Cyberpunk 2077: hotfix 1.06 jest już do pobrania. Co poprawiono?

Łatanie Cyberpunka 2077 trwa w najlepsze. Dziś mijają dwa tygodnie od premiery gry, tymczasem, włączając Day 1 Patch, dostaliśmy już czwartą dużą aktualizację, zarówno na pecety, jak i konsole. Tym razem, tuż przed Wigilią Bożego Narodzenia, CD Projekt RED wypuścił patch z numerem 1.06. Na jakie poprawki możemy liczyć?

Cyberpunk 2077: co poprawia hotfix 1.06?

Najważniejsza zmiana dotyczy najgłośniejszego ostatnio problemu – czyli save’ów, które na PC psuły się, jeśli ich waga przekraczała 8 MB. Niestety wprowadzenie poprawki, jak informuje CD Projekt RED, nie naprawia tych save’ów, które już zdążyły się scrashować.

W queście „Second Conflict” gracze zgłaszali, że postać znana jako Dum Dum znikała po wejściu do klubu Totentanz. Oczywiście w trakcie trwającego zadania. Ten problem również został naprawiony w łatce 1.06.

Co powinno zainteresować konsolowców, to fakt, że według CD Projekt RED hotfix 1.06 wprowadza zmiany skutkujące lepszym zarządzaniem pamięcią, poprawiające stabilność gry i zmniejszające częstotliwość awarii.

cyberpunk 2077 q4 2020

CD Projekt RED łata Cyberpunka 2077, jak może

Nie jest tajemnicą, że nowa superprodukcja CD Projekt RED zmaga się ze sporymi problemami technicznymi. Już pierwsze przedpremierowe recenzje sugerowały, iż gra przepełniona jest większymi i mniejszymi bugami. Niektóre nawet uniemożliwiały wykonanie poszczególnych questów. Prawdziwa fala krytyki wylała się jednak dopiero po oficjalnej premierze, która miała miejsce 10 grudnia.

Polskie studio szybko przyjęło wszystkie zarzuty „na klatę”, wdrożyło program wsparcia zwrotów dla użytkowników konsol i zabrało się za łatanie dziurawego Cyberpunka 2077. Mimo wizerunkowego blamażu, jakim było wypuszczenie na rynek niegotowej gry, większość graczy wciąż wierzy w to, że CD Projekt RED naprawi grę od strony technologicznej i doprowadzi do stanu, w jakim Cyberpunka spodziewaliśmy się ujrzeć już na premierę.

Świadczy o tym chociażby fakt, że gra jak dotąd sprzedała się w ponad 13 milionach egzemplarzy, a liczba ta uwzględnia dokonane zwroty.

 

Źródło: Cyberpunk.net