Ubisoft Toronto pozytywnie nastawieni
Producent projektu Matt West, w udzielonym wywiadzie dla prasówki Ubisoftu mówi, że jest podekscytowany wizją pracy nad projektem. Z jednej strony wiadomo, że nie może powiedzieć nic innego, ale z drugiej strony można mieć nadzieję, że jako członek studia, które już wydało dobrze przyjętego Splinter Cell: Blacklist, mówi prawdę.
West przyznaje, że ostatnimi czasy pracowali tylko nad wielkimi światami, których ekonomia decyzji jest rozłożona w czasie, a to, co uwielbia w Splinter Cellu to bezpośrednie konsekwencje działań i decyzji gracza. Dalej uściśla, że każdy cal kwadratowy mapy to część wyboru, który ma swoje konsekwencje tu i teraz, a zachowanie tej dynamiki gry będzie dla nich bardzo ważne. „Wrażenia z rozgrywki, które chcemy osiągnąć są bezpośrednio związane z tym, co czuliśmy, gdy graliśmy w oryginalne gry”.