SalesMasters x-kom – co stanie się z Twoim kontem

Cieszymy się, że jesteś z nami w programie SalesMasters. Chcielibyśmy poinformować Cię, że Twoje obecne konto SalesMasters x-kom będzie cały czas działać. Nie musisz tworzyć nowego konta. W nowym SalesMasters znajdziesz swoją prowizję, która jeszcze nie jest wypłacona. Dowiedz się więcej o planowanych zmianach.

Informacja o planowanych zmianach

19 lutego wyślemy mejla do wszystkich użytkowników SalesMasters, w którym poinformujemy o zmianach, które wprowadzimy 2 marca. Przypomnimy o planowanych zmianach jeszcze raz 27 lutego.

29 lutego i 1 marca nie wypłacisz prowizji

Ze względu na prace techniczne 29 lutego i 1 marca nie zlecisz wypłaty prowizji. Jeżeli chcesz wypłacić pieniądze, zrób to do 28 lutego lub poczekaj do 2 marca – wtedy uruchomimy nowy panel użytkownika.

Uruchomienie nowego SalesMasters

2 marca uruchomimy nową odsłonę SalesMasters.

Twoje dane logowania

W nowym SalesMasters zalogujesz się za pomocą Twojego obecnego loginu i hasła.

Zmiana hasła

Podczas logowania wyślemy Ci link aktywacyjny na Twój adres mejl i ze względów bezpieczeństwa wymusimy zmianę hasła.

Nowy regulamin

Po zalogowaniu do konta wyświetlimy Ci okno z akceptacją nowego regulaminu. Nowy regulamin znajdziesz też tutaj.

Twoja niewypłacona prowizja

Jeśli na koncie masz prowizję, która jeszcze nie jest wypłacona – przeniesiemy ją do nowego SalesMasters. Prowizja będzie czekać na Ciebie w Twoim wirtualnym portfelu.

Historia zamówień

Do nowego SalesMasters nie przenosimy historii zamówień. Stary system znacząco różni się od nowego i chcieliśmy uniknąć błędów.

Jeśli chcesz otrzymać listę zamówień z Twojego polecenia, skontaktuj się z Twojego adresu mejl, który masz przypisany do swojego konta SalesMasters. Nasz adres do kontaktu to salesmasters@x-kom.pl. Udostępnimy Ci plik Excel z listą wszystkich zamówień z Twojego polecenia.

Twoje stare linki

Każdy link wygenerowany przed 2 marca zachowuje swoją ważność przez 30 dni od jego utworzenia.

Tych zamówień nie zobaczysz w panelu nowego SalesMasters. Jeśli chcesz otrzymać listę zamówień z Twojego polecenia, skontaktuj się z Twojego adresu mejl, który masz przypisany do konta SalesMasters. Nasz adres do kontaktu to: salesmasters@x-kom.pl. Udostępnimy Ci plik Excel z listą wszystkich zamówień z Twojego polecenia.

Prowizja za zamówienia, które nie maja 45 dni od realizacji

2 marca w Twoim wirtualnym portfelu pojawi się niewypłacona prowizja za zamówienia zrealizowane do 16 stycznia. Poniżej przedstawiamy daty, kiedy dodamy do Twojego portfela w nowym SalesMasters prowizję za zamówienia zrealizowane po tej dacie:

  • do 30 kwietnia dodamy do Twojego portfela prowizję za zrealizowane zamówienia między 16 stycznia a 29 lutego;
  • do 20 czerwca dodamy do Twojego portfela prowizję za zamówienia zrealizowane z Twoich starych linków po 29 lutego.

O dodaniu środków do Twojego portfela poinformujemy Cię w wiadomości mejl.

Dołącz do społeczności SalesMasters

Polecaj produkty i zarabiaj prowizję w nowym SalesMasters