Bezproblemowy zwrot w x-kom

Dobre wieści dla tych niezdecydowanych, bardzo wymagających i dla tych stale poszukujących idealnych rozwiązań. A może to jedna i ta sama grupa… Bądź co bądź x-kom przygotował coś specjalnego. I choć nie jest to magiczna esencja rozwiewająca wątpliwości, to działa podobnie. O co chodzi? O to, że zwrot produktów zakupionych w x-komie stał się jeszcze bardziej bezproblemowy. Więcej informacji poniżej.

Zasady zwrotu produktów w x-kom

Nie ma się co oszukiwać. Niektóre produkty po prostu nie mają tego czegoś. Szkoda, że zazwyczaj najlepszym momentem na zdanie sobie z tego sprawy jest któryś tam już dzień użytkowania takiego sprzętu. I co tu teraz z takim fantem zrobić? Najrozsądniej będzie wymienić albo zwrócić. I właśnie tej drugiej opcji poświęcimy kilka słów.

Czy wszystkie produkty podlegają zwrotowi?

Istnieje tylko kilka grup produktów, których nie można zwrócić. Są to:

  • produkty cyfrowe (niezapisane na nośniku cyfrowym, aktywowane po zakupie),
  • produkty wykonane na zamówienie,
  • rozpakowane produkty multimedialne (np. programy komputerowe),
  • produkty higieniczne.

Wyjątkami są również zakupy na raty, leasing, związane z dotacjami i dopłatami, z wykupionym ubezpieczeniem oraz wykonane w ramach TaxFree i przez serwis Allegro.

Do kiedy mogę zwrócić produkt zakupiony w x-komie?

Pozostałe produkty zakupione w x-komie (oczywiście pod warunkiem, że są kompletne) możesz zwrócić w ciągu 15 (tak, piętnastu!) dni od momentu otrzymania przesyłki lub od odebrania sprzętu w salonie.

W jaki sposób mogę zwrócić produkt?

Masz do wyboru dwie opcje. Pierwszą jest przesłanie paczki na adres serwisu. Drugą – dostarczenie produktu do jednego z salonów. W ten sposób nie można jednak zwracać produktów wielkogabarytowych, czyli: foteli gamingowych, monitorów o przekątnej większej niż 32” oraz telewizorów. Je należy przesłać do serwisu.

Jeśli wybierzesz pierwszą opcję, pamiętaj o wypełnieniu zgłoszenia zwrotu. Zwróć szczególną uwagę na to, żeby podać wszystkie niezbędne informacje – to znacznie usprawni proces rozpatrywania formularzu. Jeśli wolisz skorzystać z czyjejś pomocy, przynieś produkt do salonu. Doradca wypełni wniosek za Ciebie.

Produkt zwrócony. Co dalej?

Teraz piłeczka jest po stronie x-komu. Przyjęcie zgłoszenia, odbiór zwróconego produktu i zwrot pieniędzy. Właśnie w tym zakresie zaszła największa zmiana, bo wszystko dzieje się jeszcze szybciej.

Czy po zwróceniu produktu otrzymam pieniądze?

Tak, x-kom oddaje pieniądze – przelewem lub gotówką. Forma zależy od Twojej płatności i od sposobu zwrotu. Więcej informacji na stronie promocji.

Kiedy otrzymam pieniądze?

x-kom dokona zwrotu pieniędzy w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwracanym produktem albo od potwierdzenia zwrotu przed doradcę. Pamiętaj, że czas ten liczony jest do momentu przekazania Ci gotówki lub zlecenia przelewu na Twoje konto.

A co, jeśli trzy dni nie wystarczą?

Wtedy – oprócz zwracanej kwoty – otrzymasz jeszcze bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy w x-komie.

Akcja Bezproblemowy zwrot obowiązuje od 15 czerwca 2020 r.

 

Szczegółowe informacje i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dostępne są na jej stronie