x-kom udostępnia usługę dodatkowych napraw smartfonów, tabletów i laptopów

Jak to mówią, przezorny zawsze ubezpieczony. Wiedzą o tym szczególnie osoby, których nieszczęśliwe wypadki wyjątkowo się imają. Na przykład ja, zdolna rozbić ekran jeszcze ciepłego, świeżuteńkiego smartfona. Dlatego gdybym dziś kupowała nowe urządzenie w x-komie, zapewne od razu wykupiłabym też dodatkową usługę x-care. Dowiedz się, na czym to polega i dlaczego warto.

x-care, czyli nie płacisz za naprawę w razie przypadkowego zniszczenia

Usługa x-care, którą oferuje teraz sklep x-kom, to taki parasol ochronny w razie nieprzewidzianych i kapryśnych zrządzeń losu. I nie mam tutaj na myśli deszczu w czasie majówkowego grillowania, a przypadkowe uszkodzenie mechaniczne nowo nabytego urządzenia. Takie stłuczenie na przykład nowiutkiego smartfonu potrafi być dosłowną wręcz rysą na szkle ekranu i zygzakiem w oku świeżo upieczonego nabywcy. W pakiecie x-care możesz ubezpieczyć od takich niechcianych oraz wykraczających poza zakres rękojmi i gwarancji zniszczeń smartfony i tablety lub laptopy – w zależności od wybranego wariantu.

W ramach usługi x-care możesz korzystać z dowolnej ilości napraw, pod warunkiem, że nie przekroczą one kwoty wykupionego ubezpieczenia, a urządzenie nie zostało poddane wcześniej samodzielnym przeróbkom lub nieautoryzowanym serwisom. Ubezpieczeniu x-care mogą podlegać również wszystkie smartfony, tablety oraz laptopy, których wartość jest nie niższa niż 200 zł oraz nie przekracza kwoty 20 000 zł. Aktualnie, kiedy w zasadzie dostęp do oryginalnych podzespołów jest znikomy, a możliwość własnoręcznej naprawy bardzo utrudniona, to korzystna poduszka bezpieczeństwa dla wyjątkowo lotnych sprzętów.

Oferta różnych wariantów usługi x-care

Ubezpieczenie x-care możesz wykupić na okres 12 lub 24 miesięcy oraz na kwotę 1000 zł w wariancie rozszerzonym lub na 3000 zł w opcji premium. Zarówno w wersji rozszerzonej, jak i w ofercie premium naprawie mogą zostać poddane obudowa, przyciski, aparat fotograficzny, kamera, klawiatura lub touchpad. Obydwa pakiety oferują również eliminacje usterek powstałych na skutek zalania urządzenia.

Żeby skorzystać z usługi x-care, należy zgłosić uszkodzenie w wiadomości mailowej do serwisu lub telefonicznej na infolinię w terminie do 5 dni roboczych od powstania usterki. Zakup ubezpieczenia możliwy jest natomiast przy składaniu zamówienia nowego urządzenia lub do 7 dni od dokonanych już zakupów. Ceny usługi różnią się w zależności od wybranego wariantu.

Poznaj bliżej usługę x-care