Carl „CJ” Johnson to gość, który żyje szybko i ginie młodo… jakieś kilka razy na godzinę. Mogłoby się zdawać, że nie w głowie mu romanse, a jego jedyną sympatią jest spluwa, z którą nie rozstaje się nawet wtedy, gdy idzie do sieciówki kupić nowe spodnie. A jednak pozory mylą. Z CJ-a jest bowiem niezły kochaś, który niemal w każdym zakątku San Andreas potrafi znaleźć sobie sympatię. W tym poradniku wyszczególnimy wszystkie dziewczyny CJ-a oraz podpowiemy, w jaki sposób zdobyć ich serca.
W trakcie kampanii fabularnej GTA San Andreas napotykamy łącznie sześć kobiet, z którymi możemy wejść w bliższe relacje. Każda jest inna, więc aby „harem” CJ-a kwitł i przynosił nam profity, musimy znać upodobania wszystkich z osobna.
Spotykanie się z kobietami jest nie tylko sympatycznym przerywnikiem od kolejnych strzelanin, w których Carl gra pierwsze skrzypce. To także sposób na odblokowanie kilku przydatnych nagród i ułatwień w samej grze.
Jeśli odpowiednio poprowadzimy nasze miłosne podboje, uwzględniając preferencje i antypatie każdej dziewczyny CJ-a, zyskamy m.in.: nowe pojazdy i stroje, bezpłatne wyjście ze szpitala czy zatrzymanie ekwipunku po tym, jak złapie nas policja.
Oczywiście aby w ogóle spotkać każdą z kobiet, będziemy musieli spełnić określone warunki. Niektóre są oczywiste, np. ukończenie zadania „Burning Desire” z głównej linii fabularnej GTA: SA, automatycznie odblokuje nam możliwość randkowania z Denise Robinson. Nie zawsze jednak jest tak łatwo. Czasem trzeba udać się w określone miejsce, a w przypadku niektórych z sympatii CJ-a staje się to możliwe dopiero po odblokowaniu konkretnego regionu na mapie gry.
Okej, to teraz w ramach formalności nazwiska dziewczyn z GTA San Andreas, z którymi możemy się umawiać:
Czas zacząć nasz miłosny poradnik CJ-a z Los Santos. Podzieliliśmy go na sześć rozdziałów, po jednym dla każdej z dziewczyn z GTA: San Andreas. Z poradnika dowiecie się, gdzie je spotkać, jaki typ faceta preferują, gdzie najlepiej spędzać z nimi wolny czas, czy w jakich godzinach możecie podjechać pod ich dom, żeby nie pocałować klamki.
Denise poznajemy podczas misji „Burning Desire”. CJ bohatersko przychodzi jej na ratunek, uwalniając dziewczynę z płonącego domu, który… sam podpalił. Oto informacje, które warto znać, jeśli chcemy umawiać się z Denise.
Denise nie ma żadnych konkretnych upodobań, więc nie musimy zważać na to, czy CJ ma kaloryfer na brzuchu, czy kilka nadprogramowych kilogramów.
Do Denise możemy wpaść w godzinach między 16:00 a 6:00. Jej dom zlokalizowany jest blisko naszego rodzinnego Grove Street, w Ganton.
Jeśli chcemy zabrać Denise na jedzenie, wybieramy któryś z lokali:
Denise lubi również potańczyć. Preferowane miejscówki to:
Dziewczynie możemy zaimponować również w samochodzie. Wystarczy zabrać ją do Ganton lub Idlewood. Denise nie robi różnicy, czy prowadzimy brawurowo, czy spokojnie.
Pierwsza sympatia CJ-a nie jest zbyt wymagająca, jeśli chodzi o sposoby wspólnego spędzania czasu, ale warto wiedzieć, czego nie lubi. A nie lubi chodzić na kolacje do restauracji i odwiedzać terenów wiejskich.
Najbardziej zaimponujemy Denise, gdy przyjedziemy po nią klasycznym Hustlerem. Jeśli chodzi o ubiór… no cóż, dziewczynę ewidentnie kręcą faceci w stroju alfonsa (ang. pimp suit).
Randki z Denise nie przynoszą nam żadnych extra benefitów. Oczywiście poza satysfakcją z udanego związku, który para może, ekhm, skonsumować.
Sympatyczną i zbugowaną przez twórców Mille poznajemy przy okazji questu „Klucz do jej serca” (ang. Key to Her Heart).
Millie Perkins nie ma szczególnych upodobań, jeśli chodzi o aparycję CJ-a.
Po dziewczynę możemy wpaść między 12:00 a 22:00. Jej dom znajdziemy w Prickle Pine w Las Venturas.
W wersji z 2004 zabranie Millie na randkę było jednak dość problematyczne, gdyż często w ogóle nie odpalał się skrypt, umożliwiający rozpoczęcie randki, nawet jeśli przyszliśmy po dziewczynę o wskazanej porze.
Jeśli chodzi o ulubione miejscówki, gdzie można coś przekąsić, Millie preferuje jakiekolwiek restauracje lub bary. Co się zaś tyczy lokacji, w której da się potańczyć, warto wybrać klub na zachód od The Camel Toe. Chcąc zaimponować dziewczynie za kierownicą, podróżujmy ze średnią (ani za wolną, ani za szybką) prędkością po Prickle Pines.
Millie nie ma żadnych szczególnych miejsc, w których nie lubi przebywać. Aczkolwiek żeby „wycisnąć” z randek z nią jak najwięcej, warto udawać się do miejsc opisanych w punkcie wyżej.
Jeśli chodzi o pojazd, Millie najbardziej zaimponuje wyglądający jak stary Volskwagen Golf samochód Pink Club. Ubranie CJ-a może być dowolne.
Relacja z Millie Perkins nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi nagrodami w grze.
Ta urocza farmerka ma nam sporo do zaoferowania, jeśli właściwie o nią zadbamy. A trzeba jej przyznać, że jest dość wymagająca.
Helenę można znaleźć w dość nietypowym miejscu, bo na dachu sklepu Ammu-Nation w Blueberry (Red County).
Dziewczyna nie lubi mięśniaków, więc jeśli napakowaliście CJ-a do granic możliwości, konieczne będzie wrzucenie trybu redukcji masy mięśniowej. Słabo umięśniony chuderlak będzie jak znalazł.
Helena mieszka na farmie Flint Range we Flint County. Jej grafik jest dość nietypowy. Na randkę zabierzemy ją w godzinach:
Jeśli jeść, to tylko w restauracjach. Najbliższą, do której możecie zabrać Helenę, jest Dick Goblin’s World of Coq w Rodeo, Los Santos.
Spore pole manewru mamy w kontekście „potańcówek”. Helena świetnie odnajdzie się w klubach: Alhambra (Idlewood, Los Santos) albo Gaydar Station (Queens, San Fierro).
Jeśli zaś chcemy spędzić z Heleną czas w naszej gablocie, dobrym pomysłem będą powolne przejażdżki wokół jej farmy.
Choć Helenie stosunkowo ciężko zaimponować, trudno jest również jakoś szczególnie ją rozczarować, ponieważ nie ma żadnej „czarnej listy” miejsc do randkowania.
Ulubione pojazdy Heleny Wankstein to: Bandito i Sadler. Natomiast jeśli chcemy ubrać CJ-a tak, by jego styl spotkał się z aprobatą dziewczyny, włóżmy… wiejskie ubrania.
Jednym z benefitów umawiania się z Heleną jest… jej szopa. A raczej to, co się tam znajduje: pistolet, miotacz ognia, koktajle mołotowa, piła łańcuchowa. 50 procentach poziomu związku z Heleną da nam klucz do jej samochodu Bandito. Natomiast gdy zdobędziemy serce dziewczyny w 100 procentach, w naszej garderobie pojawi się wiejski strój.
Katie jest dość specyficzna. Żeby nie powiedzieć – upiorna. Interesuje ją śmierć i wszystko, co z nią związane. Jest „fanką” nekrofilii, jeździ karawanem, a CJ-a pyta o to, czy nie chciałby przypadkiem odciąć sobie którejś z kończyn.
Katie znajdziemy na polu golfowym nieopodal siłowni Cobra Marital Arts w Garcia.
Jeśli Wasz Carl wychudł, aby przypodobać się Helenie Wankstein, musi na nowo zaprzyjaźnić się z siłownią. Katie lubi muskularnych bydlaków, więc nie obejdzie się bez „klata, plecy, barki, od tego są ciężarki”.
Katie mieszka w jednym z szeregowców w Juniper Hollow, San Fierro. Nie jest osobą zbytnio zajętą, aby się z nią umówić, musimy „zmieścić się” w przedziale godzinowym 12:00-24:00.
Głodni? Katie jest wielbicielką barów i to tam najlepiej zabrać ją na posiłek. Najbliżej jej domu znajduje się Gant Bridge Visitor Center.
Nakręceni na dancing? CJ i Katie będą się świetnie bawić w pobliskim JDStation.
Mimo że Katie interesuje się motywem śmierci, preferuje przejażdżki raczej z umiarkowaną prędkością. Najlepszą lokalizacją będzie Chinatown, Bayside Area.
Po pierwsze – restauracje. Katie woli bary i tego się trzymajmy. Po drugie – zbyt szybka jazda, więc noga z gazu i podziwiamy widoczki za oknami samochodu.
Nie będzie tajemnicą, że dziewczyna będzie nas oczekiwać w białym… niestety nie rumaku, ale karawanie. A jeśli dołożymy do tego strój sanitariusza, udana randka gwarantowana.
Tu robi się ciekawie. Głównym benefitem wynikającym z randkowania z Katie Zhan są darmowe szpitale, gdy zaliczymy zgon w trakcie rozgrywki. Jeśli nasz związek osiągnie pułap 50 procent, otrzymamy klucz do karawanu dziewczyny. Natomiast wymaksowana relacja sprawi, że w naszej garderobie pojawi się strój sanitariusza.
To jedyna dziewczyna, którą CJ napotyka wewnątrz jakiegoś budynku. Oczywiście pomijając Denise, którą poznajemy, gdy jest uwięziona w płonącym domu. Michelle jest kobietą… wyzwoloną. W jej garażu znajdziemy wiele „osobliwych” przedmiotów, które mogą rozbudzić naszą wyobraźnię co do osobowości dziewczyny CJ-a.
Wystarczy wybrać się do szkoły jazdy w San Fierro. Tam spotkamy dziewczynę po raz pierwszy, a to spotkanie zainicjuje bliższą relację Michelle z Carlem.
Jeśli Wasz CJ częściej chodzi do restauracji z fast foodami niż na siłownię, Michelle… będzie zachwycona. Taaak, im „większy” Carl, tym więcej ciałka do kochania, więc „może frytki do tego”?
Michelle, jak na dziewczynę z sąsiedztwa przystało, ma swój warsztat samochodowy. To tam właśnie musimy się udać, jeśli chcemy zabrać ją na randkę. Warsztat znajduje się w centrum San Fierro. W jakich godzinach Michelle jest dostępna? Nocnych. Od 24:00 do 12:00.
Michelle to „barowa ćma”, więc jeśli ssie ją w żołądku, swoje kroki kieruje w stronę baru. Żeby spalić nieco kalorii, a przy okazji dobrze się pobawić, dziewczyna zwykle wybiera jedyny klub w okolicy, czyli Gaydar Station w Queens (San Fierro).
Dziewczyna, która na co dzień zajmuje się samochodami, musi lubić szybką jazdę. I tak właśnie jest z Michelle. Okolica, po której jeździcie, nie jest istotna. Grunt to nie zdejmować nogi z gazu.
Warto wspomnieć o tym, że na jednej z randek to Michelle będzie prowadzić samochód, a CJ-owi pozostanie bierne obserwowanie wszystkiego z poziomu fotela pasażera. Pamiętajcie, żeby podczas tej randki nie wysiadać z wozu, bo wtedy ta zostanie niezaliczona, a Michelle… ukradnie Wasz samochód.
Generalnie wszystkie chwyty dozwolone. No, może poza jazdą samochodem po Queens, Chinatown.
Nic tak nie kręci Pani Mechanik, jak facet ubrany w strój rajdowca. Niech jeszcze przyjedzie na randkę Monster Truckiem…
Zaraz po tym, jak poznamy Michelle, dziewczyna zaoferuje nam możliwość darmowego korzystania z jej warsztatu samochodowego. Gdy poziom związku Michelle i Carla osiągnie 50 procent, dostaniemy kluczyki do Monster Trucka. Przy 100 procentach strój rajdowca zostanie dodany do naszej garderoby.
Gangus i była szeryf – czy to ma szansę się udać? Jeśli odpowiednio o to zadbamy, to całkiem prawdopodobny scenariusz.
Barbarę Schtervart znajdziemy po raz pierwszy na posterunku policji w El Quebrados, Tierra Robada.
Podobnie jak Michelle, również Barbara lubi, gdy facet jest pulchny i jest się do czego przytulić. Nie szczędźmy więc CJ-owi wizyt w fastfoodach, jeśli chcemy spodobać się byłej pani szeryf.
Chcąc zabrać kobietę na randkę, będziemy musieli przyjechać do biura szeryfa, w El Quebrados (Tierra Robada). Można ją tam znaleźć między godziną 24:00 a 04:00 albo między 16:00 a 04:00.
Barbarę najlepiej zabrać do miejsca oznaczonego na mapie ikoną różowego drinka.
Kobiecie możemy zaimponować w klubie. Musimy co prawda wybrać jeden z odleglejszych (San Fierro lub w Las Venturas), ale na miejscu dostaniemy okazję zagrania w taneczną minigrę. Barbara będzie ukontentowana, jeśli zdobędziemy więcej niż 3000 punktów.
Co z przejażdżkami? CJ musi robić wszystko, by jeździć zgodnie z przepisami. Nie za wolno, nie za szybko, respektując innych uczestników ruchu drogowego.
Tutaj nie ma niespodzianek. Barbara lubi facetów w mundurach. Policyjny uniform będzie najlepszym pomysłem. Samochód? Oczywiście Ranger.
Umawiając się z Barbarą, z miejsca zachowujemy cały nasz ekwipunek, kiedy zostajemy złapani przez policję i przewiezieni na komendę. 50-procentowy postęp związku daje nam kluczyki do Rangera, a 100-procentowy policyjny uniform.
Czy maksymalny sex appeal działa na nie bez tych wymagań?
Działa, na szczęście 😉
Okna
Helios