Chillroom, siłownia i rozkminianie, czyli… jak powstają gry?
Proste pytania wbrew pozorom mogą przynieść najciekawsze odpowiedzi. Rozmowa rozpoczęta od, wydawać by się mogło, banalnego − jak powstają gry? − przerodziła się w interesującą dyskusję o tym, jak wygląda praca twórców gier. Kto by pomyślał, że nawet najbardziej brutalna scena walki z żywym trupem może urodzić się w głowie game designera, który jedzie na obiad… na zjeżdżali.
Produkcja gry trwa kilka lat. A nasi rozmówcy postanowili opowiedzieć, co dzieje się w tym czasie i dlaczego to zajmuje tyle czasu. Dying Light 2 to jeszcze bardziej rozbudowany świat, z ulepszonymi trybami ucieczki. A to wszystko dzięki inspiracjom czerpanym z innych gier i realnego życia. W końcu nie ma nic ciekawszego niż otaczająca nas przestrzeń. To właśnie ona przyczynia się do stworzenia wirtualnej rozrywki na najwyższym poziomie.
Rozmowa o Dying Light 2 to dopiero początek wciągającej dyskusji o świecie gier. Później mowa jest, chociażby o nowej, wysokobudżetowej grze RPG, oczywiście produkcji Techlandu, przygotowaniach na E3, czy nowej generacji konsol.
Wysłuchaj najnowszego podcastu i dowiedz się, co łączy dewelopera gier z wróżką i czyim marzeniem jest więcej przycisków w padach.