„Zabawa nie ma granic” – PlayStation 5 w pierwszej reklamie

Zamiast plot, pora na konkret. A konkretnie na reklamę PlayStation 5. Pokazuje ona to, co najlepsze w nowej konsoli Sony – czyli większą immersyjność, przestrzenny dźwięk i haptykę. A temu wszystkiemu przyświeca hasło „Zabawa nie ma granic” („Play Has No Limits”).

Witaj w nowym świecie immersyjności

Zaprezentowana na kanale PlayStation reklama nowej konsoli podkreśla mocno, że oto z PS5 gracz wkracza do nowych światów. Takich, w których – niczym ukazana w reklamie bohaterka – można więcej poczuć, widzieć dzięki dźwiękowi, a w koniuszkach palców można poczuć moc. Chodzi tu oczywiście o takie elementy PlayStation 5, jak dźwięk 3D oraz haptyka w DualSense.

Poczuj to z PlayStation 5, czyli twórcy chwalą DualSense.

O wstrząsach haptycznych mówią też twórcy gier na nową konsolę. Na przykład w Spider-man: Miles Morales wykonując Venom Blast mamy poczuć bioelektryczne wstrząsy – od lewej strony pada – aż po wybuch – po prawej. Z kolei w Deathloop haptyka i adaptacyjne triggery dadzą nam wrażenie zablokowaniu się spustu broni w grze. Podobnie będzie w Ghostwire: Tokyo czy nowej części Ratchet And Clank.

Ale haptyka nie tyczy się tylko gier wypełnionych akcją i sensacją. W Sackboy: A Big Adventure za pomocą technologii nowego kontrolera odczujemy sami nie tylko wystrzał haka na lince, ale i ciężar, jaki podnosić będzie główny bohater.

A jak Wam podoba się trailer? Która z funkcji PlayStation 5 interesuje Was najbardziej?

Źródła: PlayStation, PSU