Jakie korzyści daje on-site?
Przede wszystkim naprawa on-site odbywa się szybciej, niż standardowa, czy nawet door-to-door. W x-komowej gwarancji on-site naprawa trwa do 3 dni roboczych. Odpada czas potrzebny na transport do i z serwisu.
W on-site odchodzi też pakowanie urządzenia, zabezpieczanie go na czas transportu. Nie każdy trzyma w domu oryginalne opakowania, bo zajmują miejsce. Karton da się jeszcze zorganizować, ale sensowny wypełniacz już nie tak łatwo zdobyć.
Wreszcie last but not least – naprawa na miejscu, co ma niebagatelne znaczenie dla sprzętu firmowego. Chyba nikt nie chciałby się martwić o laptopa z dyskiem pełnym służbowych danych. Czy nie zaginie gdzieś po drodze albo czy nie uszkodzi się w transporcie? Rzecz jasna powinno się robić kopie zapasowe, w szczególności przed wysłaniem do serwisu, niemniej jeśli nagle dojdzie do awarii i sprzęt odmówi dalszej współpracy, wtedy istnienie danych staje przed znakiem zapytania.