Podcast x-gamers: Byliśmy w Techlandzie, widzieliśmy jak powstaje Dying Light 2

Na drugą część zmagań w świecie opanowanym przez zombie musimy jeszcze poczekać. Postanowiliśmy zatem uatrakcyjnić czas oczekiwania, zgłębiając tajniki pracy w Techlandzie. Posłuchaj, jak od tematu powstawania gry, nasi rozmówcy zgrabnie przeszli do zwierzeń o ujawnianiu się ich kreatywności w miejscu, gdzie większość rozwija talent muzyczny.

Chillroom, siłownia i rozkminianie, czyli… jak powstają gry?

Proste pytania wbrew pozorom mogą przynieść najciekawsze odpowiedzi. Rozmowa rozpoczęta od, wydawać by się mogło, banalnego − jak powstają gry? − przerodziła się w interesującą dyskusję o tym, jak wygląda praca twórców gier. Kto by pomyślał, że nawet najbardziej brutalna scena walki z żywym trupem może urodzić się w głowie game designera, który jedzie na obiad… na zjeżdżali.

Produkcja gry trwa kilka lat. A nasi rozmówcy postanowili opowiedzieć, co dzieje się w tym czasie i dlaczego to zajmuje tyle czasu. Dying Light 2 to jeszcze bardziej rozbudowany świat, z ulepszonymi trybami ucieczki.  A to wszystko dzięki inspiracjom czerpanym z innych gier i realnego życia. W końcu nie ma nic ciekawszego niż otaczająca nas przestrzeń. To właśnie ona przyczynia się do stworzenia wirtualnej rozrywki na najwyższym poziomie.

Rozmowa o Dying Light 2 to dopiero początek wciągającej dyskusji o świecie gier. Później mowa jest, chociażby o nowej, wysokobudżetowej grze RPG, oczywiście produkcji Techlandu, przygotowaniach na E3, czy nowej generacji konsol.

Wysłuchaj najnowszego podcastu i dowiedz się, co łączy dewelopera gier z wróżką i czyim marzeniem jest więcej przycisków w padach.

 

x-kom podcast

Słuchaj nas tam, gdzie lubisz