Marka Hisense rozpoczyna komunikację na polskim rynku

Od 29 kwietnia Hisense nie jest już milczącym obserwatorem. Popularna chińska marka wystartowała właśnie z oficjalną komunikacją na polskim rynku. Hasło przewodnie brzmi: Say Hi to Hisense! i zapowiada chęć opowiedzenia historii marki oraz przybliżenia jej pełnej oferty. Główny rekwizyt to natomiast laserowy telewizor. Zapowiada się więc ciekawie i innowacyjnie. Dlatego i my sprawdzimy, co takiego do zaoferowania ma Hisense.

Historia Hisense w telegraficznym skrócie

Hisense – w porównaniu do wielu marek z Państwa Środka – jest prawdziwym weteranem. Jego początki sięgają 1969 r., kiedy to w fabryce No.2 Radio Factory w Qingdao ruszyła produkcja radioodbiorników. Telewizory – z którymi Hisense jest obecnie najmocniej kojarzony – do oferty trafiły „dopiero” w 1997. A już w latach dwutysięcznych portfolio marki rozbudowano między innymi o tablety, smartfony i urządzenia AGD.

logotyp hisense

Dzisiaj Hisense ma swoje oddziały w 54 krajach, zatrudnia ponad 80 000 pracowników i prowadzi szesnaście nowoczesnych centrów badawczych. Obszar rozwoju, z którego marka jest najbardziej dumna, to laserowa telewizja.

Hisense i Laser TV

O telewizorach Hisense pisaliśmy już w artykule: Chińskie telewizory – Hisense i TCL. Czy warto je kupić? Dlatego tym razem wspomnimy wyłącznie o telewizji laserowej, której pionierem jest właśnie Hisense.

Od razu trzeba powiedzieć, że rozbudzający wyobraźnię Laser TV składa się z projektora ultrakrótkiego rzutu oraz ekranu o rozdzielczości 4K, który eliminuje światło otoczenia. Jak wygląda to w praktyce, można zobaczyć w poniższym materiale wideo:

Zalety Laser TV według producenta

Jak zapewnia Hisense, technologia źródła laserowego niesie ze sobą szereg korzyści. Na pierwszy plan wysuwa się oczywiście jakość obrazu. Tuż za nią wymienia się fakt, że odbity obraz mniej męczy wzrok niż ten wyświetlany bezpośrednio w stronę widza.

Hisense w Polsce

W naszym kraju Hisense oferuje obecnie telewizory – tak LCD, jak i Laser TV – oraz sprzęt AGD, głównie lodówki, zamrażarki i pralki. W kontekście ostatnich propozycji warto wspomnieć, że w 2018 roku chińska marka przejęła jednego z czołowych europejskich producentów AGD – Gorenje.

Już wkrótce przekonamy się, czy wraz z rozpoczęciem oficjalnej komunikacji oferta produktów Hisense w Polsce stanie się jeszcze szersza.