Takie oskarżenia sprawiły, że Blizzard utracił wielu partnerów, a giganci tacy jak LEGO czy Sony oficjalnie potępili brak stanowczej reakcji zarządu. Po części sytuacja, z jaką mierzył się jeden z największych na świecie producentów gier, przyczyniła się do wykupu studia Activision Blizzard przez Microsoft, za ponad 70 miliardów dolarów.
W styczniu nowy prezes, Mike Ybarra pisał, że on wraz ze współpracownikami w dużej mierze chcą skupić się na odbudowaniu zaufania fanów do marki, wprowadzając szeroki zakres zmian w kulturze firmy. Kristen Hines została w zeszłym miesiącu dyrektorem ds. różnorodności, równości i integracji, natomiast teraz do gry weszła Jessica Martinez.
Blizzard odbudowuje zaufanie fanów
Jessica Martinez wraz ze swoim zespołem w Blizzardzie będzie odpowiedzialna za przygotowanie, rozwijanie i wdrażanie strategii kulturowej, zapewniającej spójność pomiędzy zespołami, reorganizację pracy i rozwijanie pracowników. Jak sama mówi, chce zadbać o to, aby każdy w firmie czuł się bezpiecznie, był doceniany i mógł współpracować z każdym, bez względu na płeć, kolor skóry czy wyznanie. Z pewnością takie posunięcie będzie miało pozytywny wpływ na pracowników, graczy i w ogólnym rozrachunku wizerunek całego studia.