Funkcja masażu, schładzanie ciała i inteligentne podłokietniki
Elementy wypisane w tym zagłówku brzmią bardziej jak wyposażenie fotela ze statku kosmicznego, a nie stanowiska gracza, jednak to wszystko znalazło się w koncepcji zaprezentowanej przez Designworks. Funkcja masażu ma zniwelować wszelkie naprężenia mięśni. Nie od dziś wiadomo, że gdy gramy zwłaszcza w gry rankingowe (w trybie rywalizacji) często się „spinamy”. Nie jest to zbyt zdrowe dla mięśni, a rzadko kiedy gracze umawiają się do masażystów. Nawet kilkuminutowa sesja podczas rozgrywki pomoże się lepiej odprężyć.
Microclimate Control System, czyli potocznie mówiąc – schładzanie ciała dzięki wcześniej wspomnianym wbudowanym sensorom wykrywa wzrost lub spadek temperatury ciała, a następnie przekazuje chłodne powietrze w tę część fotela, aby konkretną część naszego tułowia schłodzić lub ocieplić.
Kolejną ciekawą opcją jest Adaptive Seating, czyli wbudowane siłowniki elektromechaniczne. Odpowiadają one za dostosowanie podłokietników (umieszczonych na pneumatycznych poduszkach powietrznych) do nacisku naszych rąk. Aby wyeliminować wszelkie punkty nacisku, opuszczą się one automatycznie do idealnej pozycji.