Ale najpierw instrukcja obsługi
Niemniej, zanim zaczniemy naśladować Ghost Ridera, warto przysiąść do lektury instrukcji obsługi. Tak, ja wiem, że to maksymalny obciach czytać instrukcję, ale czy wiecie, jak długo należy ładować baterię przed pierwszym użyciem? Albo jak wyregulować hamulec, żeby nie sprawdzać przypadkiem twardości ścian?
No właśnie, ja nie wiedziałem, a to wszystko zapisano skrzętnie w instrukcji, do której rzecz jasna odsyłam każdego nabywcę tej czy innej hulajnogi elektrycznej.
Od siebie dodam tylko, żeby pamiętać o dokręceniu wszystkich śrub imbusem, który jak wspomniałem, znajduje się w pudełku. Lepiej nie odkrywać, że kierownica rusza się, gdy rozwinęliśmy maksymalną prędkość. Na pierwszą przejażdżkę zabrałem z resztą klucz ze sobą. Na wszelki wypadek.
Rzecz kolejna – ciśnienie w oponach. Na obwodzie kół podano maksymalne ciśnienie, należy go przestrzegać, żeby nie uszkodzić kół. Bez nich hulajnoga jest przecież bezużyteczna.
Nie napisałeś ani jaki silnik ma zamontowana hulajnoga (350 czy 250W) i jaką wagą była obciązona…. a to podstawa dla wiarygodnego testu…
To jest model z silnikiem 250 W, a hulajnogę obciążyłem sobą, czyli 80 kg 😉
Opinia nieprawdziwa , chyba że wykonana na zlecenie producenta . Nie wspomniałeś , że w instrukcji użytkowania jest napisane , że służy ona do jazdy wewnątrz pomieszczeń , i jak się zepsuje to serwis stwierdzić , że użytkowana była niezgodnie z instrukcją użytkowania i koniec dyskusji . Opinia serwisu jest anonimowa , nie wiadomo czy wystawiający opinię w serwisie ukończył chociaż szkołę podstawową i jaką posiada wiedzę , czy umiejętności.
Dokładnie tak, w instrukcji mamy napisane, że „pojazd jest przeznaczony do jazdy wewnątrz lub na gładkich i płaskich powierzchniach”. Na dodatek jest tam opisane jakich powierzchni terenu lepiej unikać ze względów bezpieczeństwa.
Skontaktowaliśmy się z producentem w Twojej sprawie — zapewniają oni kompleksową obsługę serwisową door2door z powiadomieniami na każdym etapie reklamacji i chętnie odpowiedzą na Twoje pytania w sprawie Twojej ekspertyzy.
opinia dziwna nic nie pisze o baterii i to że ma krótką gwarancję jak kupisz na jesień to po wiośnie kiedy chcesz zacząć jeżdzić masz po gwarancji (6 miesięcy i kup nową) to gdzie ta niezawodność i solidność lampki stanu naładowania świecą jak chcą po naładowaniu przejedziesz 200 metrów i świeci 1 i nie wiesz czy zawracać czy jechać dalej ogólnie nie polecam
Spadek napięcia na bateriach jest typowy dla konstrukcji o małych pojemnościach i tam, gdzie bateria jest rzeczywiście mocno obciążona np. na podjazdach. W tym czasie elektronika estymuje pozostały procent baterii na podstawie zaniżonej wartości napięcia.
W takim razie najlepiej chwilkę jechać spokojniej, aby system zebrał poprawne informacje o pozostałej pojemności baterii.