Jaki skaner do biura, żeby nie podpaść skarbówce?

Przedsiębiorco, dobrze wybrany skaner ułatwi Ci przystąpienie do Krajowego Systemu e-Faktur. Nadchodzące zmiany w prawie jeszcze mocniej kierują nas w stronę cyfryzacji dokumentów. KSeF miał zacząć obowiązywać latem 2024 roku. Ministerstwo Finansów odwołało ten termin i nie podało daty wprowadzenia nowego prawa. Jednak nie daj się zaskoczyć i już dzisiaj wybierz najlepszy skaner do Twojego biura.

Obowiązek digitalizacji faktur – dlaczego skaner będzie niezbędny w każdym biurze?

Choć nie znamy dokładnej daty, to wiadomo, że w niedalekiej przyszłości wszystkie papierowe faktury trzeba będzie rejestrować w Krajowym Systemie e-Faktur w formie elektronicznej. Dlatego skaner będzie Ci niezbędny, by je digitalizować. KSeF to platforma informatyczna, której celem jest rejestracja i skoncentrowanie faktur z działalności handlowej w jednym miejscu. Programy księgowe zostaną zintegrowane z KSeF, co umożliwi przekazywanie faktur za jej pośrednictwem. Do systemu musisz wprowadzać także dokumenty otrzymane w wersji papierowej. Sprawdź, jaki skaner do zdigitalizowania tych faktur będzie najlepszy.

skaner do biura

Jaki skaner do biura? Na te parametry zwróć szczególną uwagę

Skanery biurowe powinny być przede wszystkim wydajne i proste w obsłudze, by ułatwiały pracę Tobie i Twoim pracownikom. Sprawdź, na co zwrócić uwagę przed zakupem skanera do biura.

Czas to pieniądz – postaw na szybki skaner do dokumentów

Szybkość skanowania ma ogromne znaczenie. Szukając skanera do biura wybieraj urządzenia o wysokiej prędkości skanowania. Umożliwiają one błyskawiczne przetwarzanie dużych ilości dokumentów, co umożliwia szybszą i bardziej efektywną pracę bez niepotrzebnych nerwów.

Intuicyjne oprogramowanie – skanuj faktury bez poirytowania i zniecierpliwienia

Sprzęty elektroniczne czasem płatają nam figle. Nieraz trudno zrozumieć, dlaczego coś nie działa tak, jak tego oczekujemy. Dlatego stawiaj na urządzenia z przejrzystym i kompatybilnym oprogramowaniem. Wybieraj takie z intuicyjnym interfejsem, który łatwo skonfigurować. Niektóre modele dają możliwość dodawania skrótów do często używanych lokalizacji docelowych czy mają zewnętrzny czytnik, który po przyłożeniu karty automatycznie rozpoczyna pracę.

Skaner do księgowania faktur a bezpieczeństwo i ochrona danych

Urządzenie do skanowania dokumentów powinno mieć wiarygodne systemy ochrony danych. W dobie rosnących zagrożeń związanych z cyberprzestępczością skanery do biura oferują coraz bardziej zaawansowane funkcje ochrony informacji. Zabezpieczenia takie jak –  autoryzacja użytkowników, szyfrowanie i usuwanie danych z dysku twardego po zeskanowaniu – zapewniają pełne bezpieczeństwo i spokój ducha dla Ciebie i Twojego zespołu.

skaner Brother do biura

Jaki skaner do księgowania faktur? Wybierz najlepsze urządzenie do Twojej firmy

Skaner szczelinowy zmieści się na każdym biurku

Skanery szczelinowe to niewielkie urządzenia. Nie musisz wydzielać dla nich w biurze specjalnej przestrzeni. Dzięki kompaktowym rozmiarom bez problemu zmieszczą się na każdym biurku. To idealny sprzęt dla Ciebie, jeśli nie masz dużej przestrzeni biurowej albo prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą i papierkowa robotę wykonujesz samodzielnie w domu.


Skaner z podajnikiem ADF to sprawne skanowanie faktur i wielostronicowych dokumentów

ADF – czyli automatyczny podajnik dokumentów to funkcja, która pozwala na jednoczesne ułożenie kilku stron i podawanie ich pojedynczo do skanowania. Dzięki temu rozwiązaniu z łatwością możesz skanować zarówno dwustronne dokumenty, wielostronicowe umowy jak i plastikowe karty. Po zeskanowaniu pliki mogą być zapisane na różnych nośnikach czy wysłane na adres e-mail. Zapewni Ci to szybki obieg dokumentów. Sprawnie wyślesz je do kontrahenta, czy biura księgowego. Na rynku dostępnych jest wiele kompaktowych modeli skanerów z podajnikiem ADF.

Skaner mobilny, jaki wybrać, by wydajnie skanować dokumenty poza biurem?

W dobie pracy zdalnej przenośny skaner to genialny sprzęt, który umożliwi Ci skanowanie i przesyłanie dokumentów z każdego miejsca. Tego typu urządzenia mają przemyślaną, kompaktową konstrukcję, dzięki czemu bez problemu schowasz je do torby na laptopa i zabierzesz ze sobą gdziekolwiek. Skaner mobilny to praktyczne urządzenie dla osób pracujących zdalnie. Z jego pomocą sprawnie wykonasz i prześlesz współpracownikom skany paragonów czy innych dokumentów, zamiast robić i wysyłać zdjęcia.

Dlaczego warto digitalizować i skanować dokumenty?

Zarzadzanie dokumentami w formie cyfrowej to dobra decyzja. Nie traktuj tego wyłącznie jako kolejnego przymusu od Urzędu Skarbowego. Zobacz, ile korzyści niesie za sobą odchodzenie od papierowych dokumentów. Stawiając na skanowanie i digitalizowanie faktur, zmniejszasz zużycie papieru w swojej firmie, co jest niezwykle korzystne dla środowiska. Taka zmiana to również oszczędności finansowe. Dzięki skanerom do biura, możesz zmniejszyć koszty związane z drukowaniem, przechowywaniem i wysyłaniem dokumentów. Ułatwia to wyszukiwanie faktur – nie trzeba przeglądać segregatorów, wystarczy tylko wpisać nr faktury, nazwę firmy czy datę itd. Zainwestuj w skanery do biura już dziś i ciesz się płynnym, bezproblemowym procesem zarządzania dokumentami.

Materiał powstał we współpracy z marką Brother

Sprawdź ofertę sklepu x-kom i znajdź idealny skaner do biura