„By the Power of Moto – I have the Power!” – chciałoby się sparafrazować słowa z czołówki kultowej kreskówki lat 80. Ale właśnie – czy faktycznie mamy moc, a jeśli tak, to jaką i do czego? Motorola Moto G8 Power to smartfon, który przedstawiany jest jako zdolny wytrzymać do trzech dni na jednym ładowaniu. W tej recenzji sprawdzimy, czy tak faktycznie jest, oraz przyjrzymy się innym funkcjom. Zatem „Hello Moto” i zaczynamy.
Ahhh te trzymanie baterii, szybkie ładowanie i wysoka jakość nagrań + szerokokątny obiektyw mnie zachwyciły, ale moje serduszko jest przy huawei.
Świetna recenzja 😉
Pozdrawiam,
Giraffriela
Dziękuję Gabrielo / Giraffrielo. 😉 Wczoraj mi się udało osiągnąć ponad dwa dni bez aktywowanego trybu oszczędzania, ale miało to też związek z tym, że przez część dnia w ogóle nie korzystałem ze smartfona. Myślę, że przy mniej agresywnym użytkowaniu, bez ciągłego wiszenia na YT, Messengerze czy Netfliksie albo innym VOD, te 3 dni są jak najbardziej możliwe. No i Moto jak zwykle walczyła do końca i wyzerowania baterii. 🙂
Panie Macieju,
czy nadal źle ocenia Pan głośnik do rozmów?
Boć przecie o rozmowy głównie w telefonie chodzi.
Czy Pana uwagi dotyczą trybu głośnomówiącego, czy rozmowy z telefonem przy uchu?
Cechy aparatu foto i kamery bardzo są kuszące, ale jednak to telefon…
Pozdrawiam,
Anna
Dzień dobry Pani Anno. Korzystam teraz z tego telefonu na co dzień i mam wrażenie, że jednak jakość rozmów się poprawiła. Możliwe, że przez te kilka miesięcy przywykłem do smartfona, ale też wydaje mi się, że jest mniej szumów. Sprawdzając opinie innych osób o modelu, widzę, że problem głośnika jest faktem. Z mojej obecnej perspektyw jednak rozmowy są słyszalne i zrozumiałe. Chodzi mi cały czas o te przy uchu, praktycznie nie używam głośnomówiącego i nie testowałem go.
Dzień dobry,
Motorolę używam od ok 2 tygodni. Od razu zauważyłem, że podczas rozmowy głos rozmówcy jest stłumiony jakby ze studni. Myślałem, że to wina „drugiej strony” ale niestety po przetestowaniu na 100% jest to wina głośnika Motoroli G8 Power. Mocno mi to przeszkadza, Motka jest moim telefonem służbowym i niestety muszę niekiedy prosić rozmówcę o powtórzenie zdania. Zastanawiam się co mogę z tym zrobić czy mogę reklamować sprzęt czy zwrócić? Może ktoś miał podobne doświadczenie i je rozwiązał?
Nie spotkaliśmy się z takim problemem, dlatego polecamy ewentualny kontakt z serwisem producenta, który posiada większą wiedzę na ten temat, pod numerem: 22 716 43 33. Być może konieczna będzie reklamacja urządzenia.
Szkło na ekranie to NEG GLASS.