Salony x-kom ponownie otwarte. Poznaj nowe zasady obsługi

To już oficjalna informacja – w wyniku wprowadzenia drugiego etapu znoszenia ograniczeń 4 maja ponownie otwieramy nasze salony. Wszystkie, nie tylko te zlokalizowane w galeriach i centrach handlowych. Jednocześnie, aby zapewnić ochronę Tobie i naszym ekspertom, dostosowujemy się do panujących warunków. Dlatego wprowadzamy odpowiednie procedury i usprawnienia, dzięki którym zrobisz zakupy lub odbierzesz produkty tak, jak lubisz. Sprawnie, z fachowym doradztwem i bezpiecznie. Dowiedz się więcej o nowych zasadach obsługi w naszych salonach.

Po pierwsze – bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo to nasz priorytet. W trosce o jego zachowanie przygotowaliśmy szereg nowych rozwiązań. Wierzymy, że pomogą Ci one poczuć się bezpiecznie i w pełni skoncentrować na głównym celu Twojej wizyty w salonie.

Miłe powitanie

Przy wejściu do każdego z naszych salonów czekać na Ciebie będzie osoba odpowiedzialna za pierwszą fazę obsługi. To ona ustali cel Twojej wizyty i pobierze dla Ciebie numerek (odrywasz go samodzielnie). Do jej obowiązków należy również dbanie o zachowywanie niezbędnych odstępów w kolejce. Pamiętaj, że ma to ogromne znaczenie dla Twojego zdrowia. Jeśli chcesz odebrać zamówienie, nasz witający doradca poprosi Cię o jego numer i za pomocą tabletu powiadomi ekspertów, aby przyspieszyć proces odbioru.

Noś maseczkę i rękawiczki. Dezynfekuj ręce

Obowiązek zasłaniania ust i nosa został nałożony na wszystkie osoby przebywające w miejscach publicznych na mocy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 kwietnia 2020 r. Stosuj się do niego, aby nie narażać siebie i innych na zarazki. My z kolei umożliwimy Ci szybką i sprawną dezynfekcję rąk przed zakupami. W naszych salonach czekają na Ciebie rękawiczki oraz żel antybakteryjny. Skorzystaj z nich i troszcz się o wspólne bezpieczeństwo. Co więcej, regularnie będziemy odkażać lady, ekspozycje i wszystkie przedmioty, z którymi możesz mieć kontakt podczas wizyty.

ponowne otwarcie salonów x-kom

Zachowaj dystans

Nasi eksperci przeszli już odpowiednie szkolenia, a obsługiwać Cię będą w rękawiczkach i maseczkach. Aby ułatwić przebieg komunikacji, nie planujemy stosowania oddzielającej pleksy. Dlatego prosimy Cię o zachowanie bezpiecznego dystansu. Wyznaczyć go pomogą przygotowane przez nas linie, które zobaczysz na podłodze.

Stosuj się do wewnętrznych wytycznych salonu, który odwiedzasz

Ze względu na nieznaczne różnice w wielkości i zagospodarowaniu przestrzeni dla każdego z naszych salonów opracowaliśmy konkretne wytyczne dotyczące bezpieczeństwo. Chodzi tu głównie o maksymalną liczbę osób, które mogą jednocześnie przebywać na jego terenie. Informację zobaczysz przed wejściem.

Przygotowujemy się także na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych czynników ryzyka, dlatego chcemy zwrócić Twoją uwagę na plakaty informacyjne oraz na ekrany umieszczonych w naszych salonach telewizorów. To na nich zobaczysz bieżące wiadomości dotyczące reguł postępowania w danym miejscu.

salon x-kom częstochowa jurajska

Po drugie – komfort

Chcemy, aby zakupy w naszym sklepie zawsze kojarzyły Ci się z najwyższym komfortem i z profesjonalną obsługą. Z tego względu wdrażamy optymalne rozwiązania, które pozwolą Ci kupować w jak najbardziej dogodny dla Ciebie sposób. Niżej poznasz odpowiedzi na pytania:

Jak wygląda dostępność ekspozycji?

Aby umożliwić Ci jak najlepsze poznanie interesującego Cię sprzętu, planujemy przywrócenie pełnej ekspozycji. Co ważne, dotykanie urządzeń będzie możliwe wyłącznie po uprzednim odkażeniu rąk.

Czy można umówić się po odbiór produktu na konkretną godzinę?

Jeszcze nie wprowadziliśmy takiej opcji. Jeszcze, bo pracujemy nad tym. Wiemy, że przyjście do salonu o dogodnej dla Ciebie porze ułatwi Ci organizację dnia. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować Ci to udogodnienie.

Czy wciąż obowiązuje system numerkowy?

Tak. Dzięki temu zyskujesz przybliżoną informację o czasie oczekiwania, a nam jest łatwiej organizować pracę salonu. W obecnych warunkach to bardzo ważne. Numer wybierze dla Ciebie witający doradca, Tobie zostaje tylko oderwać karteczkę.

Pamiętaj, że wprowadzenie aktywnej ekspozycji oraz systemu wizyt w określonej godzinie wymaga dużego nakładu pracy. Wszystko musi przecież nie tylko być bezpieczne, ale i działać bez zarzutów. Kiedy tylko sfinalizujemy pracę nad tymi działaniami, na pewno Cię o tym poinformujemy.

Po trzecie – fachowe doradztwo

W tym zakresie nic się nie zmienia. Nasi eksperci pozostają do Twojej dyspozycji i pomogą Ci dobrać sprzęt jak najlepiej odpowiadający Twoim wymaganiom. Podobnym wsparciem posłużą Ci nasi doradcy Contact Center. Zachęcamy do kontaktu z nimi telefonicznie, mailowo i za pośrednictwem aplikacji Messenger.

Zapraszamy na zakupy i po odbiór produktów

Jak widzisz, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo, jak najwyższy komfort zakupów oraz specjalistyczną pomoc. Wciąż pracujemy też nad kolejnymi rozwiązaniami, które jeszcze lepiej odpowiedzą na Twoje oczekiwania. W trosce o nasze wspólne dobro prosimy Cię o stosowanie się do nowych wytycznych. Do zobaczenia w naszych salonach i udanych zakupów.