Zasady zwrotu produktów w x-kom
Nie ma się co oszukiwać. Niektóre produkty po prostu nie mają tego czegoś. Szkoda, że zazwyczaj najlepszym momentem na zdanie sobie z tego sprawy jest któryś tam już dzień użytkowania takiego sprzętu. I co tu teraz z takim fantem zrobić? Najrozsądniej będzie wymienić albo zwrócić. I właśnie tej drugiej opcji poświęcimy kilka słów.
Czy wszystkie produkty podlegają zwrotowi?
Istnieje tylko kilka grup produktów, których nie można zwrócić. Są to:
- produkty cyfrowe (niezapisane na nośniku cyfrowym, aktywowane po zakupie),
- produkty wykonane na zamówienie,
- rozpakowane produkty multimedialne (np. programy komputerowe),
- produkty higieniczne.
Wyjątkami są również zakupy na raty, leasing, związane z dotacjami i dopłatami, z wykupionym ubezpieczeniem oraz wykonane w ramach TaxFree i przez serwis Allegro.
Do kiedy mogę zwrócić produkt zakupiony w x-komie?
Pozostałe produkty zakupione w x-komie (oczywiście pod warunkiem, że są kompletne) możesz zwrócić w ciągu 15 (tak, piętnastu!) dni od momentu otrzymania przesyłki lub od odebrania sprzętu w salonie.
W jaki sposób mogę zwrócić produkt?
Masz do wyboru dwie opcje. Pierwszą jest przesłanie paczki na adres serwisu. Drugą – dostarczenie produktu do jednego z salonów. W ten sposób nie można jednak zwracać produktów wielkogabarytowych, czyli: foteli gamingowych, monitorów o przekątnej większej niż 32” oraz telewizorów. Je należy przesłać do serwisu.
Jeśli wybierzesz pierwszą opcję, pamiętaj o wypełnieniu zgłoszenia zwrotu. Zwróć szczególną uwagę na to, żeby podać wszystkie niezbędne informacje – to znacznie usprawni proces rozpatrywania formularzu. Jeśli wolisz skorzystać z czyjejś pomocy, przynieś produkt do salonu. Doradca wypełni wniosek za Ciebie.