Podcast x-gamers: Wielki powrót Warcrafta

Moda na stare gry powraca. Stare, czyli takie, które liczą już sobie kilkanaście lat, a do których wciąż żywi się sentyment. Zazwyczaj deweloperzy starają się odgrzać gamingowego kotleta, nadając mu miano remastera, serwując jedynie kosmetyczne poprawki. W przypadku Warcrafta jest inaczej. Blizzard nie poszedł w spektakularne zmiany, a mimo to Azeroth wciąż fascynuje i kusi, by odwiedzić go od czasu do czasu.

Nowa, stara gra. Warcraft ponownie na fali popularności

Tak naprawdę to fani przekonali studio Blizzard do ponownego pochylenia się nad kwestią gry Warcraft. W niezliczonych listach informowali twórców o chęci zagrania w tę pierwszą wersję. Pozbawioną późniejszych zmian i dodatków. Ten rdzeń Warcrafta. Ten sam, który angażował ich przez długie tygodnie poprzez trudne questy, czy czasochłonny rozwój postaci.

Deweloper powiedział w końcu – tak! Ten gest stał się sygnałem dla tysięcy fanów, że warto wrócić na łono Blizzarda i zagrać na oficjalnym serwerze. Ludzie ponownie zakochali się w Warcrafcie, w 20-osobowych rajdach, w konieczności spędzenia nad questem wielu godzin.

Uniwersum Warcrafta urzeka swym ogromem oraz stopniem rozbudowania świata Azeroth. Świata z własną, niebywale pokręconą historią, elementami mitologicznymi, czarami, fauną, florą, postaciami i architekturą. Ponieważ Kamil Gajdek i Kamil Szwarbuła niewiele wiedzą o Warcrafcie, postanowili zaprosić do studia Daniela Śledzia – naszego speca od gry Warcraft. Człowieka, który posiada nawet Oficjalny Poradnik Do Gry. Dziś unikat wśród fanów produkcji Blizzarda.

x-kom podcast

Słuchaj nas tam, gdzie lubisz