Specyfika studia Dontnod Entertainment
Wampiry, telekineza, manipulowanie czasem. Twórcy zasilający studio Dontnod zdają się być zaprzyjaźnieni z siłami nadprzyrodzonymi. W stworzonych przez siebie historiach subtelnie łączą pozorną zwyczajność bohaterów i ich życia z fantastycznością ich zdolności oraz zdarzeń, w których sieć zostali niejako wrzuceni na zasadach dyktowanych przez przeznaczenie. Tym razem jednak, aby odkryć tajemnice rządzące w otaczającym naszą postać świecie, eksplorować będziemy nie tylko pobliskie okolice.
Jaką fabułę przedstawi gra Twin Mirror
Twin Mirror, kolejna gra przy której już od jakiegoś czasu maczają palce pracownicy Dontnod, mimo że fabularnie osadzona w znanej nam rzeczywistości, to nie pozbawiona pewnego elementu cudowności. Po powrocie do rodzinnego miasta i pogrzebie najlepszego przyjaciela główny bohater, 33-letni Samuel, budzi się w hotelowym pokoju z zakrwawioną koszulą. W jego głowie brakuje jakichkolwiek wspomnień z minionego dnia. Nieodparcie towarzyszy mu za to poczucie pustki po zakończonym związku oraz nieznośne wrażenie, że znajduje się w nieodpowiednim miejscu i czasie.
Sam, jako były dziennikarz śledczy, automatycznie podejmuje się śledztwa, w którym pomaga mu jego niezwykła umiejętność, choć jeszcze nie supermoc. A mianowicie nasz protagonista potrafi stworzyć w swojej świadomości tzw. pałac umysłu, a sztukę dedukcji opanował do poziomu Sherlocka Holmesa. W celu rozwiązania tej zagadkowej sprawy będziemy więc przemierzać nie tylko ulice fizycznego Bassword, ale również korytarze rozumu bohatera.