Statycznego redukuje 25% życia przeciwników w promieniu 11.3 jardów.
  • Poziom 18 Przywołania Ducha Wilka przywołuje do 5 Duchów Wilków, które zadają po 39-43 obrażeń.

Siła (Amn + Tir)

Wymagania

  • 25 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • różdżka
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni

Właściwości

  • +35% zwiększone obrażenia
  • 25% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +20 do siły
  • +10 do żywotności

Stal (Tir + El)

Wymagania

  • 13 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • buława

Właściwości

  • +20% zwiększone obrażenia
  • +3 do minimalnych obrażeń
  • +3 do maksymalnych obrażeń
  • +50 do skuteczności ataku
  • 50% szansa Otwarcia Rany
  • 25% zwiększona szybkość ataku
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +1 do promienia światła

Szczelina (Hel + Ko + Lem + Gul)

Wymagania

  • 53 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • berło
  • broń drzewcowa

Właściwości

  • 20% szansa na rzucenie 16-poziomowego zaklęcia Tornado podczas ataku
  • 16% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula podczas ataku
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • dodaje 160-250 obrażeń od magii
  • dodaje 60-180 obrażeń od ognia
  • +5-10 do wszystkich atrybutów
  • +10 do zręczności
  • 38% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę
  • 75% dodatkowego złota od potworów
  • poziom 15 Żelazna Dziewica (40 ładunków)
  • wymagania -20%

Dodatkowe informacje

  • Poziom 16 Tornada zadaje 211-231 obrażeń.
  • Poziom 21 Zamarzniętej Kuli zadaje 281-295 obrażeń od zimna i zamraża na 28 sekund.
  • Poziom 15 Żelaznej Dziewicy odbija 550% obrażeń przez 45.6 sekundy.

Śmierć (Hel + El + Vex + Ort + Gul)

Wymagania

  • 55 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór

Właściwości

  • 100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice w momencie śmierci
  • 25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot podczas ataku
  • przedmiot niezniszczalny
  • +300-385% zwiększone obrażenia
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • +50 do skuteczności ataku
  • dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
  • 7% punkty many wykradzione za każde trafienie
  • 50% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • +0-49% szansa (0.5% na poziom postaci) na Zabójcze Uderzenie
  • +1 do promienia światła
  • poziom 22 Krwawego Golema (15 ładunków)
  • wymagania -20%

Dodatkowe informacje

  • Poziom 44 Seryjnych Błyskawic może trafić 13 przeciwników zadając 1-692 obrażeń od błyskawic.
  • Poziom 18 Lodowcowego Grotu zadaje 216-234 obrażeń od zimna i zamraża na 4 sekundy.
  • Poziom 22 Krwawego Golema przywołuje golema z 50-133 obrażeniami, 201 punktami życia, 80 skuteczności ataku, transformującego 139% obrażeń do życia.

Święty Grom (Eth + Ral + Ort + Ral)

Wymagania

  • 21 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • berło

Właściwości

  • +60% zwiększone obrażenia
  • -25% obrona przeciwnika
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • dodaje 21-110 obrażeń od błyskawic
  • +75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
  • +10 do maksymalnych obrażeń
  • odporność na błyskawice +60%
  • +5 do maksymalnej odporności na błyskawice
  • +3 do Świętego Wstrząsu (tylko dla Paladyna)
  • poziom 7 Seryjne Błyskawice (60 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 7 Seryjnych Błyskawic może trafić 6 przeciwników zadając 1-106 obrażeń od błyskawic.

Głos Rozsądku (Lem + Ko + El + Eld)

Wymagania

  • 43 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • buława

Właściwości

  • 15% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula podczas ataku
  • 18% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Lodowe Uderzenie podczas ataku
  • +50 do skuteczności ataku
  • +220-350% obrażenia zadane Demonom
  • +280-375% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku przeciwko Nieumarłym
  • dodaje 100-220 obrażeń od zimna
  • -24% do odporności na zimno
  • +10 do zręczności
  • nie można zamrozić
  • 75% dodatkowego złota od potworów
  • +1 do promienia światła

Dodatkowe informacje

  • Poziom 13 Zamarzniętej Kuli zadaje 170-175 obrażeń od zimna i zamraża na 20 sekund.
  • Poziom 20 Lodowego Uderzenia kompletnie zamraża cel na 6.8 sekundy zadając 273-287 obrażeń.

Wezwanie do Broni (Amn + Ral + Mal + Ist + Ohm)

Wymagania

  • 57 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki
  • włócznia Amazonki

Właściwości

  • +1 do wszystkich umiejętności
  • +40% zwiększona szybkość ataku
  • +250-290+% zwiększone obrażenia
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • +2-6 do umiejętności Dowodzenia
  • +1-6 do umiejętności Rozkazów
  • +1-4 do umiejętności Okrzyku Bojowego
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • uzupełnienie życia +12
  • 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje

  • Poziom 2 (6) Dowodzenia podwyższa poziom wszystkich umiejętności drużyny o 1 przez 25 (65) sekund.
  • Poziom 1 (6) Rozkazów podwyższa manę, życie i wytrzymałość wszystkich członków drużyny o 35% (50%) na 35 (85) sekund.
  • Poziom 1 (4) Okrzyku Bojowego przeraża przeciwników i obniża ich obronę o 50% (56%) oraz ich obrażenia o 25% (28%) przez 12 (19.2) sekund.

Wiara (Ohm + Jah + Lem + Eld)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości

  • poziom 12-15 Aura Fanatyzm
  • +1-2 do wszystkich umiejętności
  • +330% zwiększonych obrażeń
  • 300% premia do skuteczności ataku
  • ignoruje obronę celu
  • +75% obrażenia zadane Nieumarłym
  • +50 do skuteczności ataku przeciwko Nieumarłym
  • wszystkie odporności +15
  • 10% szans na ożywienie wroga jako Przywróconego
  • 75% dodatkowego złota od potworów

Dodatkowe informacje

  • Poziom 12 (15) Aury Fanatyzm zwiększa szybkość ataku o 31% (33%), skuteczność ataku o 95% (110%), Twoje obrażenia o 237% (288%) oraz obrażenia drużyny o 118% (144%) na obszarze 14.6 (16,6) jardów.
  • Ożywienie jako Przywrócony = 10% szansa na ożywienie potwora jako Przywrócony (będzie walczyć po Twojej stronie)

Wiatr (Sur + El)

Wymagania

  • 61 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • różdżka
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni

Właściwości

  • 10% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Tornado podczas ataku
  • +20% do szybkości poruszania się
  • +40% zwiększona szybkość ataku
  • +15% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +120-160% zwiększone obrażenia
  • -50% obrona przeciwnika
  • +53 do skuteczności ataku
  • trafienie oślepia Cel
  • +1 do promienia światła
  • poziom 13 umiejętności Wir (127 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 13 Wiru zadaje 37-39 obrażeń oraz ogłusza na 0.4 sekundy.

Wieczność (Amn + Ber + Ist + Sol + Sur)

Wymagania

  • 63 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki

Właściwości

  • przedmiot niezniszczalny
  • +260-310% zwiększone obrażenia
  • +9 do minimalnych obrażeń
  • 7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • 20% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • trafienie oślepia ofiarę
  • Spowalnia cel o 33%
  • 16% do regeneracji many
  • uzupełnienie zżycia +16
  • nie można zamrozić
  • 30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • Poziom 8 umiejętności Ożywienie (88 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 8 Ożywienia pozwala podnieść z martwych do 8 martwych potworów. Czas trwania to około 3 minuty.

Gniew (Pul + Lum + Ber + Mal)

Wymagania

  • 63 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości

  • 30% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie podczas ataku
  • 5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia podczas ataku
  • +375% obrażenia zadane Demonom
  • +100 do skuteczności ataku przeciwko Demonom
  • +250-300% obrażenia zadane Nieumarłym
  • dodaje 85-120 obrażeń od magii
  • dodaje 41-240 obrażeń od błyskawic
  • 20% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do energii
  • nie można zamrozić

Dodatkowe informacje

  • Poziom 1 Zniedołężnienia redukuje prędkość przeciwnika, obrażenia i odporność na ataki fizyczne o 50% na 4 sekundy na obszarze 4 jardów. Zniedołężnienie może usunąć odporność na ataki fizyczne.
  • Poziom 5 Wyssania Życia powoduje, że na obszarze 8.6 jarda 50% obrażeń od ataków przeciwników przywraca Ci życie przez 37.6 sekundy.

Zabójca Królów (Mal + Um + Gul + Fal)

Wymagania

  • 53 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór

Właściwości

  • +30% zwiększona szybkość ataku
  • +230-270% zwiększone obrażenia
  • -25% obrona przeciwnika
  • 20% premia do skuteczności ataku
  • 33% Szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 50% szansa na Otwarcie Rany
  • +1 do Zemsty
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do siły
  • 40% dodatkowe złoto od potworów

Zagłada (Hel + Ohm + Um + Lo + Cham)

Wymagania

  • 67 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • topór
  • młot
  • broń drzewcowa

Właściwości

  • 5% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan podczas ataku
  • poziom 12 Aura Święty Chłód
  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +45% zwiększona szybkość ataku
  • +330-370% zwiększone obrażenia
  • -40%-60% do odporności na zimno przeciwnika
  • 20% szans na Zabójcze Uderzenie
  • 25% szansa na Otwarcie Rany
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • zamraża cel +3
  • wymagania -20%

Dodatkowe informacje

  • Poziom 18 Wulkanu zadaje 67-69 obrażeń oraz 67-69 obrażeń od ognia.
  • Poziom 18 Świętego Chłodu 19 ma zasięg 15.3 jardów, dodaje 155-160 obrażeń od zimna w ataku wręcz, powoduje 31-32 obrażeń oraz spowalnia przeciwników o 53%.

Zefir (Ort + Eth)

Wymagania

  • 21 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • łuk
  • kusza
  • łuk Amazonki

Właściwości

  • +33% zwiększone obrażenia
  • +66 do skuteczności ataku
  • dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
  • -25% obrona przeciwnika
  • +25 obrona
  • 25% do szybkości poruszania się
  • 25% zwiększona szybkość ataku
  • 7% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Wir przy otrzymaniu ciosu

Złośliwość (Ith + El + Eth)

Wymagania

  • 15 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • sztylet
  • topór
  • maczuga
  • buława
  • młot
  • berło
  • laska
  • włócznia
  • broń drzewcowa
  • włócznia Amazonki
  • ostrze Zabójczyni

Właściwości

  • +33% zwiększone obrażenia
  • +9 do maksymalnych obrażeń
  • 100% szansa Otwarcia Rany
  • -25% obrona przeciwnika
  • -100 do obrony przeciwnika na trafienie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +50 do skuteczności ataku
  • +1 do promienia światła
  • wyssanie życia -5

Zniszczenie (Vex + Lo + Ber + Jah + Ko)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • broń drzewcowa

Właściwości

  • 23% szansa na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Wulkan podczas ataku
  • 5% szansa na rzucenie 23-poziomowego zaklęcia Kula Magmy podczas ataku
  • 100% szansa na rzucenie 45-poziomowego zaklęcia Meteor w momencie śmierci
  • 15% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova podczas ataku
  • +350% zwiększone obrażenia
  • ignoruje obronę celu
  • dodaje 100-180 obrażeń od magii
  • 7% punkty many wykradzione za każde trafienie
  • 20% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +10 do zręczności

Dodatkowe informacje

  • Poziom 12 Wulkanu zadaje 38-40 obrażeń oraz 38-40 obrażeń od ognia.
  • Poziom 23 Kula Magmy zadaje 163-191 obrażeń oraz 176-206 obrażeń od ognia.
  • Poziom 45 Meteoru zadaje 3216-3335 obrażeń od ognia przy uderzeniu i 640-665 obrażeń od ognia na sekundę przez 27.6 sekund.
  • Poziom 22 Novy zadaje 147-208 obrażeń od błyskawic.

Żal (Eth + Tir + Lo + Mal + Ral)

Wymagania

  • 59 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • miecz
  • topór

Właściwości

  • 35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad podczas ataku
  • +30-40% zwiększona szybkość ataku
  • obrażenia +340-400
  • ignoruje obronę celu
  • +25% do obrony celu
  • +1-185% (1.875% na poziom postaci)
  • dodaje 5-30 obrażeń od ognia
  • -20-25% do odporności na trucizny przeciwnika
  • 20% szansa na Zabójcze Uderzenie
  • uniemożliwia leczenie się potworów
  • +2 do many za każdego zabitego wroga
  • +10-15 do życia za każdego zabitego wroga

Dodatkowe informacje

  • Poziom 15 Jadu dodaje 305-325 obrażeń na 0.4 sekundy od trucizny przez 176 sekund.

Słowa runiczne dla zbroi

Bogactwo (Lem + Ko + Tir)

Wymagania

  • 43 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 300% dodatkowe złoto od potworów
  • 100% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +10 do zręczności

Deszcz (Ort + Mal + Ith)

Wymagania

  • 49 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zbroja Cyklonów przy otrzymaniu ciosu
  • 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Tornado podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Druida
  • +100-150 to Many
  • odporność na błyskawice +30%
  • obrażenia od magii zmniejszone o 7
  • 15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę

Przymus (Shael + Um + Thul)

Wymagania

  • 47 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • +40% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +10-20% zwiększone obrażenia
  • dodaje 37-133 obrażeń od zimna
  • 15% szansa na Druzgocące Uderzenie
  • 33% szansa na Otwarcie Ran
  • +171-197% zwiększona obrona
  • -20% wyssania wytrzymałości
  • odporność na zimno +45%
  • odporność na błyskawice +15%
  • odporność na ogień +15%
  • odporność na trucizny +15%

Dym (Nef + Lum)

Wymagania

  • 37 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • +75% poprawiona obrona
  • +280 obrona przeciw pociskom
  • wszystkie odporności +50
  • 20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • poziom 6 Osłabienie (18 ładunków)
  • +10 do energii
  • -1 do promienia światła

Dodatkowe informacje

  • Poziom 6 Osłabienia zmniejsza obrażenia przeciwnika o 33% przez 26 sekund.

Enigma (Jah + Ith + Ber)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +45% do szybkości poruszania się
  • +1 do teleportu
  • +750-775 do obrony
  • + 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
  • zwiększenie maksimum życia 5%
  • obrażenia zmniejszone o 8%
  • +14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
  • 15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
  • + 1-99% (1% na poziom postaci) większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Hart (El + Sol + Dol + Lo)

Wymagania

  • 59 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja przy otrzymaniu ciosu
  • +25% do szybkości rzucania czarów
  • +300% zwiększone obrażenia
  • +200% zwiększona obrona
  • +15 do obrony
  • +1-148.5 do życia (zależy od poziomu postaci)
  • uzupełnienie życia +7
  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  • wszystkie odporności +25-30
  • obrażenia zmniejszone o 7
  • 12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
  • +1 do promienia światła

Dodatkowe informacje

  • Poziom 15 Zamrażającej Zbroi zwiększa obronę o 115% na 248 sekundy oraz odpala lodowy pocisk o 28-38 obrażeniach od zimna w stronę przeciwników.

Kamień (Shael + Um + Pul + Lum)

Wymagania

  • 47 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • +60% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +250-290% poprawiona obrona
  • +300 obrona przeciw pociskom
  • +16 do siły
  • +16 do żywotności
  • +10 do energii
  • wszystkie odporności +15%
  • poziom 16 Kula Magmy (80 ładunków)
  • poziom 16 Gliniany Golem (16 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 16 Kuli Magmy zadaje 83-103 obrażeń, 89-111 obrażeń od ognia oraz 153-158 obrażeń od ognia na sekundę.
  • Poziom 16 Glinianego Golema spowalnia przeciwników o 60%, ma 625 punktów życia oraz zadaje 12-31 obrażeń.

Kolec (Ral + Ohm + Sur + Eth)

Wymagania

  • 61 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • poziom 15-21 Aura Ciernie
  • +50% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +25-50% do obrażeń umiejętności trucizn
  • +300 obrona
  • zwiększenie maksimum many 5%
  • 15% do regeneracji many
  • +5% do maksymalnej odporności na zimno
  • odporność na ogień +30%
  • odporność na trucizny +100%
  • +13 do życia za każdego zabitego przeciwnika
  • poziom 13 Duch Kolców (33 ładunki)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 13 Ducha Kolców odbija 290% obrażeń do przeciwnika.

Kość (Sol + Um + Um)

Wymagania

  • 47 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Zbroja z Kości przy otrzymaniu ciosu
  • 15% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Nekromanty
  • +100-150 do many
  • wszystkie odporności +30
  • obrażenia zmniejszone o 7

Lwie Serce (Hel + Lum + Fal)

Wymagania

  • 41 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • +20% zwiększone obrażenia
  • wymagania -15%
  • +25 do siły
  • +10 do energii
  • +20 do żywotności
  • +15 do zręczności
  • +50 do życia
  • wszystkie odporności +30%

Mit (Hel + Amn + Nef)

Wymagania

  • 25 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 3% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Skowyt przy otrzymaniu ciosu
  • 10% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Drwina podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Barbarzyńcy
  • +30 obrona przeciw pociskom
  • uzupełnienie życia +10
  • atakujący otrzymuje obrażenia 14
  • wymagania -15%

Mrok (Fal + Um + Pul)

Wymagania

  • 47 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 15% szansa na rzucenie 3 Zamroczenie przy otrzymaniu ciosu
  • +10% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +200-260% poprawiona obrona
  • +10 do siły
  • wszystkie odporności +45%
  • połowa czasu trwania zamrożenia
  • 5% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
  • -3 do promienia światła

Dodatkowe informacje

  • Poziom 3 Zamroczenia zmniejsza pole widzenia przeciwników o 4 jardy przez 11 sekund.

Okowa grozy (Dol + Um + Ber + Ist)

Wymagania

  • 63 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +200% obrażenia zadane Demonom
  • +100% obrażenia zadane Nieumarłym
  • 8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
  • +70% poprawiona obrona
  • +20 do siły
  • uzupełnienie życia +7
  • wszystkie odporności +65
  • obrażenie zmniejszone o 8%
  • 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Oświecenie (Pul + Ral + Sol)

Wymagania

  • 45 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 5% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Pożoga przy otrzymaniu ciosu
  • 5% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Ognista Kula podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Czarodziejki
  • +1 do Ciepła
  • +30% zwiększona obrona
  • odporność na ogień +30%
  • obrażenia zmniejszone o 7

Rozwaga(Mal + Tir)

Wymagania

  • 49 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • +25% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +142-163% zwiększone obrażenia
  • wszystkie odporności +30%
  • obrażenia zmniejszone o 3
  • obrażenia od magii zmniejszone o 17
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +1 do promienia światła
  • przywraca 1 wytrzymałości na 4 sek.

Skradanie (Tal + Eth)

Wymagania

  • 17 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 25% do szybkości poruszania się
  • +25% do szybkości rzucania czarów
  • 25% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +6 do zręczności
  • 15% do regeneracji many
  • +15 do maksymalnej wytrzymałości
  • odporność na trucizny +30%
  • obrażenia od magii zmniejszone o 3

Smok (Sur + Lo + Sol)

Wymagania

  • 61 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad przy otrzymaniu ciosu
  • 12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra podczas ataku
  • +360 do obrony
  • +230 obrona przeciwko pociskom
  • +3-5 do wszystkich atrybutów
  • +0-37 (0.375 na poziom) do siły
  • zwiększenie maksimum many 5%
  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  • obrażenia zmniejszone o 7

Dodatkowe informacje

  • Poziom 18 Jadu dodaje 375-395 na 0.4 sekundy obrażeń od trucizn przez 188 sekund.
  • Poziom 15 Hydry zadaje 93-113 obrażeń od ognia przez 10 sekund.
  • Poziom 14 Aury Święty Ogień dodaje 73-85 obrażeń od ognia do Twojego ataku oraz zadaje 12-14 obrażeń od ognia wszystkim przeciwnikom w promieniu 12.6 jarda.

Spokój (Shael + Thul + Amn)

Wymagania

  • 29 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 3% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Spowolnienie Pocisków przy otrzymaniu ciosu
  • 10% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Walkiria podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Amazonki
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +2 do Uderzenie Krytyczne
  • odporność na zimno +30%
  • atakujący otrzymuje 14 obrażeń

Zasada (Ral + Gul + Eld)

Wymagania

  • 53 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 100% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Święty Pocisk podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Paladyna
  • -15% wyssania wytrzymałości
  • +5% do maksymalnej odporności na trucizny
  • odporność na ogień +30%

Dodatkowe informacje

  • Poziom 5 Świętego Pocisku zadaje 40-48 pkt obrażeń.

Zdrada (Shael + Thul + Lem)

Wymagania

  • 43 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • zbroja

Właściwości

  • 5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
  • 25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad podczas ataku
  • +2 do poziomu umiejętności Zabójczyni
  • +45% zwiększona szybkość ataku
  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • odporność na zimno +35%
  • 50% dodatkowe złoto od potworów

Słowa runiczne dla hełmów

Blask (Nef + Sol + Ith)

Wymagania

  • 27 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości

  • +75% poprawiona obrona
  • +30 obrona przeciw pociskom
  • +10 do energii
  • +10 do żywotności
  • 15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
  • obrażenia od magii zmniejszone o 3
  • +33 do many
  • obrażenia zmniejszone o 7
  • +5 do promienia światła

Delirium (Lem + Ist + Io)

Wymagania

  • 51 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości

  • 1% szansa na rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium przy otrzymaniu ciosu
  • 6% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu przy otrzymaniu ciosu
  • 14% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza przy otrzymaniu ciosu
  • 11% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt podczas ataku
  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +261 obrona
  • +10 do żywotności
  • 50% dodatkowe złoto od potworów
  • 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • poziom 17 Fascynacja (60 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Delirium powoduje zamianę w Kościanego Łupieżcę na około jedną minutę.
  • Poziom 14 Uderzenia Umysłu ogłusza przeciwnika na 4.6 sekundy zadając przy tym 54-64 obrażeń oraz ma 34% szansę na nawrócenie potworów.
  • Poziom 13 Grozy powoduje, że przeciwnicy będą uciekać od Twojej postaci przez 20 sekund.
  • Poziom 18 Zamętu spowoduje zamęt wśród przeciwników na obszarze 14,6 jarda. Będą oni atakować wszystko wokół nich przez 42 sekundy.
  • Poziom 17 Fascynacji powoduje, że przeklęty przeciwnik będzie atakowany przez inne potwory przez 69.6 sekundy.

Nadir (Nef + Tir)

Wymagania

  • 13 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości

  • +50% poprawiona obrona
  • +10 obrona
  • +30 obrona przeciw pociskom
  • poziom 13 Płaszcz Cieni (9 ładunków)
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • +5 do siły
  • -33% dodatkowe złoto od potworów
  • -3 do promienia światła

Dodatkowe informacje

  • Poziom 13 Płaszcza Cieni dodaje 46% bonus do obrony oraz zaciemnia niebo na obszarze 20 jardów przez 20 sekund, oraz utrudnia przeciwnikom widzenie. Obrona przeciwników jest zmniejszona o 51%.

Sen (Io + Jah + Pul)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości

  • 10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt przy otrzymaniu ciosu
  • poziom 15 Aura Święty Wstrząs
  • +20-30% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +30% zwiększona obrona
  • +150-220 do obrony
  • +10 do żywotności
  • zwiększenie maksimum życia 5%
  • +0-61 (0,625 na poziom postaci) do many
  • wszystkie odporności +5-20%
  • 12-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje

  • Poziom 15 Zamętu spowoduje zamęt wśród przeciwników na obszarze 13.3 jarda. Będą oni atakować wszystko wokół przez 38 sekund.
  • Poziom 15 Aury Święty Wstrząs dodaje 1-648 obrażeń od błyskawic do Twojego ataku oraz zadaje 1-108 obrażeń od błyskawic wszystkim wrogom w promieniu 13.3 jarda.

Wiedza (Ort + Sol)

Wymagania

  • 27 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • hełm
  • cyrkletka
  • hełm Barbarzyńcy
  • hełm Druida

Właściwości

  • +1 do poziomu wszystkich umiejętności
  • +10 do energii
  • +2 do many za każdego zabitego przeciwnika
  • odporność na błyskawice +30%
  • Obrażenie zmniejszone o 7
  • +2 do promienia światła

Słowa runiczne dla tarcz

Duch (Tal+ Thul + Ort + Amn)

Wymagania

  • 25 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • tarcza
  • tarcza paladyna

Właściwości

  • +2 do wszystkich umiejętności
  • +25-35% do szybkości rzucania czarów
  • +55% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +250 obrona przeciwko pociskom
  • +22 do żywotności
  • +89-112 do many
  • odporność na zimno +35%
  • odporność na błyskawice +35%
  • odporność na trucizny +35%
  • +3-8 absorbcja magii
  • atakujący otrzymuje obrażenia 14

Feniks (Vex + Vex + Lo + Jah)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości

  • 100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga przy zdobyciu poziomu
  • 40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia podczas ataku
  • poziom 10-15 Aura Odkupienie
  • +350-400% zwiększone obrażenia
  • -28% do odporności wroga na ogień
  • +350-400 obrona przeciwko pociskom
  • +50 do życia
  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  • +10% do maksymalnej odporności na ogień
  • +15-21 absorbcja ognia

Dodatkowe informacje

  • Poziom 40 Pożogi zadaje 984-1003 obrażeń od ognia przez 19.2 sekund.
  • Poziom 22 Burzy Ognia zadaje 124-144 obrażeń od ognia.
  • Poziom 12 (13) Aury Odkupienie daje 75% (77%) szansy na odzyskanie 80 (85) many i życia z zabitych potworów na obszarze 10.6 jardów.

Przysięga Starożytnych (Ral + Ort + Tal)

Wymagania

  • 21 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości

  • +50% poprawiona obrona
  • odporność na zimno +43%
  • odporność na ogień +48%
  • odporność na błyskawice +48%
  • odporność na trucizny +48%
  • 10% otrzymane obrażenia przechodzą na manę

Rym (Shael + Eth)

Wymagania

  • 29 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • tarcza
  • tarcza Paladyna
  • czaszka Nekromanty

Właściwości

  • 20% zwiększona szansa na blok
  • 40% szybszy blok
  • wszystkie odporności +25%
  • 15% do regeneracji many
  • nie można zamrozić
  • 50% dodatkowe złoto od potworów
  • 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Sanktuarium (Ko + Ko + Mal)

Wymagania

  • 49 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości

  • +20% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +20% szybszy blok
  • 20% zwiększona szansa na blok
  • +130-160% poprawiona obrona
  • +250 obrona przeciw pociskom
  • +20 do zręczności
  • wszystkie odporności +50-70
  • obrażenia od magii zmniejszone o 7
  • poziom 12 Spowolnienie Pocisków (60 ładunków)

Dodatkowe informacje

  • Poziom 12 Spowolnienia Pocisków spowalnia pociski (w tym magiczne) przeciwnika o 33% na 78 sekund na obszarze 13.3 jarda.

Sen (Io + Jah + Pul)

Wymagania

  • 65 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości

  • 10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt przy otrzymaniu ciosu
  • poziom 15 Aura Święty Wstrząs
  • +20-30% do szybkości odzyskiwania równowagi
  • +30% zwiększona obrona
  • +150-220 do obrony
  • +10 do żywotności
  • +50 do życia
  • +0.0-61 (0,625 na poziom postaci) do many
  • wszystkie odporności +5-20%
  • 12-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Dodatkowe informacje

  • Poziom 15 Zamętu spowoduje zamęt wśród przeciwników na obszarze 13.3 jarda. Będą oni atakować wszystko wokół przez 38 sekund.
  • Poziom 15 Aury Święty Wstrząs dodaje 1-648 obrażeń od błyskawic do Twojego ataku oraz zadaje 1-108 obrażeń od błyskawic wszystkim wrogom w promieniu 13.3 jarda.

Smok (Sur + Lo + Sol)

Wymagania

  • 61 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • tarcza
  • tarcza Paladyna

Właściwości

  • 20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad przy otrzymaniu ciosu
  • 12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra podczas ataku
  • poziom 14 Aury Święty Ogień
  • +360 do obrony
  • +230 obrony przeciwko pociskom
  • +3-5 do wszystkich atrybutów
  • +0-37 (0.375 na Poziom postaci) do siły
  • +50 do many
  • +5% do maksymalnej odporności na błyskawice
  • obrażenia zmniejszone o 7

Dodatkowe informacje

  • Poziom 18 Jadu dodaje 375-395 na 0.4 sekundy obrażeń od trucizn przez 188 sekund.
  • Poziom 15 Hydry zadaje 93-113 obrażeń od ognia przez 10 sekund.
  • Poziom 14 Aury Święty Ogień dodaje 73-85 obrażeń od ognia do Twojego ataku oraz zadaje 12-14 obrażeń od ognia wszystkim przeciwnikom w promieniu 12.6 jarda.

Splendor (Eth + Lum)

Wymagania

  • 37 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • tarcza
  • tarcza Paladyna
  • czaszka Nekromanty

Właściwości

  • +1 do wszystkich umiejętności
  • +10% do szybkości rzucania czarów
  • +20% szybszy blok
  • +60-105% zwiększona obrona
  • +10 do energii
  • 15% do regeneracji many
  • +50% dodatkowe złoto od potworów
  • +20% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów
  • +3 do promienia światła

Wygnanie (Vex + Ohm + Ist + Dol)

Wymagania

  • 57 poziom doświadczenia

Typ przedmiotu

  • tarcza Paladyna

Właściwości

  • 15% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia podczas ataku
  • Poziom 13-16 Aura Śmiałość
  • +2 do Aur Ofensywnych
  • +30% szybszy blok
  • zamraża cel
  • +220-260% poprawiona obrona
  • uzupełnienie życia +7
  • +5% do maksymalnej odporności na zimno
  • +5% do maksymalnej odporności na ogień
  • 25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
  • przywraca 1 wytrzymałości na 4 sekundy

Dodatkowe informacje

  • Poziom 5 Wyssania Życia powoduje, że na obszarze 5.3 jarda 50% obrażeń od ataków przeciwników przywraca Ci życie.
  • Poziom 13 (16) Aury Śmiałość zwiększa o 190% (220%) obronę członków drużyny na obszarze 26.6 (30.6) jardów.

Jakie słowo runiczne wariacie?

Pochwal się w komentarzu, co najczęściej składasz na swojej postaci i która z klas jest Twoją ulubioną. A jeśli zauważyłeś w tym poradniku jakieś niedociągnięcia, nie omieszkaj o tym wspomnieć. Tak, bym mógł jeszcze bardziej dopracować jego treść. Przy tylu jego stronach w Wordzie było dość sposobności, żeby się zagubić niczym w Dżungli Łupieżców.

Źródło: diablo.fandom, diablo2.diablowiki, diablo2, The Arreat Summit