Diablo Immortal – Blizzard zdradził datę premiery? Nie do końca

Jeśli czekacie na Diablo Immortal, bo macie telefony (!), to mam dla Was złą wiadomość. Czyli nie że dobrą w kontekście Pana Grozy, a rzeczywiście złą. Podana data premiery gry na urządzeniach Apple’a nie jest prawdziwą i wygląda, że na Diablo Immortal przyjdzie nam jeszcze poczekać.

Premiera Diablo Immortal w czerwcu? Nope

Do zabawy w Diablo Immortal można się już przygotowywać. Na urządzeniach z systemem Android, iOS lub iPadOS uruchomiono wstępną rejestrację. W przypadku dwóch ostatnich systemów gracze otrzymali informację o dacie premiery – mobilne Diablo Immortal miałoby zadebiutować 30 czerwca tego roku. Na (nie)szczęście jest to data nieprawdziwa.

diablo immortal zrzut ekranu

Dlaczego w ogóle tam się pojawiła? Blizzard przygotował wytłumaczenie. A nie posługując się przydługą formułką, oto clou sprawy: 30 czerwca to tzw. placeholder. Wypełniacz. Data nic nie znacząca. Naturalna kolej rzeczy, jak na Steamie klasyczne Soon™ (czyli wkrótce) albo When It’s Ready (kiedy będzie gotowe).

Mobilnie zagrasz i w Diablo 3 na Nintendo Switch


Oficjalna data premiery Diablo Immortal zostanie podana dopiero w późniejszym czasie.

Na poważnie – czekacie na Diablo Immortal czy nie?

Trochę nacechowałem negatywnie wstęp i gdzieniegdzie tekst, ale zastanawiam się, czy ktoś czeka na premierę Diablo Immortal? Pamiętam do teraz emocje towarzyszące zapowiedzi na BlizzConie oraz tego gościa w czerwonej koszulce. A jedyne smartfonowe gry, w które grałem „na poważnie”, to produkcje należące do Kairosoftu. Nie wątpię jednak, że Diablo Immortal w pewnym gronie przyjmie się świetnie.

Teraz, kiedy mamy w swoich bibliotekach wyczekiwane Diablo 2 Resurrected, a Diablo 4 nadchodzi, no i z czasem emocje się ostudziły… Przyznam, że to Diablo Immortal przy premierze chcąc nie chcąc sprawdzę. Pytanie, czy twórcy faktycznie dostarczą coś zupełnie świeżego, czy produkt pokroju trzeciego Diabełka. Który, nawiasem mówiąc, nie był tak zły, bo przyjemny, ale nadal w pewnej części dawał poczucie grania w mobilkę.

źródła: Polygon, IGN