„Porsche chce stać się najbardziej zrównoważoną na rynku marką produkującą ekskluzywne i sportowe samochody. Dlatego logiczne jest, że będziemy rozszerzać naszą elektryczną ofensywę o samochody służbowe i leasing pracowniczy. Każdy z naszych pracowników jest autentycznym ambasadorem e-mobilności, dzięki czemu przyczynia się do jej rozwoju – powiedział Andreas Haffner, członek zarządu ds. zasobów ludzkich i spraw społecznych”.
Z wypowiedzi Andreasa Haffnera możemy wywnioskować, że firma nie tylko chce rozszerzyć swoją flotę o samochody elektryczne, ale także forsować zakup akumulatorowych pojazdów wśród pracowników. Może być to znak, że firma na przestrzeni kolejnych lat chce odejść od silników spalinowych, na rzecz energii odnawialnej. Już na przestrzeni kilku ostatnich lat mówiło się, że niedługo w wersji elektrycznej zadebiutuje flagowy model niemieckiego producenta, jakim jest Porsche 911. Niestety jak na razie wszystkie plotki na temat daty premiery tego auta okazały się niesprawdzone.