Jak działa Microsoft Start?
Najważniejszą funkcją jest możliwość personalizacji – wystarczy wybrać tematy, które nas interesują, by tylko one wyświetlały się na stronie głównej. Ponadto Microsoft Start pozwala na ukrycie wydawców, których wiadomości czytać nie chcemy, zapisanie ulubionych artykułów czy sprawdzenie historii przeglądania z ostatnich 48 godzin. Jeśli jakiś tekst przypadnie nam do gustu, możemy poprosić o więcej w podobnej tematyce, i odwrotnie – odrzucić niechciane, by lepiej dostosować wyświetlające się wiadomości. Nie zabrakło również emoji, które umożliwiają reagowanie na wiadomości w podobny sposób, co na Facebooku.
Nowa usługa pozwoli też sprawdzić natężenie ruchu. Korzystając z mapy, dowiemy się jakie drogi lepiej omijać, a także, gdzie dojazd zajmie nieco dłużej niż zwykle.
Serwis nie jest całkowicie wolny od reklam, ale nie przeszkadzają w czytaniu wiadomości. Przynajmniej na razie trudno nazwać je uciążliwymi. W artykułach reklama wyświetla się z prawej strony, a na liście z wiadomościami co jakiś czas zastępuje kafelki z newsami.
Źródło: Microsoft