Netflix walczy o klienta
Netlix jest jednym z najpopularniejszych serwisów streamingowych na świecie. Kiedy wchodził na rynek, wydawało się, że jest to jedynie alternatywa dla klasycznej telewizji, obecnie jednak coraz więcej osób rezygnuje z tradycyjnej formy i decyduje się na subskrypcje serwisów VOD. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, m.in. można na dowolnym urządzeniu o dowolnej porze obejrzeć ulubiony film czy kolejny odcinek serialu. Poza tym produkcje Netfliksa są tworzone zazwyczaj na naprawdę wysokim poziomie, a seriale mają rozmach iście hollywoodzki, w niczym nie przypominając słabej jakości tasiemców, do których przez lata przyzwyczaiła nas telewizja.
Mimo że wiele osób od dawna korzysta z serwisów streamingowych i przyzwyczailiśmy się już do tej formy, istnieje jeszcze rzesza osób do niej nieprzekonanych i o nich Netflix postanowił zawalczyć. Firma w swoim oświadczeniu przyznaje: „Przyglądamy się różnym promocjom marketingowym, aby przyciągnąć nowych członków i zapewnić im wspaniałe wrażenia z korzystania z serwisu Netflix”.