Zakupy w al.to z dostawą przed świętami
Świąteczne zakupy zrobisz również w naszym sklepie z artykułami RTV i AGD oraz zabawkami dla dzieci. Zamówienie odbierzesz w paczkomacie InPost.
Swoje zamówienie dostaniesz przed świętami, jeśli złożysz je do 14:00 w środę 22.12.2021 r.
Aby skorzystać z dowolnej formy dostawy paczki, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Do koszyka dodaj produkty oznaczone jako „dostępne”.
- Wybierz sposób dostawy.
- Zapłać przez DotPay, kartą płatniczą lub BLIKIEM.
- Dokończ składanie zamówienia.
Zrób zakupy w al.to i odbierz je przed świętami
Pomysły na świąteczne prezenty
Wiesz już, że czas Cię nagli, ale paczka z prezentem i tak dojdzie na czas. Jeszcze tylko pytanie, jaki prezent na pod choinkę wybrać? Nie pozostawimy Cię nawet i z tym dylematem, ponieważ przygotowaliśmy specjalny
konfigurator prezentowy. Znajdziesz w nim inspiracje na prezenty dla wszystkich znajomych i bliskich – niezależnie od ich zainteresowań.
Na naszej stronie przygotowaliśmy także specjalną
strefę z inspiracjami na prezenty świąteczne, gdzie dzielimy się pomysłami na podarunki dla każdego, kto kocha technologię tak samo jak my.
Sprawdź dostępność produktów w salonie
W zależności od tego, z którego sposobu dostawy chcesz skorzystać, sprawdź, jakie są możliwości. Z dostawy do paczkomatów InPost będziesz mógł skorzystać w przypadku produktów dopasowanych do rozmiarów paczkomatu. Jeśli zamawiany produkt jest większy, możesz odebrać go w jednym z salonów x-kom lub poczekać na kuriera.
Co ważne, część produktów już znajduje się w salonie, więc być może unikniesz czekania na przesyłkę i dostawę do wybranego przez Ciebie miejsca. Wystarczy, że sprawdzisz dostępność produktu w salonie. A robi się to tak:
- Odwiedź kartę produktową i spójrz na ostanie pole pod ceną;
- Jeśli masz zaznaczony domyślny salon, od razu zobaczysz, czy produkt jest w nim dostępny;
- Jeśli nie, kliknij pole Salon i przewiń do tego, który znajduje się w Twoim mieście.
Witam.
Jeśli zamówiłem i opłaciłem w środę przed godziną 14 (dostawa kurierem), a nie otrzymam zamówienia przed świętami, to co wtedy z gwarancji?
Status mojego zamówienia (przed godziną 13): „przygotowaliśmy Twoje produkty do wysłania”.
Po zatwierdzeniu zamówienia, następny status x-kom nadaje, gdy paczka jest gotowa i czeka na odebranie przez kuriera, który będzie miał czas na dostarczenie Twojego zamówienia.
Jeśli masz wątpliwości, co do swojego zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z doradcami x-kom i zapytać o aktualny status oraz przewidywaną dostawę.
Ta. Zamowilem i opłaciłem w poniedziałek 20.12.2021. Aktualnie mamy piątek 24.12.2021 i moja przesyłka jest wg statutu 100km. ode mnie. Do firmy kurierskiej FedEx nie można się dodzwonić, a konsultant w X-kom nic nie wie i nie może mi pomóc
Gdy paczki wyjeżdżają ze sklepów przejmują je zewnętrzni kurierzy i Ci również działają na swoich systemach informatycznych. Często sklepy na początku widzą tylko to co jest widoczne pod numerem do śledzenia paczki i aby dowiedzieć się więcej muszą skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską, która aktualnie zajmuje się paczką.