Po drugie – komfort
Chcemy, aby zakupy w naszym sklepie zawsze kojarzyły Ci się z najwyższym komfortem i z profesjonalną obsługą. Z tego względu wdrażamy optymalne rozwiązania, które pozwolą Ci kupować w jak najbardziej dogodny dla Ciebie sposób. Niżej poznasz odpowiedzi na pytania:
Jak wygląda dostępność ekspozycji?
Aby umożliwić Ci jak najlepsze poznanie interesującego Cię sprzętu, planujemy przywrócenie pełnej ekspozycji. Co ważne, dotykanie urządzeń będzie możliwe wyłącznie po uprzednim odkażeniu rąk.
Czy można umówić się po odbiór produktu na konkretną godzinę?
Jeszcze nie wprowadziliśmy takiej opcji. Jeszcze, bo pracujemy nad tym. Wiemy, że przyjście do salonu o dogodnej dla Ciebie porze ułatwi Ci organizację dnia. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować Ci to udogodnienie.
Czy wciąż obowiązuje system numerkowy?
Tak. Dzięki temu zyskujesz przybliżoną informację o czasie oczekiwania, a nam jest łatwiej organizować pracę salonu. W obecnych warunkach to bardzo ważne. Numer wybierze dla Ciebie witający doradca, Tobie zostaje tylko oderwać karteczkę.
Pamiętaj, że wprowadzenie aktywnej ekspozycji oraz systemu wizyt w określonej godzinie wymaga dużego nakładu pracy. Wszystko musi przecież nie tylko być bezpieczne, ale i działać bez zarzutów. Kiedy tylko sfinalizujemy pracę nad tymi działaniami, na pewno Cię o tym poinformujemy.