Mieć w rękach najnowszego iPhone’a zaraz po premierze to marzenie wielu. Nie dziwi więc, że dłuższa realizacja zamówienia na wymarzony i świeżutki sprzęt może wystawiać cierpliwość na próbę. Dowiedz się dokładnie, dlaczego po premierze nowych iPhone’ów czas oczekiwania na zamówienie wydłuża się i dlaczego w takiej sytuacji warto wybrać autoryzowanego sprzedawcę Apple.
Konferencje Apple, a zwłaszcza ta wrześniowa, to prawdziwe święto dla miłośników sprzętu z nadgryzionym jabłuszkiem. Zainteresowanie najnowszymi iPhone’ami na całym świecie jest ogromne, a zaspokojenie potrzeb milionów fanów technologicznych nowinek wymaga czasu. To samo w sobie jest już dużym wyzwaniem dla producenta, jak i dystrybutorów sprzętu od giganta z Cupertino. Wydłużona realizacja zamówień na sprzęt Apple nie wynika więc ze złej woli sprzedawcy, a wielu nakładających się na siebie czynników.
Chociaż pandemia zaczęła się już ponad dwa lata temu, jej wpływ na cały rynek elektroniki jest wciąż bardzo odczuwalny. Po stronie producentów spowodowała ona przerwy w produkcji, a ponadto zakłóciła łańcuchy dostaw. W związku z tym niektóre komponenty czy elementy konstrukcyjne docierają do fabryk z opóźnieniem. Pandemia przyczyniła się także do ogromnego niedoboru półprzewodników. Gwałtowny wzrost zapotrzebowania na sprzęt do pracy czy nauki zdalnej oraz coraz większa liczba urządzeń wykorzystujących układy scalone mocno nadwerężyły moce przerobowe fabryk.
Niemały wpływ na tę sytuację ma także wojna w Ukrainie. Dostępność kluczowych pierwiastków została znacznie ograniczona. Konflikt zbrojny na wschodzie Europy zaburzył także łańcuchy dostaw. Te wszystkie czynniki powodują, że fabryki i dostawcy nie są w stanie sprostać nagłemu i dużemu wzrostowi zainteresowania nowymi iPhone’ami. Dlatego warto wybrać najbezpieczniejsze i pewne źródło sprzętu z nadgryzionym jabłuszkiem.
x-kom jest autoryzowanym sprzedawcą Apple. Dzięki temu oferowany sprzęt jest na pewno nowy i objęty gwarancją, którą można bez problemu zrealizować w autoryzowanych serwisach w Polsce. W razie wykrycia usterki zaraz po zakupie, możesz skorzystać ze zwrotu do 15 dni lub wymienić egzemplarz na nowy. Jeżeli rachunek wystawiony został na osobę fizyczną, sprzęt objęty jest także dwuletnią rękojmią sprzedawcy. Mówiąc krótko – kupujący jest kompleksowo chroniony prawnie.
Jeżeli złożyłeś zamówienie, a sprzęt nie był dostępny od ręki, ustawiłeś się w wirtualnej kolejce. Chociaż czas oczekiwania może być dłuższy od standardowego, sprzęt finalnie zostanie dla Ciebie zamówiony. Będzie to pełnowartościowe urządzenie pochodzące z oficjalnej dystrybucji.
Dłuższe oczekiwanie na realizację zamówienia wymaga jednak cierpliwości. Dlaczego zatem nie „przechytrzyć” kolejki i nie zamówić sprzętu z innego, nieoficjalnego źródła? Przyczyn przemawiających na niekorzyść tego rozwiązania jest wiele.
Kupując iPhone’a czy dowolny inny sprzęt z niesprawdzonego źródła, narażasz się na potencjalnie wiele problemów. Chociaż smartfon może być fabrycznie nowy, to nie masz pewności, czy nie pochodzi z kradzieży, nieopłacanego abonamentu lub czy nie ma ukrytych wad. Może być także przeznaczony na inny rynek, w związku z czym część funkcji będzie nieaktywna. Wielu sprzedawców z drugiej ręki także zawyża ceny, nieuczciwie zarabiając na trudnej sytuacji rynkowej, a także oferuje niskiej jakości podróbki.
Decydując się na najnowszego iPhone’a, po prostu nie warto ryzykować. Problemy z dostępnością są globalne, a nowy smartfon Apple na pewno jest wart oczekiwania. Dlatego wybierz autoryzowanego sprzedawcę i ciesz się w pełni swoim nowym urządzeniem. Możesz zamówić smartfona już teraz albo zdecydować się na zamówienie dopiero po unormowaniu się sytuacji na rynku.
Możesz zamówić maksymalnie dwie sztuki iPhone'ów 14, niezależnie od wersji i koloru. Jeżeli przekroczysz tę liczbę, zamówienie zostanie zmienione. Wynika to z trudnej dostępności smartfonów na rynku w pierwszych miesiącach po premierze.
Smartfony iPhone 14 są trudno dostępne w pierwszych miesiącach po premierze. Zamówienia są wysyłane zgodnie z kolejnością ich złożenia. Gdy zamówienie będzie gotowe do wysyłki lub odbioru, otrzymasz informację mailowo.
x-kom jest autoryzowanym sprzedawcą Apple, więc ma gwarantowane dostawy, które stale docierają na magazyn. Możesz być spokojny – nie zabraknie dla Ciebie smartfona. Jednak daty i wielkość dostaw zależą od dystrybutora. Dlatego nie można wskazać dokładnego dnia, kiedy zamówienie zostanie wysłane.
Data i wielkość dostaw zależą od dystrybutora. Ten natomiast zależny jest od możliwości samego producenta i sytuacji na rynku elektroniki. W rezultacie nie znamy dokładnych dat dostaw oraz liczby produktów, jaką otrzymamy.
W przypadku niektórych modeli, zwłaszcza iPhone’ów 14 Pro, możliwość składania zamówień została tymczasowo wstrzymana. Pod ceną urządzenia na karcie produktu znajduje się przycisk „Powiadom mnie o dostępności”. Wpisz tam swój adres e-mail. Kiedy liczba klientów oczekujących w kolejce spadnie, wznowimy przyjmowanie zamówień i poinformujemy Cię o tym mailowo.
Nie musisz płacić za zamówienie od razu. Możesz poczekać do momentu zarezerwowania sztuki dla Ciebie. Zostaniesz o tym poinformowany mailowo.
W każdej chwili możesz odzyskać pieniądze za zamówienie. Skontaktuj się w tym celu z infolinią lub udaj się do salonu x-kom. Swoje zamówienie możesz wówczas opłacić dopiero wtedy, gdy będzie gotowe do wysyłki albo do odbioru w salonie. Możesz również anulować zamówienie, ale wtedy stracisz swoje miejsce w kolejce.
W razie jakichkolwiek dalszych pytań bądź wątpliwości, skontaktuj się z infolinią x-komu pod numerem 34 377 00 00 bądź napisz maila na adres x-kom@x-kom.pl. Pomocy udzielą Ci także doradcy w salonach stacjonarnych x-kom.
Thank you for preparing this article, it’s extremely helpful! Way better than hearing „we don’t know” 🙂
Thank you for preparing this article. Extremely helpful for impatient iPhone enthusiasts like me 😀 Way better than hearing „we don’t know” – at least now we can rest with the knowledge that our order will eventually arrive and the queue is being managed properly 🙂
Artykuł szczątkowo porusza temat kolejki. Przydałaby się informacja dla klienta jaką zajmuje pozycję w wirtualnej kolejce. W sytuacjach, w których są przedmioty z małą dostępnością a wielkim zainteresowaniem, widoczność takiej informacji byłaby pomocna. Bez tego klient pozostaje w niewiedzy, bo tylko wie, że jest w jakiejś kolejce – a sklep nie udziela informacji o pozycji, którą gdyby się postarał – potencjalnie mógłby wprowadzić i byłaby to swego rodzaju innowacja 😄
halo. jak zamówić iPhone 14 pro maks 128gb. Bardzo konieczne w listopadzie, na prezent urodzinowy.
Jakaś informacja o tym, w jakim miejscu się jest w kolejce i w jakim tempie się to zmienia było by przydatne. Trochę brakuje transparentności w tym zwłaszcza że nawet pracownikom w salonie odebraliście możliwość podejrzenia tej kolejki.
Dostałem informację, że x-kom modernizuje swój system i po tym procesie będą w stanie podawać miejsce w kolejce. Moje zamówienie natomiast jest w al.to i mam nadzieję, że i tam wdrożą ten sam system. Pozostaje czekać, ale podejrzewam, że prędzej dostanę telefon. Mimo wszystko przy okazji zamówień w kolejnych latach dobrze jak już byłaby kolejkowa informacja widoczna w profilu – bez zbędnego trucia obsłudze sklepów 🙂
Wszystko Ok, ale po kiego grzyba dajecie opcje kup teraz, na Pro Max, dzień po premierze z wysyłką po 16.09 jeśli 14 dni później, czyli 30 nawet nie wiecie czy w tym roku będziecie w stanie go wysłać? A informujecie o tym szczerze dopiero po upływie terminu wysyłki. Z kartami graficznymi tez tak ludzi naciągaliście i niektórzy czekali po pół roku.
Ja uzyskałem informację, że przychodzą do nich 1-2, maksymalnie kilka sztuk. Mam nadzieję, że dostawy do sklepów pokrywają się chociaż w części ze stroną Apple (było 4-5 tyg. oczekiwania, 5-6, 4-5 i znowu 5-6). Jestem w stanie poczekać z miesiąc a dłużej… może gdybym widział swój status w kolejce i jego faktyczny ruch. Poza tym „kup teraz” z datą po 16.09 był dosyć długo widoczny. Sklepy nazbierały zamówień, teraz będą się mierzyły z (nie)cierpliwością klientów, wspomaganą przez mówienie im „jest kolejka, ale nie podamy miejsca”.
nie modernizację, 7 dni temu gość napisał że jestem między 90-100 w kolejce a kupiłem w 2 dzień przedpremiery a 2 dni później że modernizację i już nie mogę zobaczyć . Zabawna sprawa
Jestem ciekawy o ile kolejka się zmniejsza w ujęciu tygodniowym. I tak zazdroszczę, że udało Ci się uzyskać informację o kolejce.
Przeczuwam ze i tak zostałem poprostu okłamany na temat miejscia mojego w kolejce, nie wierzę że kupując 2 dnia przedpremiery nie dostałem telefonu, a kolega który zakupil 3 dnia ma już od tygodnia w ręce.
Aktualnie nie ma jeszcze możliwości uzyskania miejsca w kolejce. Zależnie od modelu, pojemności i jego koloru dostawy będą się różnić, sama popularność konkretnego zestawienia tych cech też będzie mieć duży wpływ na szybkość dostawy – popularne modele będą miały dłuższą kolejkę.
NIE MA MOŻLIWOŚCI? PROSZE PODAC EMAILA A PRZESLE WIDOMOSC OD XKOMU. Poprostu nagle stwierdziliście że nie będziecie podawać Kij wie z jakich pobudek. Najgroszy sklep, żeby okłamywać klienta prosto w oczy…
Czy dotyczy to również starszych modeli? Zamówiłam IP 12 128 10.09.22 r. i wciąż nie wiadomo kiedy będzie dostawa…
Obecnie widoczne modele iPhone 12 128 GB na stronie x-kom mają ograniczoną dostępność – ich dostawy są również ograniczone, najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z obsługą sklepu, który wskaże możliwe alternatywne modelu.
Jak to jest że prosicie mnie ciągle mailowo o opinie produktu iphone 14 pro skoro nawet jeszcze go nie dostarczyliście i nie potraficie określić kiedy będzie dostawa?
Prośba o wystawienie opinii powinna zostać wysyłana dopiero po tym, jak zamówienie zostanie zrealizowane. Abyśmy mogli dokładnie zweryfikować Twoje zgłoszenie, prosimy o przesłanie tego mejla z prośbą o opinię na adres: komentarze@x-kom.pl
W sumie to chcę pochwalić obsługę sklepu al.to za udzielone odpowiedzi i wsparcie. Realizacja mojego zamówienia jest już blisko, czekanie nie było zbyt trudne.
żałosne zachowanie x-kom – na linii, dzisiaj jest mój termin dostępności :
– czy został wysłany?
– nie
– kiedy będzie?
– nie wiem, dostajemy po kilka sztuk i wysyłamy zgodnie z kolejką.
– czytałem, że jest kolejka, kiedy orientacyjnie mogę dostać sprzęt? który jestem w kolejce?
– wiem, ale nie powiem, nie informujemy klientów którzy są w kolejce
kurtyna zapada
właśnie x-kom stracił wielokrotnego klienta – złotówki ode mnie NIGDY nie zobaczą – a przy okazji historię puszczę gdzie da się 😉
Artur skąd wiedziałeś że dziś jest Twój termin dostępności ?
Przy zamówieniu dostajesz określony czas dostawy ja np. mam 28.10
możesz napisać gdzie dokładnie znajdę te informacje ? nie widziałem niczego takiego ani w mailach od x-kom ani w profilu w zamówieniu
W pierwszym e-mailu pt. „Twoje zamówienie nie jest jeszcze gotowe” jest informacja z planowanym czasem kiedy zamówienie będzie gotowe. Ja mam 10.10.2022 ale niestety chyba nie można temu za bardzo ufać bo nadal moje zamówienie nie jest gotowe ;/
Warto zaznaczyć, że jest to planowany czas, dlatego moim zdaniem nie ma co mieć problemu do x-komu za niedotrzymywanie słowa.
ja zamówiłem 14 pro max 10 września i do dzisiaj go nie dostałem a planowana dostawa była 10 października
Czy dostałeś już iPhone ?
aa to widzisz jak ja zamawiałem to już nawet tej daty „orientacyjnej” nie podawali no to nieźle sobie poczekamy…
Ja również już nic tutaj nie zamówię ze względu na ten cyrk. Pozdrawiam
Xkom to jeden wielki zart kupowanie u nich coś to jak gra w totolotka może dostaniesz może nie, a co nam zrobisz xd. JEST KOLEJKA ALE CI NIE POWIEMY KTORY JESTES. Zabawni
Serio?… dwa telefony zamówione 11 września i na jutro była planowana wysyłka o czym X-Kom poinformował w poprzednim mailu i dzień przed planowaną wysyłką dostaję takiego maila.
„Dzień dobry,
ostatnio zamówili Państwo u nas swój najnowszy iPhone. Niestety dystrybutor nie określa dziś terminu, w których dostarczy do nas produkty. Oznacza to, że nie możemy podać Państwu dokładnej daty, gdy wyślemy do Państwa telefon. Mają Państwo jednak zarezerwowane miejsce w kolejce. Jest to ważne, ponieważ zamówienia będziemy wysyłać zgodnie z ich kolejnością.
Jakie są dalsze kroki
Gdy Państwa telefon będzie gotowy do wysyłki, poinformujemy Państwa o tym w kolejnej wiadomości. To moment, w którym – jeśli nie zrobili Państwo tego wcześniej – będą Państwo mogli zapłacić za swój telefon.”
Minął ponad miesiąc (czyli to nie było „ostatnio”). Co ciekawe tydzień po poprzednim mailu dzwoniłem z pytaniem kiedy mogę się spodziewać dostawy. Usłyszałem, że nie wiadomo ale na szczęście jestem 15-ty w kolejce parę dni później zapytałem o to samo innego konsultanta, że nie wiedzą, który jestem w kolejce. Niezła ściema. Pytanie kiedy to dotrze, na początku listopada wylatuję na urlop na 2 tygodnie, co w takiej sytuacji? Telefony wrócą do magazynu i będę czekał kolejny miesiąc albo pół roku bo spadnę na niewiadomo które miejsce w kolejce?
Wow 15 w kolejce ja jestem między 90 a 100 PODOBNO BYLEM 16 wrzesnia to może 2023 dostanę choć pewnie też nie…
A zamówiłem 2 dnia przedpremiery więc nieźle oklamali cie na to że masz 15 miejsce, kiedy mi wróżka wywróżyła 90-100 xd
Dla mnie najgorsze nie jest to ze x-kom nie ma telefonu – bo jestem w stanie zrozumieć ze jest mała podaż a duży popyt, a to że wiedząc ze nie mają pewności ile sztuk i kiedy je dostaną naprzyjmowali masę zamówień i teraz będą nas zbywać.
Najzabawniejsza sytuacja jest gdy ktoś płacił z góry lub brał na raty wtedy ma zamrożone pieniądze lub musi płacić raty za coś czegoś fizycznie nie posiada. U mnie sytuacja wygląda jak u Adriana jest to całkiem żałosne biorąc pod uwagę fakt iż ustalają „przybliżony czas dostawy” przy czym w dniu możliwej dostawy lub tydzień przed tak jak u mnie nagle dostaje się maila że w ogóle nie mają pojęcia kiedy będzie taka dostawa dodając przy tym iż jest rezerwacja w kolejce nie podając przy tym miejsca w tej kolejce. Btw osobiście zamawiałem sprzęt gdzie był wydłużony czas dostawy ale telefony można było jeszcze przez tydzień po moim zamówieniu bez problemu zamawiać. Jest to o tyle zabawne że tak naprawdę patrząc na sytuację mija miesiąc od zamówienia a ja osobiście płacę raty za miejsce w kolejce a inni zapłacili parę tysięcy również za miejsce w kolejce. Dwa lata temu gdy w innym sklepie zamawiałem komputer również za parę tysięcy a były problemy z niektórymi podzespołami sklep sam dzwonił z propozycjami rozwiązania sytuacji i skrócenia kolejki a tutaj sprawa jest zupełnie odwrotna.
Hej, czy ktokolwiek z zebranych tutaj otrzymał już swój telefon? Przesyłkę miałam zaplanowaną najpóźniej na 17.10 ale oczywiście otrzymałam mail z informacją, że właściwie to nie wiedzą kiedy mi zamówienie wyślą. Trochę to już zabawne, a nawet żenujące – telefon zamówiłam 9.09, raz w kolejce byłam 170, tydzień później jednak byłam 240, a następnie nie wiedzieli, która jestem w kolejce, więc zaczęło mnie zastanawiać czy w ogóle zaczęli wysyłać te telefony? Macie może taką wiedzę?
Ja czekam od 18.09 i nadal nic, a podobno w kolejce od razu po kupieniu byłam 40. Absurd
Dziś dzwoniłem i dowiedziałem się tyle że potrafią tylko określić miejsce w kolejce na podstawie nie wiadomo czego bo system niby nie działa. Ale niby jestem 120 któryś w kolejce. Zastanawia mnie jednak to w jaki sposób wysyłają jakiekolwiek zamówienia skoro nie wiedzą komu w jakim czasie wysłać zamówienie bo kolejki nie działają.
Ja czekam od 18.09 i nadal nic, a podobno w kolejce od razu po kupieniu byłam 40.
Kupiłem 2 dnia przedpremiery 16 dostaje info ze jestem 90-100 w kolejce. Dalej brak telefonu i pewnie w tym roku nie dostanę
Hej, czy dostałaś w końcu telefon? Ja czekam swój od 20.09, ciekawe ile jeszcze trzeba
Hej, czy dostałaś telefon? Ja czekam na swój od 20.09, ciekawe kiedy już otrzymam
Hej, niestety nie. Czekam od 18.09 🙂
Przeczytałam gdzieś komentarz Pana który dostał informacje ze czas oczekiwania to nawet 3 miesiące. Ja podczas zamawiania dostałam ze będzie to max miesiąc….
Przeczytałam gdzieś komentarz Pana który dostał informacje ze czas oczekiwania to nawet 3 miesiące..
Ja podczas zamawiania dostałem informację że najpóźniej na początku listopada a dziś usłyszałem że może nawet początek przyszłego roku. Jeszcze troszkę a dostaniemy towar na premierę iphone 15 XD
Dziś dostałam informacje ze moja przesyłka jest gotowa do wysyłki.
A jaki dokładnie model zamawiałaś jeśli można wiedzieć?
iPhone 14 pro 128g w kolorze złotym, dziś przesyłka dotarła. Czekałam od 18.09
W sobotę dostałam informacje że zamówienie czeka na kuriera 🙂
Ty swojego IP zamawiałaś 18.09 i teoretycznie już go wysłali tak? To bardzo ciekawe ponieważ ja swojego IP 14 Pro Max 256 zamawiałem 16.09 i nadal nie ma żadnych informacji na jego temat.
Ja swojego zamawiałem 11.09 i też zero informacji 🙂
No ja swojego 14 pro maxa 128 zamawialem 10.09 i dalej nic
Telefon dziś do mnie dotarł. Zamówiłam iPhone 14 pro 128g w kolorze złotym.
Ja swojego 14 pro max 256gb srebrny zamówiłem 14.09. planowany termin 16.10. mamy 14.11 i cisza
Czy jest osoba, która zamówiła iPhone w pierwszej połowie września i odebrała już telefon?
Tak, wejdź na YouTube wpisz „iphone 14 pro recenzja” bez problemu znajdziesz kilka osób które współpracują z xkomem i mieli sprzęt już po kilku dniach 😉
Zamówiony iPhone 14 pro w przedsprzedaży dostałem 21.10.22 półtorej miecha czekania
A kiedy zamówiłeś dokładnie i jaki kolor?
A kiedy dokładnie zamówiłeś i jaki był to kolor?
Zamówiony 16.09 iPhone 14 Pro Max dojechał do mnie dzisiaj, 26.10
jaki kolor zamówiłeś i ile pojemności
Czarny, 256gb.
Czarny, 256gb. Zamówiony w al.to
Do mnie iPhone 14 Pro 128GB Czarny zamówiony 16.09 nadal do dziś nie dotarł więc bardzo ciekawie.
27 września złożyłem zamówienie na iPhone’a 14 Pro Max 256 GB Deep Purple. Zamówienie wskazało wstępny termin dostawy na 29 października. Niestety zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, choć dziś jest już 1 listopada. Czekam…
Przygotuj się, że poczekasz jeszcze z miesiąc
Jest już 10 listopada. Brak wiadomości, właśnie przesunięto oczekiwany termin dostawy na 30 listopada. Napiszę w tym komentarzu jak coś się zmieni lub kiedy odbiorę telefon
Ile można czekać na telefon ? Kupiłam 13 Września ..otrzymać miałam 14 Października ..dalej czekam a mamy 3 Listopada ..brak informacji na temat planowanej wysyłki ..czy tylko sklep X-kom ma z tym problem ?
Problem z dostawami jest globalny, ale chyba x-kom jako jeden z niewielu sklepów dawał możliwość zamówienia telefonu, którego fizycznie nie posiadali w magazynie. Przez co teraz stworzył się problem i powstała tajemnicza kolejka, o której nie da się dowiedzieć absolutnie nic. Ja dostałem tylko informację, że realizacja wszystkich zamówień może potrwać nawet do 6 miesięcy 🙂 i tyle chcesz czekać to czekasz, jeśli nie to zostaje zwrot. Nic więcej się nie dowiesz..
Gdybym chciała stary model to bym go kupia.. jeśli oni pół roku przed premierą 15- stki mają zamiar dostarczyć mi 14 pro max to chyba coś jest nie tak .
Dziś w końcu otrzymałam telefon
Jaki dokładnie model zamawiałaś? Jaki kolor i pamięć?
14pro max 256gb kolor Deep Purple
I placed an order on 16/09 and today, finally, received my phone.
Deep Purple 14 pro
How much memory?
iPhone 14 Pro 128GB Deep Purple dotarł do mnie dzisiaj. Zamówienie złożyłem 11.09
IPhone 14 Pro Max 128GB Silver
Telefon zamówiłem 10.09 .. do dnia dzisiejszego czekam na wysyłkę…
07.11 dostałem numer śledzenia paczki po czym dostałem następnego dnia meila że był to błąd programu sprzedażowego i muszę czekać dalej mam nadzieje że do premiery 15stki się wyrobią nie pozdrawiam…
Zamówiłam iphone 14 pro deep purple 128 gb 20.09, dzisiaj mamy 16.11, prawie 2 miesiące oczekiwania i zero informacji, mam nadzieję że chociaż w tym roku otrzymam telefon…
Zamówiłem swojego iPhone 14 Pro 128GB Space Black w dniu 18.11.2022 , poprzez sklep internetowy X-Kom z odbiorem w salonie stacjonarnym. Dzisiaj 19.11.2022 otrzymałem informacje, że zamówienie czeka na odbiór. Szybko, miło i przyjemnie. Jestem bardzo zadowolony z tempa realizacji oraz obsługi klienta.
Smartfon (pro max 256 deep purple) zamówiłem 27 września.
Dziś już 23 listopada – nadal brak informacji. Czekam…
Zamówienie z 14.09 i nadal cisza 😉
Gdybym złożył zamówienie na oficjalnej stronie Apple, telefon już dawno bym otrzymał. Nie wiem nawet co robić, czy jest sens dalej czekać lub szukać innego miejsca do kupienia…? Żadnych informacji, żadnych terminów, nawet przybliżonych. Nie wiem nawet, czy dostanę telefon przed świętami. To jest niedorzeczne. Bardzo frywolne podejście ze strony sklepu, brak przejrzystości tej „kolejki”. Nawet nie wiemy, czy coś się w nim zmienia!
Takim postępowaniem podziękuję za ich usługi w przyszłości i myślę że nie tylko ja
Anuluję zamówienie. Zrobiłam to pod koniec września, dziś jest 1 grudnia. Brak mi słów! Jak można robić takie interesy?
Żegnaj x-kom, nigdy więcej nie skontaktuję się z tym sklepem. Zamówię gdzie indziej. W sklepie, który chociaż w jakiś sposób GWARANTUJE realizację zamówienia w odpowiednim czasie!!!!!!
Zachowujcie się jak dzieci.
Zamówienie z 16.09, co 2 tygodnie piszę do x-kom i dostaję lakoniczną odpowiedź, że nie w stanie podać przybliżonej daty wysyłki. Dla mnie matematyka jest prosta. Minęło 2,5 miesiąca od zamówienia. W dniu zamówienia byłem których w kolejce. Przez 2,5 miesiąca dostali ileś sztuk danego modelu. Zakładając średnio takie same dostawy przez cały okres określone jako 'gwarantowane’ można z łatwością policzyć przybliżoną datę dla każdego kto czeka już ponad 2 miesiące. Liczę, że X-kom się wypowie i za kilka dni da odpowiedź. Nic nie wiem o magicznej pozycji w kolejce, a te kilkaset oczekujących osób by to uspokoiło. W sklepach konkurencji na E.., M… są teraz dostępne od ręki z odbiorem jutro, tylko problem jest taki, że podpisałem umowę na raty przez X-kom.