Frame Generation, czyli niestraszny jest nawet dym pełny radioaktywnego pyłu i zamieć śnieżna
STALKER 2: Heart of Chornobyl wykorzystuje nowoczesne DLSS 3 z największym game changerem w tej technice, czyli opcją generowania klatek. To funkcja, która daje ogromnego kopa w liczbie klatek na sekundę, ale miej na uwadze, że wymaga ona karty graficznej GeForce RTX 4000 (obojętnie jakiego modelu). To właśnie na układach z rodziny NVIDIA Ada Lovelace wyciągniesz najwięcej fps w grze STALKER 2.
Frame Generation sprawia, że podróż po pustkowiach lub mokradłach Zony i przeczesywanie zniszczonych budynków jest niesamowicie płynnym doświadczeniem, nieporównywalnym do żadnego innego. Dzięki generowaniu klatek nie odczujesz spadków wydajności w starciach z licznymi przeciwnikami, podczas eksplozji czy eksploracji terenów wypełnionych dużymi ilościami dymu, z którym unosi się radioaktywny pył. Możesz liczyć na wysoką i stabilną płynność w każdej sytuacji.
Co daje DLSS 3 na kartach GeForce RTX 4000 w STALKER 2: Heart of Chornobyl? Wyniki zależne są od rozdzielczości i modelu GPU, ale fps potrafi wzrosnąć średnio nawet 2,4-krotnie (4K) lub prawie 2-krotnie (1080p)!