Co wyjaśnia ankieta dotycząca kobiet w grach online?
Kolejny punkt, o którym wspomina ankieta, mówi o tym, że:
- 77% kobiet ma do czynienia z jakąś postacią niechcianego zachowania podczas grania,
- 70% kobiet twierdzi, że kwestionuje się ich kompetencje,
- 65 % kobiet pada ofiarą prześladowców,
- 50% jest traktowanych protekcjonalnie,
- 71% uczestniczek badania wskazało, że aby rozwiązać te problemy, potrzebują pomocy firm technologicznych. To mogłoby się udać za pomocą, na przykład bardziej zróżnicowanych reklam gier lub kampanii reklamowych z udziałem kobiet.
Badania wskazują również, że kobiety grają w te same gry, co mężczyźni:
- 88% gra w gry rywalizacyjne,
- 66% w strzelanki.
Kobieta też może być gamerką, może być dobra w e-sporcie, może wygrywać mecze i nie kryć się za pseudonimem męskiego imienia. Czy to normalne, że akceptuje się nękanie tylko po to, żeby być bardziej widocznym? Kobietom brakuje wsparcia w walce z nienawiścią więc nic dziwnego, że wyniki ankiety nie będą dla wielu osób szokujące.