Sprawa jest całkiem prosta. Warto ubezpieczyć telefon dziecka, ponieważ korzystanie z ubezpieczenia jest tańsze i prostsze niż samodzielne serwisowanie urządzenia lub kupno nowego. Dlatego lepiej działać zawczasu i ubezpieczyć telefon dziecka w x-komie.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat konkretnej technologii, potrzebujesz porady sprzętowej lub pomocy w zakupie, napisz do nas na geex@x-kom.pl
Ubezpieczenie eXtra ochrona jest przeznaczone zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Dziecko może być więc użytkownikiem smartfonu, który został ubezpieczony na rodzica i ubezpieczenie jest wiążące.
Usługa ubezpieczenia telefonu dla osoby w każdym wieku wygląda tak samo i obejmuje tę samą, kompleksową ochronę. Sprawa różni się o tyle, że dorośli użytkownicy są bardziej ostrożni i przezorni, a dzieciom nasuwają się różne pomysły. I pomimo tego, że ma się oczy dookoła głowy, to i tak coś się zdarzyć może. Kiedy masz wykupioną usługę ubezpieczenia w x-komie, to nawet po upływie terminu gwarancji urządzenia możesz liczyć na bezpłatną naprawę. Naprawa nie jest już możliwa? W takim razie dostaniesz voucher na nowe urządzenie. I to się nazywa ochrona.
Usługa ubezpieczenia telefonu dziecka to inwestycja i przezorność zarazem. Przede wszystkim – cena naprawy ubezpieczonego smartfonu zawiera się w koszcie ubezpieczenia. Jeżeli cena naprawy jest wyższa niż suma ubezpieczenia, to wystawiany jest voucher na nowe urządzenie.
Jeśli więc jeśli doszło do bezpośredniej interakcji ze złodziejem, w efekcie której telefon został skradziony; doszło do włamania lub chociażby telefon zniszczyła inna osoba pełnoletnia – trudno. Po prostu skorzystaj z wykupionego ubezpieczenia. W x-komie za naprawę i koszty przesyłki urządzenia nie płacisz.
Usługę ubezpieczenia x-care świadczy x-kom. Usługa obejmuje infolinię (przyjmowanie zgłoszeń i informowanie o statusie naprawy), organizację transportu na terytorium Polski, ekspertyzę i naprawę. Usługa ma dwa warianty czasowe – roczny i dwuletni.
Jeśli chcesz skorzystać z usługi x-care, to wystarczy, że dodasz ją do koszyka podczas robienia zakupów. Po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Tobą doradca, by ustalić szczegóły usługi. Możesz również dokupić usługę nawet do 7 dni po zakupie urządzenia.
Ubezpieczenie to realizowane jest dzięki programowi ubezpieczeń Allianz Assistance. Usługa obejmuje infolinię, organizację transportu na terytorium Polski, ekspertyzę i naprawę. Umowa zawierana jest na czas określony.
Jeśli chcesz skorzystać z ubezpieczenia eXtra ochrona, to możesz zrobić to nie później niż 3 dni od zakupu, jeżeli produkt był kupiony w salonie, oraz nie później niż 7 dni od zakupu, jeżeli produkt był kupiony przez stronę, telefonicznie lub mejlowo. Pakiet „Naprawa po gwarancji” możesz wykupić nie później niż 90 dni od zakupu, bez względu na to, gdzie był kupiony produkt. Cena ubezpieczenia zależna jest od kategorii i ceny produktu, rodzaju pakietu oraz długości trwania ubezpieczenia.
Warto skorzystać z ochrony na telefon dziecka, żeby mieć spokojną głowę o gładkie załatwienie sprawy. Poza tym daje Ci to komfort psychiczny. Awaria sprzętu nie jest już w żaden sposób czasochłonna i szybko sobie z nią poradzisz, a dziecko w krótkim czasie dostanie naprawiony sprzęt z powrotem.
Problem w tym, że niektórych rzeczy nie da się przewidzieć. A w przypadku dzieci jest to już zupełnie niemożliwe. Te bywają nieobliczalne, czasem postępują niemądrze i nie zdają sobie sprawy z konsekwencji swoich działań. I chociaż wszyscy o tym wiemy, to po cichu liczymy na to, że nic się nie stanie. A to nieprawda. Szkoda ryzykować, a potem sobie pluć w brodę. Przemawia za tym rozwaga, przezorność i rozsądek – czyli wartości, których próbujemy nauczyć młodych ludzi. Ubezpieczenie telefonu dziecka (jak i swojego) to też dobry przykład dbania o urządzenia, które się ma. A nie ma nic za darmo.
Historii krążących wśród rodziców i dzieci jest naprawdę dużo. Można się przerzucać coraz to lepszymi opowieściami, że tutaj dziecku wyrwano telefon, gdzie indziej doszło do rabunku, a jeszcze gdzie indziej doszło do niespodziewanego przepięcia prądu.
Dzieciom przychodzą różne rzeczy do głowy. Część z efektów ubocznych zabawy w postaci zepsutego telefonu jest czystym przypadkiem; dziecko nie ma zamiaru psuć sobie telefonu, który dzisiaj staje się prawą ręką młodego człowieka.
Nieprzewidziane sytuacje dotyczą też przecież niepełnoletniej młodzieży.
Starsi użytkownicy smartfonów też miewają niespodziewane wypadki. I mowa tutaj nie tylko o ich prywatnych urządzeniach, ale tez o smartfonach ich dzieci. O wypranych banknotach, kredkach i ukrywanych papierosach słyszał już raczej każdy. A o wypranym smartfonie? Wszystko zdarzyć się może.
Odpowiednia usługa ubezpieczenia to ochrona również przed zalaniem sprzętu przez osoby trzecie. Telefon Twojego dziecka został przez kogoś obcego zalany? Mając wykupione ubezpieczenie to nieważne. Zgłoś szkodę i do 7 dni roboczych sprawa jest załatwiona. Telefon jest u Ciebie, działa, można zapomnieć o sprawie.
Ubezpieczenie smartfona, chociaż zapewni spokój w przypadku większości nieszczęśliwych sytuacji, ma też pewne wykluczenia. Dotyczą one przede wszystkim sytuacji, kiedy użytkownik korzysta z telefonu w niewłaściwy sposób lub umyślnie sam doprowadził do uszkodzenia. Jakich sytuacji nie obejmie ubezpieczenie telefonu dziecka?
Przeczytaj regukamin i zobacz, jakie sytuacje obejmuje ubezpieczenie telefonu
I nie płać dwa razy. Dobierając ubezpieczenie do zakupionego telefonu zapewniasz sobie spokój na wypadek kradzieży z włamaniem czy uszkodzenia sprzętu przez osoby trzecie. Kiedy nie masz wykupionego ubezpieczenia, koszty rosną.
Ubezpieczenie możesz kupić już przy okazji zakupu telefonu, lub możesz zrobić to nie później niż 3 dni od zakupu w salonie i do 7 dni jeżeli produkt był kupiony przez stronę, telefonicznie lub
mejlowo.
Czy warto wykupić usługę ubezpieczenia telefonu dla dziecka? Jasne, że tak. To po prostu ochrona i zabezpieczenie siebie i dziecka przed nieodwracalnym zniszczeniem urządzenia. Zadbaj o to, by ewentualną szkodę usunąć szybko, bezpłatnie i bez problemów. Ubezpieczenie telefonu to spokojna głowa, oszczędzone pieniądze i zaoszczędzany czas.