Po co Ubisoft tworzy Rainbow Six Mobile?
Dla pieniędzy. To oczywiste. A poza tym dla pieniędzy i zaspokojenia rynku mobilnego. A to już nam, graczom, może wyjść całkiem na zdrowie.
Studiem odpowiedzialnym za tę część gry jest Ubisoft Montreal. To o tyle pocieszające, że w tym studiu znajdują się osoby, które pracowały nad oryginalną wersją gry. Miejmy nadzieję, że z tej bliskości wyjdzie coś dobrego. Ubisoft zarzeka się, iż R6S jest taki dobry, że nie mogą przeżyć tego, że nie mogą zabrać gdziekolwiek tylko chcą swojej ulubionej rozgrywki. Z tego powodu tworzą mobilniaka. I cóż, trochę prawdy w tym jest. Gry mobilne mają to do siebie, że można grać w swoje ulubione tytuły na smartfonie. Tak jest z np. Genshin Impact, Call of Duty, czy League of Legends. I chociaż mobilniaki mają dużo uproszczeń, to jednak dobrze zrobiona gra mobilna ma ten sam klimat, co jej starszy brat.
Miejmy więc nadzieję, że mobilna wersja Rainbow Six: Siege udźwignie brzemię ogromnego sukcesu i będzie jej dobrym odpowiednikiem. Jak wiemy, z dobrego, taktycznego shootera łatwo zrobić szybki team deathmatch pozbawiony jakiejkolwiek taktyki.