Pardon, „kolory” to może zbyt prostackie i niedostateczne określenie tego, co proponuje nam Samsung. W końcu Koreańczycy, według informacji prasowej, wybierając opcje kolorystyczne, zbadali obecne i przyszłe trendy kolorystyczne i przeanalizowali trendy społeczno-kulturowe. Moim skromnym zdaniem ten awangardowy dobór kolorów rzeczywiście musiał potrzebować wielu skomplikowanych badań.
Personalizacja Galaxy Z Flip 3 na pewno będzie możliwa na terenie Stanów Zjednocznych za pomocą Bespoke Studio, a sam smartfon w tej wersji będzie kosztował 1099 dolarów. Oprócz tego w wersji Bespoke Edition można nabyć Galaxy Watch 4. Nie wiadomo, czy urządzenia z serii Bespoke Edition pojawią się także w Polsce.
OneUI 4 w drodze na urządzenia Samsunga
Oprócz personalizowanego Galaxy Z Flip 3 Samsung pochwalił się także możliwościami swojej nakładki OneUI 4, która jeszcze bardziej wspiera ekosystem urządzeń Galaxy. Wśród najważniejszych nowości znalazły się:
- możliwość ustawienia kolorów palet i detali systemu;
- widgety z ulubionymi zdjęciami;
- możliwość jednoczesnego pisania i oglądania wideo;
- komponowanie kilku emoji w jedno;
- automatyczna obróbka zdjęć;
- łatwiejsze wycinanie obiektów ze zdjęć i udostępnianie ich za pomocą Quick Share;
- podgląd trasy na zegarku (Galaxy Watch 4);
- możliwość rywalizowania ze znajomymi w liczbie przebytych kroków (Galaxy Watch 4).
Współpraca Samsunga z Maison Kitsune
Jeśli jesteście fanami marki Maison Kitsuné, czyli wytwórni muzyki elektronicznej i marki odzieżowej, to z pewnością ucieszy Was fakt nawiązania współpracy z jej twórcami. Będzie ona przejawiała się głównie w postaci widocznego loga firmowego lisa na słuchawkach Galaxy Buds czy zegarku Galaxy Watch 4.