Brak informacji o konkretnych ilościach klatek na sekundę bądź szczegółowe dane o testowanych grach i ich ustawieniach każe zachować mi spory dystans do tych bardzo ogólnikowych wartości. Na konkrety trzeba będzie poczekać do testów niezależnych portali technologicznych i YouTuberów. Jeżeli jednak pokazane przez NVIDIE wartości okażą się prawdziwe, to Ampere faktycznie zaoferuje jeden z największych wzrostów wydajności względem poprzedniej generacji, jaki mieliśmy przy okazji premiery nowych układów już od bardzo dawna.
Jak podaje producent RTX 3070 ma być nieco wydajniejszy od obecnej karty RTX 2080 Ti. RTX 3080 ma być natomiast nawet dwukrotnie wydajniejszy od poprzedniego modelu RTX 2080 Super. To ogromna różnica, przez którą wielu posiadaczy obecnej generacji kart graficznych może zacząć zastanawiać się nad zmianą.
Różnice w specyfikacji
No dobrze, zobaczmy zatem na dokładną specyfikację trzech zaprezentowanych modeli nowej serii kart graficznych. Pierwsza z kart, czyli RTX 3070 tak samo jak w poprzedniej generacji posiada 8 GB pamięci GDDR6. Taktowanie rdzenia i szerokość magistrali również jest niemal identyczne. Gigantyczną różnicę widać jednak w ilości rdzeni CUDA. Ponad dwukrotnie większa ilość w RTX 3070 (5888 rdzeni CUDA) stosunku do RTX 2070 Super (2560 rdzeni CUDA) pokazuje, jak ogromnym skokiem technologicznym jest nowa generacja.
Porównując RTX 3080 z RTX 2080 Super widać już znacznie więcej różnić. Przede wszystkim zmieniła się pamięć względem poprzedniczki. Tym razem została wykorzystana GDDR6X o pojemności 10 GB (poprzednio było 8 GB GDDR6). Zwiększyła się także jej przepustowość, z 256-bitów na 320-bitów. Ogromny skok ilościowy zaliczyły także rdzenie CUDA, z 3072 zwiększyły się aż do 8704. Takie wartości poniosły za sobą jednak znaczący wzrost zapotrzebowania na energię i teraz RTX 3080 będzie pobierać 320W w stosunku do 250W w poprzedniej generacji.
RTX 3090 jest „duchowym” następcą Titana RTX. Posiada taką samą ilość pamięci wewnętrznej (24 GB), tym razem jest to jednak GDDR6X, a nie GDDR6. Jest również ta sama przepustowość magistrali, czyli 384-bity. Zwiększyła się za to ilość rdzeni CUDA, z 4608 na monstrualne 10496. Niestety, tak jak w przypadku RTX 3080, tak i tutaj znacząco podwyższyło się także zapotrzebowanie na energię. Teraz karta pobierać będzie 350W mocy w stosunku do 280W w Titanie RTX.
NVIDIA Geforce RTX 3070
- Liczba rdzeni NVIDIA CUDA – 5888
- Częstotliwość pracy rdzenia – 1.73 GHz
- Standardowa konfiguracja pamięci – 8 GB GDDR6
- Szerokość magistrali pamięci – 256-bitowe
- Pobór mocy – 220 W
- Złącza zasilające – 1 x 8-pinowe PCIe
Kiedy odpalacie preorder na 3080 ?
Sprzedaż rusza 17.09.2020.
A czy wiadomo o której konkretnie godzinie?
15:00 start 🙂
A czy founders edition też będzie u was ?
Postaramy się również wprowadzić ten model do sprzedaży.
Chwalicie się ze macie A tak naprawdę ich fizycznie brak pff
Kupuję od razu od was 3080, jeśli będziecie je mieli 17.09, inaczej poratuje mnie strona Nvidii.
Wiadomo jak będzie z dostępnością tych kart? 2 lata temu było tak sobie, a teraz podobno ma być jeszcze gorzej.
Jeszcze nie znamy dokładnych szczegołów odnośnie dostępnej ilości kart na premierę.
Czy wiadomo, o której godzinie ruszy sprzedaż? Nakład może szybko się wyczerpać 🙂
Jeszcze nie znamy szczegółów. Śledź stronę sklepu na bieżąco.
Rozumiem że karty niereferencyjne RTX 3080 od partnerów nVidii tj. Asus, MSI będą u Was dostępne od 17.09.2020?
17.09.2020 pojawią się pierwsze karty Ampere w sklepie x-kom. Na chwilę obecną nie mamy dokładnych informacji jakie będą to modele. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
Kiedy składane przez was komputery będą występować z kartą RTX 3080?
Wiele zależy od dostępności kart. Postaramy się wprowadzić do oferty modele G4M3R z kartami 3080 najszybciej, jak to możliwe.
Jakich customów można się u was spodziewać 17.09?
Jeszcze nie znamy szczegółów. Śledź stronę sklepu na bieżąco. Sprzedaż startuje 17 września.
Czekam 😀 Zasilacz już u Was kupiłem 850W. Teraz do 17.09 i RTX 3080 niereferant jedzie do mnie. Byle nie było tylko problemów z dostępnością :/
Kiedy preordery 3090?
Pozdrawiam!
Jeszcze nie znamy dokładnej daty.
Będzie się dało czekać w kolejce na kolejną partię kart?
Oczywiście. Zamówienia są realizowane chronologicznie i jeśli pierwsza dostawa nie pokryje całego zapotrzebowania, to konieczne będzie oczekiwanie na kolejne dostawy.
Czy znacie już konkretnie ceny referentów np jakie wystawicie?
Jeszcze nie. 17 września pojawią się konkretne modele na stronie sklepu.
Zatem cierpliwie czekamy:) THX za odpowiedź.
Kiedy ruszy sprzedaż rtx 3070 w sklepie x-kom?
W październiku. Czekamy na potwierdzenie dokładnej daty.
O której godzinie będzie możliwość zakupu Rtx 3080 na stronie x-kom?
15:00 ruszy sprzedaż 🙂
o której rusza sprzedaż kart 3080? będą dostępne od północy czy później?
Sprzedaż modeli 3080 ruszy o godzinie 15:00 🙂
o której rusza sprzedaż kart 3080? o północy czy później?
Sprzedaż rusza o 15:00 🙂
Czy RTX 3070 też będzie jutro w sprzedaży ?
3070 pojawi się w sprzedaży 10 października.
Modele Aorus Rtx 3080 Master i Xtreme też będą jutro po 15:00 w sprzedaży?
Dokładnych modeli jeszcze nie zdradzamy. Zapraszamy jutro na stronę sklepu.
Pewnie, będę. Mam tylko nadziej, że strona x-kom.pl wytrzyma zainteresowanie… 😉
O której będzie drop 3080FE?
Jutro o 15:00 rusza sprzedaż modeli 3080.
Gratuluję Geeksowi cierpliwości do młotów i trollów.
zamierzam złożyć kompa i zastanawia mnie kwestia procesora. zastanawiam się nad i5 9600k ale skoro przy i7 10700k występuje bottleneck to jest sens do i5 brac rtx 3080? czy ze względu na bottleneck wziąć rtx 3070? ewentualnie jaki procek w podobnej cenie i5 9600k?
Adrian, w kwestii doboru najlepszych komponentów skontaktuj się z doradcami x-kom pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl. Pomoga Ci wybrać najlepszy sprzęt.
Dajcie chociaż linki do zajawek tych kart co by było wiadomo które strony odświeżać 😉
NA pewno pojawią się tutaj -> https://www.x-kom.pl/g-7/c/2374-karty-graficzne-do-gier.html
Pytanie czy jak mi się uda kupić jest szansa że jeszcze w czwartek wyślecie kartę ?
Sklep potwierdza zawsze datę wysyłki w wiadomości mailowej. Jeśli pierwsza dostawa nie pokryje wszystkich zamówień to konieczne będzie oczekiwanie na kolejne dostawy.
Co to w ogole znaczy „pierwsza dostawa nie pokryje ilości zamówień” … Wiecie ile macie kart wiec nie powinniscie w ogole przyjmować większej ilości zamówień i blokować ludziom kasy. Robiłem u was zakupy od kilku lat, ale powiem szczerze ze naciąłem się u was ostatnio i podobacie mi się coraz mniej zwłaszcza z takimi komentarzami.
Maciej, w kwestiach zamówień skontaktuj się ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
Z czystej ciekawości, ile ogólnie dostępnych sztuk macie na swoim magazynie?
Nie możemy zdradzić 🙂
No okej, pytam bo liczyłem na złożenie całego zestawu u Was, ale obawiam się, że hype będzie za duży i wyjdzie katastrofa J
Zainteresowanie faktycznie jest duże i jest spore ryzyko, że pierwsze dostawy nie pokryją całego zapotrzebowania.
Będzie dostępny MSI RTX™ 3080 GAMING X TRIO 10G od 15:00 ?
Jeszcze nie zdradzamy dokładnych modeli. Zapraszamy na stronę o 15:00 🙂
Czy Seasonic 650W Focus Plus 80 Plus Gold wystaczy na 3080 czy poczekać na 3070?
Pozostała specyfikacja:
be quiet! Dark Rock Pro 4
Seagate 2TB 7200obr. 256MB BarraCuda X 2
ADATA 1TB M.2 PCIe XPG SX8200 Pro X 2
Crucial 240GB 2,5″ SATA SSD BX500
Pamięć RAM DDR4 G.SKILL 32GB 3000MHz Aegis CL16 (2x16GB)
Gigabyte Z390 GAMING X
Intel i7-8700 3.20GHz 12MB
Pobór maksymalnej takiej jednostki to około 450W, więc zasilacz spokojnie sprawdzi się w takim zestawie.
450W już z 3080?
Tak, cały zestaw.
Dziękuję za odp 🙂
Prosiłbym o info czy wersja ROG STRIX dostępna przez kilka minut do zakupu (miałem nawet w koszyku), to jakiś błąd czy to w formie preorder?:)
O godzinie 15:00 na stronie pojawią się karty produktowe i możliwość zamówienia.
Co jeśli komuś udało się już zamówić?
Sprzedaż startuje o godzinie 15:00. W razie jakichkolwiek wątpliwości polecamy kontakt ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
To nie jest odpowiedź na pytanie Pana Adama.
W kwestiach zamowień polecamy kontakt ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
Będzie 3080 od Palit?
Nie wiem czemu moje pytanie znikło.
Zapraszamy o godzinie 15:00 na stronę. Wtedy zostaną zaprezentowane wszystkie modele.
Czy będzie dostępny model Inno3D GeForce RTX 3080 iChill X4 10GB GDDR6X??
O godzinie 15:00 zostaną zaprezentowane wszystkie modele na stronie sklepu. Zapraszamy.
Sprzedaż miala ruszyć o 15, tez sie nastawialem na ten czas by spróbować szczęścia, a tu juz po 13 pustki, nie fajnie.
Karty są już widoczne na stronie, aczkolwiek sprzedaż ruszy dopiero o godzinie 15:00 -> https://www.x-kom.pl/g-5/c/346-karty-graficzne-nvidia.html?f[1702][178106]=1
super ceny, mam nadzieję że uda się sprawnie dokonać zakupu bez crashowania się strony UwU
Z tym super to bym nie przesadzał :D, ale fakt faktem spodziewałem się cen wyższych o jakies 500zl
Strona już powoli siada:D
Już ledwo sapie, już ledwo zipie,
A jeszcze palacz węgiel w nią sypie.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO zamówione, teraz tylko trzymać kciuki żeby wysyłka do salonu była sprawna 🙂
O której Ci się udało ją zamówić? Ja ten model o 15:05 i cisza na razie.
Jak się skonczą te ograniczone ilości to zmieni na szaro czy zbieracie zamówienia i nie wyślecie połowie?
Zamówienia będą realizowane w kolejności chronologicznej, a w przypadku jeśli pierwsza dostawa nie pokryje zapotrzebowania, to konieczne będzie oczekiwanie na kolejne. Sklep każdorazowo potwierdza datę realizacji zamówienia mailowo. W razie pytań jakichkolwiek pytań skontaktuj się z doradcami pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
To chyba sie wyrobiłem 15:02 XDDD
Według infolinii przyjmuja zamowienia jak leci i ustawiaja w kolejce chronologicznie. Potem dzwonia zeby powiedziec ze twoja karta przyjdzie za miesiac 😀
oby tylko miesiąc
2 tygodnie czekania minimum
Którą kartę kupiłeś i jaką datę dostępności dostałeś w potwierdzeniu zamówienia? Ja TUF (wersja zwykła) – mi napisali że będzie 30.09.2020, ale nadal nie wiem, czy to się odnosi do mojego zamówienia, czyli że jestem „w pierwszej transzy”, czy że będzie jakaś dostawa 30.09.2020, ale nie wiadomo ile kart i czy ja też się załapię…
Cały ten hype RTX 3080 wprowadził mnie w błąd.
Nvidia trąbiła, że przedsprzedaży nie będzie. A teraz co, jednak była, dzisiaj od 15.
Miałem wrażenie, że kupuję produkt dostępny, a dowiedziałem się od konsultanta, że kartę dopiero sprowadzą i nie wiadomo jak długo to potrwa.
Mój błąd, sprzedałem swojego GTX1080ti w 5 minut.
Było mówione, nie sprzedawać, bo seria 30 będzie trudno dostępna.
Poczekałbyś chwilę a GTX i tak byś sprzedał bez problemu 🙂
Mi napisali że będzie dostępna 01.10.2020
O której zamówiłeś?
Zamówienie z 15:08. 2 tygodnie oczekiwania! 😀
Ciekawe czy znajdzie się ktokolwiek kto trafił na kartę która naprawdę była na magazynie.
A czy można się już teraz dowiedzieć ile kart było na sprzedaż, bo o 15:00 nie znalem żadnej ofert KUP,, tylko kup i czekaj na towar aż dostaniemy.
W tej kwestii polecamy bezpośredni kontakt ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
Kiedy można się spodziewać realizacji zamówienia?
W kwestii realizacji zamówienia skontaktuj się ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
Asus TUF RTX 3080 zamówienie w X-kom w dniu premiery, dokładnie 7 minut po premierze.
Od 11 miesięcy dostaję takie same, info że jestem w pierwszej dwudziestce. Nadal czekam na swojego 3080, bo nie zachowałem się jak cebula i nie złożyłem wielu zamówień w różnych sklepach, wierząc że X-kom ma pokrycie na te karty, chociaż w 20 sztuk!!
O co tu chodzi?
Zamówiłem 15:10 karta ma być 1.10.2020
@Geex Czy taka informacja o przyjęciu zamówienia już oznacza, że na pewno ta osoba otrzyma kartę i nie braknie jej dla tej osoby w magazynie? Pytam, bo próbuje się jakoś przygotować na podobne sytuację gdy będę kupował rtx 3090. Wychodzi wtedy, że po 10 minutach od premiery nadal są karty dostępne.
Damian, sklep każdorazowo potwierdza termin realizacji zamówienia e-mailem. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań skontaktuj się ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
Zamowienie oplacone i przyjete o 15:05, dostawa 1 pazdziernika….
Same here. Dokładnie ten sam czas i data realizacji. Żarty.
Za miesiąc to sobie mogą tą kartę wsadzić …. do szafki 🙂
Zamówiłem 15:03 karta ma być 1.10.2020. Jak się firma X-Kom nie pospieszy to nie wykluczone, że będzie dużo zwrotów lub anulowań zakupu.
Na 28 października zaprezentowane zostaną nowe karty graficzne z serii Radeon RX 6000 …
Godzinę temu dostałem info, że paczka spakowana i czeka na kuriera. Gigabyte eagle oc.
I co dotarła?
Napaleńcy, pierwsze RTXY były mocno wadliwe – kupujcie to samo będzie z tymi modelami zobaczycie. Wysyłka na serwis i znowu czekanie.
To ma rok wytrzymać, byle do premiery serii 4000.
Czy orientuje się ktoś kiedy będą karty MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X OC 10GB GDDR6X na stanie?
Do wszystkich narzekających, że dostawa na 1 października – na serio sądziliście, że x-kom zamówi po 100szt. kart w ciemno? Za pewne mają wstępnie klepnięte dostawy i tylko muszą określić ilość, nikt rozumny nie utopi setek tysięcy w ciemno. Poza tym lepiej chyba dostać za 2 tygodnie niż 2 miesiące nie?
I nie, nie jestem pracownikiem x-kom, sam czekam do 1…
W ciemno? Przecież było wiadomo, że one zejdą jak ciepłe bułeczki… a gdyby je mieli na stanie i np. części od razu wysłali to dopiero by sobie zrobili dobre zdanie na rynku. Nie to, co wszystkie inne sklepy.
Dasz im gwarancję, że jak wejdzie Big Navi i mocniejsza seria RTX30, to nie zostaną na magazynie z mniej popularnymi wersjami jak Ventus? Nie dasz, stąd mowa o zamawianiu w ciemno…
Gdyby mieli 50-100 sztuk? Proszę Cię… W pierwsze 10 minut więcej zamówień dostali.
Owszem 2 tyg. to nie jest koniec świata, ale skoro tak wiele osób dostało taką datę ( tak ja też ) to budzi to pewne obawy, że dalsze opóźnienia są bardzo możliwe i trzeba się na to przygotować.
A X-kom nawet jak by chciał zamówić po 100szt to pewnie nie mieli by skąd 🙂
Ty przynajmniej wiesz, że 1.10, ja zamówiłem o 15:05 i nawet maila z datą nie dostałem.
Nie, nie sądziłem, że x-kom zamówi po 100 sztuk, ale sądziłem, że data premiery to data dostępności. Pierwszy raz kupiłem coś w ten sposób i już żałuję, tego, że pośpieszyłem się z oddaniem mojego GTX.
W sumie, nie ma mowy o premierze 17go! Premiera będzie, jak będą karty. Dałem się nabrać jak karp przed świętami.
Datę powinieneś mieć w mailu pt. Twoje zamówienie nie jest jeszcze gotowe.
Właśnie o tym mówię. Nie dostałem takiego maila. W zamówieniach widzę „w realizacji”, ale nie dostałem wiadomości „Twoje zamówienie nie jest jeszcze gotowe”.
Rezygnujcie rezygnujcie to ja szybciej moją dostane ;D 🙂
Ja też zamówiłem MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X OC 10GB bo takiego pierwszego kliknąłem jak tylko odblokowali możliwość dodania do koszyka ale obstawiam że ty wogle na stanie nie było bo info najpierw że 2 tyg potem że może miesiąc. A poza tym nigdzie nie ma recenzji. Wiec słabo coś dostępnością tego konkretnego wariantu karty. Obstawiam że najwięcej było MSI X Trio i Tuf od Asusa.
Ja też zamówiłem MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X OC 10GB bo takiego pierwszego kliknąłem jak tylko odblokowali możliwość dodania do koszyka ale obstawiam że ty wogle na stanie nie było bo info najpierw że 2 tyg potem że może miesiąc. A poza tym nigdzie nie ma recenzji. Wiec słabo coś dostępnością tego konkretnego wariantu karty. Obstawiam że najwięcej było MSI X Trio i Tuf od Asusa.
MSI twierdzi, że X-Kom.pl dostał partię kart Ventus i Trio. Powiedzieli też, że nie znają daty kolejnej dostawy. Trudno, czekamy i zobaczymy.
Skąd takie info od MSI?
Czy jak zamówienie zostanie przyjęte w x-kom to już znaczy, że mam zapewnioną kartę dla siebie, czy może się nadal okazać, że się jednak spóźniłem?
Sklep potwierdza termin realizacji zamówienia zawsze w wiadomości e-mail.
A co to dla x-kom kupić 100 szt kart? nic dla nich , chyba że 10 tyś to tak… więc nie gadaj głupot. Kart po prostu nie mą producenci a z premierą musieli wystartować na stronie. Pewnie płyną stateczkiem który przypłynie około 1.10 🙂
Widzisz, nie czytasz ze zrozumieniem i próbujesz się wymądrzyć. Nie 100szt. kart, tylko po 100szt…
Mają w ofercie 11 typów kart, kwota się robi odpowiednia, matematykę pozostawiam Tobie – jak taki spec jesteś, to może sobie poradzisz.
Oczywiście, że nie ma kart – Ameryki nie odkryłeś, zważywszy, że było mówione przed premierą -,-
Nie rozumiesz jednego, po wała mają zamawiać każdej karty po 100szt. jak okaże się, że wzięcie ma X Trio, a z Ventusem zostaną na magazynach. Tym bardziej, że zbliża się premiera Big Navi i najprawdopodobniej mocniejsze RTX30. Marketing, poczytaj o tym, później nazywaj coś głupotą J
Niestety jestem w gronie oczekujących pytanie do X-com dlaczego przy kartach z serii RTX 3080 nie ma informacji, iż jest to przedsprzedaż tak jak w przypadku komputerów z serii x‑kom G4M3R w, których będzie omawiana karta wprowadza to chamsko w błąd jest tylko jakieś pitolenie o chronologicznym oczekiwaniu cokolwiek to znaczy, liczyłem na szybką realizację.
Czuję się tak jakbym zakupił na Allegro od Janusza biznesu smartfona marki Xiomi ,który jak zobaczy sprzedaż to dopiero sprowadza je najpierw z Chin, wiem nikt mi nie każe czekać i jak mi nie pasuję to mogę odstąpić.
Czy zgarnę Watch Dogs: Legion oraz roczną subskrypcją GeForce NOW?
Bo 15/09/2020 gdy dokonałem zakupu nie było tego na stronie tak jak jest to dziś.
W kwestii zamówienia oraz ewentualnych dodatków skontaktuj się ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl. Doradcy wyjaśnią wszelkie kwestie.
Jestem po kontakcie z obsługą, mają oddzwonić jak zbadają temat promocji. Jednak na początku usłyszałem, że promocji jeszcze wtedy nie było 🙂
Nie sprawdzałem w regulaminie innych producentów, ale w przypadku MSI, x-kom nie może powiedzieć „promocji wtedy nie było”:
Według regulaminnu, promocja rozpoczęła się 17.09, a dodatkowo sprzedaż jeszcze nie nastąpiła, nastąpi w momencie zawarcia umowy kupna – sprzedaży (ta zawarta zostanie w momencie zapłaty i wydania towaru).
Według MSI:
„Witam,
Pierwsze partie zostały już przekazane do Xkomu. Z czasem dostępność będzie się powiększać, zależy to od popularności poszczególnych modeli u partnerów.
W przypadku pytań o zamówienia w Xkom, zalecamy bezpośredni kontakt ze sklepem.”
Kwestia, czy X-kom rzeczywiście będzie wysyłał chronologicznie.
10gb to jakiś żart i żenada
Tak jak te 0,5GB gorszego VRAMu w gtx 970, nie? 😉 Tylko komu to przeszkadzało, skoro karta zabijała stosunkiem wydajność/cena i wszystko pięknie śmigało? Dokładnie tak samo jak w przypadku rtx 3080.
Przepustowość pamięci 2080 S 8gb to 495.9 GB/s a 3080 to 760.0 GB/s przy różnicy 2GB, nie mówiąc już o NRZ vs PAM – i takich drobiazgach jak niższa temperatura, większy margines do OC itp. Nawet przy 4K powinno być dobrze, do bardzo dobrze.
Całe szczęście, że jest (będzie) do dyspozycji wersja 24GB.
Poza tym więcej GB to również większa temperatura, oraz wyższa cena.
Tak, ale wersja 3090 za 8000-10 000zł 🙂 3080 może być jedynie w wersji 20GB, bo tak się da w niej pamięć umieścić. 24 nie.
MSI twierdzi, że pierwszą partię kart już rozesłało, następna będzie za kilka tygodni. Nie brzmi to zbyt ciekawie. Czy ktoś już dostał Trio / Ventus?
Zamówiłem ventusa, jedyną informację jaką mam to email z terminem 2 października (realizacja zamówienia)
Czy ktoś się orientuje kiedy do X Kom zawita Palit i Gainward?
Aktualnie nie znamy dat dostaw tych modeli. Zachęcamy do śledzenia strony sklepu na bieżąco.
Ja zamówiłem TUF’a i również jedyna informacja to termin 2 października. Co najbardziej mnie niepokoi, to fakt, że ten model jako jedyny zniknął z oferty x-kom(nadal jednak jest wersja OC wystawiona).
Swoją drogą zwrócił ktoś uwagę jaka karta jest w opisie zastawów, które x-kom ma wysyłać od 5 października?
W akapicie „NAJLEPSZE PODZESPOŁY” podali, że zamontowany ma być GeForce RTX 3080 SUPER.
Pomyłka, czy x-kom wie coś więcej?
Ktokolwiek dostał już jakąkolwiek kartę?
Od 17.09 kasa zamrożona bez jakiegokolwiek terminu, zastanawiam się jak duża jest kolejka i czy w ogóle towar dotrze do kupujących…?
Kiedyś dotrze 🙂 nie dostałeś terminu w mailu? Jeśli jednak dostałeś to dolicz z 2 miesiące i masz realny termin realizacji.
Ja dostałem 1.10, ale nawet się nie nastawiam, że coś ruszy, mimo tego że recenzje zamówionej karty już się pojawiają na stronie produktu
Są pierwsze recenzje na X-Kom, zakładam więc, że coś zostało wysłane:
Usłyszałem dzisiaj w salonie w Warszawie, że kart w październiku raczej nie będzie…
Czy osoby z terminem na 1.10 dostaliście jakieś info o realizacji?
Tak, telefon parę godzin temu, że karta może być za 2 tyg, może być za miesiąc, albo i później. Będą informować. Jak ja się cieszę, że nie utopiłem tej kasy, tylko wybrałem płatność przy odbiorze. Teraz tylko czekać aż PS5 mi anulują i będę z powrotem bogaty 😀
Obsługa tel. powiedziała, że wysyłka może opóźnić się nawet o kilka tygodni, a kupiłem swojego STRIXa parę sekund po otwarciu możliwości składania zamówień.
Drogi x-komie 🙂
Dzisiaj jest 1.10, czyli data z potwierdzenia wielu z nas – czy jakieś wieści odnośnie dostaw już macie?
Mnie akurat interesuje „mój” Gigabyte, a producent twierdzi, że dostawa regularna:) ile w tym prawdy?
Damian, w kwestii realizacji zamówienia skontaktuj się ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
A tam Ci powiedzą że nie wiedzą kiedy , może za tydzien może za miesiąc ….
Zamawiałem msi 2 min po udostępnieniu sprzedaży, wczoraj dostałem informację, że to kwestia kilku lub kilkunastu tygodni…
Ja pytając o swoje zamówienie otrzymałem odpowiedź, że jedyną pewną informacją jest to, iż karty są na etapie produkcyjnym LOL
To są już niezłe cyrki, żeby oczekiwać 1,5 miesiąca na produkt, który zamówiło się zaraz po rozpoczęciu sprzedaży. Koniec końców wyjdzie i tak, że dostaniemy karty w momencie jak już każdy będzie mógł je zgarnąć z pułki sklepowej. Producenci nie będą wysyłać po kilka sztuk do sklepów, by ci mogli je rozesłać tym którzy kupili w dniu premiery, bo to się nie opłaca, tylko od razu naklepią ilość która nasyci rynek i przypłyną stateczkiem z Chin(a taki płynie od 4 do 6 tygodni do Europy). Na premiere tylko wysłali po kilka sztuk, żeby nie było, że nikt karty nie dostał.
Teraz tylko niech AMD pokaże dobre i opłacalne karty, albo pojawią się RTX 3080 20GB w miarę rozsądnej cenie i poleci masowe anulowanie zamówień, albo zwroty od ludzi, którzy załapią się na 14 dniowe okienko na zwrot produktu. 😉
100% racji.
Dobrze powiedziane… także, żadnej kolejki nie ma jak im się będzie opłacało sprowadzić to zamówią od razu większą ilość i każdy dostanie w podobnym terminem.
Kolejka prawdopodobnie jest i xkom gdyby mógł to by brał każde ilości żeby już ludziom wysyłać. Z za granicy docierają informację, że sklepy dostają co chwile jakieś małe dostawy. Ale jakoś tak odnoszę wrażenie, że wygląda to inaczej w Polsce i problemem są tu bardziej producenci, którzy priorytetyzują większe rynki, a do nas ochłapy dochodzą :/
Będą wysyłać jakieś większe batche do nas co jakiś czas i tyle.
Sam xkom powinien wprost napisać co wiedzą i jak to wygląda, a nie, że cicho siedzą. Dla klientów którzy kupili powinna być znana pozycja w kolejce i wgląd jak ta kolejka się zmienia. A tu już pół miesiąca przetrzymują kasę ludzi bez jakichkolwiek informacji czy i ile kart do nich wpływa. Dlatego wydaję mi się, że xkom nic nie dostaje i nawet nie wie kiedy i co dostanie.
14 dni na zwrot towaru przysługuje od momentu faktycznej sprzedaży tj. dnia otrzymania karty chyba…,Miałem info że dostępność 24.09.2020r w mailu teraz twierdzą ze to tylko orientacyjna data.
Czyli do teraz nie miałeś wysyłki?
Tak, tak oczywiście, że od dnia otrzymania towaru. Napisałem to mając na myśli, że nie wiadomo kiedy RTX 3080 20GB lub ewentualnie RDNA2 faktycznie pojawią się w sprzedaży.
x-kom jedno pytanko. Na Waszej stronie widnieją komputery G4M3R z kartami graficznymi RTX3080 i informacją, że to przedsprzedaż i wysyłacie od 20.10. Czyli z jednej strony piszecie, że składaki za ~13k planujecie wysyłać od 20 października, a my na karty mamy czekać kilkanaście tygodni? Pytam zatem jakie karty wsadzicie do tych komputerów, skoro ich ponoć nie ma?
Adam, w kwestii realizacji zamówień oraz produktów dostępnych w sklepie skontaktuj się z doradcami pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl.
A najlepsze, że w treści podają „Do procesora Intel Core i9-10900K i karty graficznej GeForce RTX 3080 Super…”
Ciekawe skąd wzięli tego 3080 Super? 😀
AMD wypuści serię 6000 i nagle nVidia ujawni 3080 z 20GB pamięci, o nazwie Super/Ti 😏
Może x-kom już coś więcej wie. Ewentualnie to tekst kopiuj/wklej z wcześniejszych zestawów i ktoś nie zauważył przy edycji tego Super 🤔
I jak tam rusza wam coś?
Ktoś z was dostał 3080 w tym tygodniu?
I jak tam osoby z 1.10? Poszło coś do was?
Co w związku z przełożeniem premiery RTX 3070? Czy możliwość zakupu na waszej stronie również zostaje przesunięta na 29?
Borys, skontaktuj się w tej sprawie ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub adresem: x-kom@x-kom.pl. Doradcy wyjaśnią wszelkie kwestie.
A otrzymał ktoś już ventusa?
Hej w mailu z zamówieniem z 17.09 dostałem info, że karta dostępna będzie 02.10. Od tamtej pory cisza…
Zamówiłem ventusa w dzień premiery, miałem termin realizacji 02.10, czekałem i nagle tego dnia dostaje wiadomość, że nie wiadomo kiedy będą, bo jest problem z globalnym dostępem.
Termin realizacji na 30.09, do tej pory cisza, wersja Ventus
Ja zamówiłem Gigabyte Gaming OC i dzisiaj dostałem.
Z jakiej godziny to zamowienie?
Wydaje mi się że o 15:03 poszło zamówienie.
To gratulacje 🙂 , też zamówiłem te kartę i nadal cisza ( 15:07, 17 Września) , czyli jest jakiś promyk nadziei. Pozdrawiam
Dostał ktoś już Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10GB GDDR6X? Termin miałem 2.10 i nadal cisza.
Czy ktoś otrzymał już 3080 STRIX Asusa OC lub nie OC?
Data dostępności podana na 05.10.2020 ale jak na razie bez żadnego update’u.
Trzeba cierpliwie czekać 🙁
(Asus Strix OC 3080)
Dziękuję za odpowiedź.
Złożyłem zamówienie 17.09 kilka minut po południu. Było krótkie okienko z możliwością składania zamówień, potem zablokowane do 15:00. Jak coś się ruszy z kartą (3080 strix oc) dam znać.
Dalej nic.
Odebrałem karcioszkę 😀 16.10.2020
Pany dostał ktoś tufa z 15:08 z 17.09 ?
czyli jesli ktos zamowil tydzien po premierze to moze czekac do wielkanocy….
Raczej do Bożego Narodzenia 2021. Do Wielkanocy to już mają oczekiwać ludzie z 15:30 i później…
Niestety jak pisał TechLipton na swoim kanale.
Pełna dostepnosc kart dopiero w lutym.
Pójdzie zwrot zamowienia zatem, pewnie szybciej nabędę RDNA 2.
Kolejny dzień ciszy… (Asus TUF 15:07)
Ktoś już dostał jakieś 3090?
Może na gwiazdkę jak będziesz grzeczny Ci dojdzie 🙂
Kolejny dzień ciszy 15:04
Kilka minut po 15 ventus oc data realizacji na 30.09, cisza do dziś
Czekam od 17.09 – Gigabyte Gaming OC
zły na nvidię, ponieważ jest nowy komputer bez GPU, jeśli tak będzie dalej, to przełączę się na nową amd
No i co z tym kartami????
Marcin, w przypadku chęci potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, prosimy o kontakt ze sklepem pod numerem: 34 377 00 00 lub mailowo: x-kom@x-kom.pl.
Bzdura, pytalem na czacie czy cos wiadomo kiedy,co, lub chociaż jakiekolwiek informacje to nic. Wiemy jak jest, i większość z nas czeka cierpliwie, już chyba każdy dostal odpowiedz ze zamowienia będą realizowane chronologicznie itp. Sklep nic nie wie, a o informacji ktorym sie jest w kolejce to uslyszalem ze nie da sie tego sprawdzic.
Łukasz, sklep aktualnie oczekuje na kolejne dostawy kart graficznych. W momencie przekazania zamówienia do realizacji otrzymasz powiadomienie na adres e-mail, który podałeś w zamówieniu.
Skoro nie można sprawdzić miejsca w kolejce to w takim razie nie wiem jak zamówienia są wydawane chronologicznie.
Kacper, takie informacje są tajemnicą handlową sklepu. Status swojego zamówienia sprawdzisz pod numerem: 34 377 00 00 lub mailowo: x-kom@x-kom.pl.
Ja kupilem o 16 wiec pewnie w lutym dojdzie 🙂
Powiem tak xkom, wydaje wróć wydawałem u was bardzo dużo pieniędzy mam nadzieje ze moim śladem pójdą też inni ludzie. Mojej decyzji nie dyktuje słabą dostępnością – mimo iż inne sklepy normalnie wysyłają towar….. Tylko waszym olaniem klienta. Naprawdę nie możecie wystosować oficjalnego oświadczenia? Czemu ludzie z dnia premiery dalej nie mają kart? Wróć ludzie z pierwszych 5 minut premiery dalej nie mają kart. Zasłanianie się stwierdzeniem „problem globalny” jest zgoła śmieszne, jeśli patrzymy na inne sklepy w Polsce które karty mają.
Alex, sklep otrzymuje kolejne dostawy, z których przekazuje zamówienia do realizacji. Karty graficzne są dostarczane cyklicznie na magazyn, a Klienci otrzymują informacje o wysyłce w wiadomości mailowej.
Czy są jakieś modele 3080, których sklep nie dostaje, lub dostaje w mniejszej ilości, oraz czy są jakieś modele, które sklep dostaje w większej ilości niż inne.
Byłoby dobrze wiedzieć na czym się stoi. Być może nawet dać możliwość zamawiającym chronologicznie wcześniej, wymienić na inny model, jeśli takowy byłby wcześniej dostępny.
Papa, nie posiadamy wolnych sztuk kart graficznych, modele przyjeżdżają w dostawach naprzemiennie. Pomimo najszczerszych chęci nie jesteśmy w stanie wskazać modelu, którego zakup przyśpieszy realizację zamówienia.
@Geex Bzdura – jesteście w stanie to wskazać. Sklep wie, ile jest zamówień na dany model i wie, które modele przyjeżdżają najczęściej. Zatem, można wskazać ze sporym prawdopodobieństwem, który model będzie najszybciej dostępny.
Przemek, udostępnianie informacji o miejscu w kolejce jest pośrednio udostępnianiem informacji o liczbie zamówień karty — jest to tajemnicą handlową sklepu.
Chyba nie tak do końca naprzemiennie. Gigabite eagle w ogóle zawitał w pl?
Karty graficzne Gigabyte EAGLE są dostępne w ofercie sklepu x-kom, dostawy na magazyn pojawiają się cyklicznie. Jeśli planujesz zakup, skontaktuj się z Doradcami, aby przygotowali zamówienie dla Ciebie: 34 377 00 00 lub mailowo: x-kom@x-kom.pl.
3080 strix oc zero info od 17.09
Adi, jeżeli kupiłeś produkt w x-kom, informacje o statusie swojego zamówienia możesz sprawdzić pod numerem: 34 377 00 00 lub mailowo: x-kom@x-kom.pl.
Szanowny Geex 🙂
Dostałem info w dniu złożenia zamówienia(17.09), ale od tamtej pory totalna cisza. Nic, nada, null. Lada moment upłynie miesiąc i powiem(a właściwie napiszę) szczerze, że chyba pod koniec następnego tygodnia anuluję zamówienie, jeżeli nic się nie zmieni oczywiście.
Wyjasnij dorgi xkomie, dlaczego przyjmujac pre-order na karty zdecydowaliscie sie rowniez zarezerwowac czesc towaru na gotowe zestawy komputerowe? Czy jest to uczciwe w obec klientow ktozy wam zaufali i wpisali sie na liste?
Toi, wprowadziliśmy PC z nowymi kartami graficznymi RTX do oferty x-kom, ale realizacja tych zamówień też jest uzależniona od dostaw producentów, a stosowane modele kart nie zaburzają realizacji zamówień dla klientów. Ze względu na brak kart graficznych data przedsprzedaży została przesunięta na listopad. Mamy nadzieję, że do tego czasu poprawi się dostępność nowych grafik. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem: 34 377 00 00 lub mailowo: x-kom@x-kom.pl.
I jak wszystkim mija pierwszy miesiąc czekania? ( też czekam jbc, 17.09 )
Jak to będzie z kartami GIGABYTE w przypadku chęci rozszerzenia okresu gwarancji do 4 lat?
Jak wiadomo karty graficzne są objęta 3-letnią gwarancją producenta, z możliwością jej wydłużenia o dodatkowy rok po rejestracji pod adresem w ciągu 30 dni od daty zakupu.
Pytanie zatem bo już czekam ponad miesiąc na dostawę czy to oznacza, że nie będę mógł przedłużyć gwarancji?
Oczywiście będziesz mógł rozszerzyć gwarancję. W tym przypadku nie jest ważna data złożenia zamówienia, a zakupu – ta znajduje się na fakturze lub paragonie.
Eagle OC zamówienie z 17.09 godz. 17:03 – Nadal oczekujące.
Paweł z 17.03, to nie oczekuj dostawy jakoś zbyt szybko 😛
Nie żebym Cię chciał zdołować, ale przed Tobą jest pewnie dziesiątki osób, a dostaw po 5szt…
Zdaje sobie sprawę, ciekawe czy ktoś z 16:xx dostał „już” eagle oc 🙂
Najwyżej przeskoczę do „Team Red” jak to dalej będzie tak wyglądać 🙂
Ja 17.09 z ~15:20 nie dostalem. Wiec lipa :/
Czujecie to? 15:20 i nic ->Za 2 lata pierwsze sztuki rtx-4000 będą trafiały już do potencjalnych nabywców w usa i uk, a tymczasem Polacy którzy zamówili po 17.09.2020 będą wciąż czekać na 3080 XDDD.
Gościu, co prawda nie ten model, ale ja z 17.09, 15:05 dalej czekam xD
Chodzą info na forach że realizacja zamówień może trwać od 2 tyg do 4 miesięcy, x kom sam pisze do klientów w tej sprawie. Jeśli tak to anuluje odrazu nie zamroże kasy na pół roku.
Kilka do kilkanaście tygodni cytując wsparcie, a sam ceo nvidia mówi wprost, że będę problemy z dostawami do końca roku.
ta ciekawe gdzie
Pewnie Nvidia oraz X-kom ma to gdzieś ale się na nich pogniewałem i tak z czystej złości moje oczekiwanie będzie maksymalnie trwać do premiery AMD Big Navi.
Ja po zakupie rtx3090 zaraz po premierze ani widu ani słychu. Co do długości zamówień zgadza się. To samo (2-4tyg) dostałem w mail’u.
Spoko, mam zamówienie z 17.09 na TUFa 10g z godziny 15:19 i na razie nic 🙁 Jakieś info kiedy będą?
jak gadasz brachu :0
Moja irytacja sięga zenitu. Zamówienie z 15.10 Asus TUF i cisza. Nie wiem czego mam się spodziewać. Czy tydzień czy miesiąc? Obsługa też niestety nie jest w stanie podać nawet przybliżonej daty. Nie podoba mi się to
Masz na myśli 15 października, czy godzinę 15:10 z 17 września? Bo jeśli pierwsza opcja, to i miesiąc jest bardzo optymistycznym czasem oczekiwania. Mało kto z pierwszego dnia sprzedaży dostał kartę. Dodatkowo chodzą plotki, że Asus na razie wydaje tylko TUF OC, więc to też wydłuży czas dla zamawiających zwykłego TUF.
17.09 godzina 15.10 😉
No nic, na szczęście nie zamroziłem sobie pieniędzy i wziąłem opcje płatność przy odbiorze.
Mam nadzieję, że to nie wpłynie na czas realizacji zamówinia tzn. że Ci co zapłacili już za karty dostaną je pierwsi. To by bardzo źle świadczyło o sklepie bo kolejność zamówienia to kolejność zamówienia a forma płatności to zupełnie inna kwestia.
Na infolinii dostałem informację że sposób płatności nie wpływa na kolejność realizacji zamówień 🙂
Ja poprosiłem już o anulowanie zamówienia, w to co gram to mi wystarcza chciałem zrobić upgrade z gtx 1070 ale poczekam do przyszłego roku ( oby dożył ). Ogólnie polecam troszeczkę ochłonąć i przemyśleć czy warte to nerwów,bo absolutnie nic nie wskazuje na to aby coś się poprawiło hype przemija, a frustracja się zaczyna.
Taa, ja też coraz bardziej myślę nad zostaniem z moim gtx 1080. Mam nadzieję, że nvidia i sklepy stracą wielu klientów dzięki takiemu podejściu jak nasze 🙂 nie to nie.
ktoś dostał już 3080 po złożeniu zamówienia o 15:04 może?
Mam zamówienie Asus TUF z godz. 15:08. Opłacone z góry. Karty ni ma.
Zamówienie złożone 17.10 dopiero tydzień czekam, więc pewnie jeszcze do końca listopada poczekam, ale wole poczekać niż kupować gdzie indziej. Wolę mieć tą gwarancję bo jeszcze nigdy się na x-komie nie zawiodłem. I również lepiej zapłacić za kartę 7/8k zł niż 10/11k w moim przypadku rtx 3090 Gaming X Trio, wolę dodatkowe kilka tyś wydać na inne podzespoły. A będzie to moja pierwsza w życiu stacjonarka. Więc mam nadzieję że do końca listopada kartę dostanę inni również. (Módlmy się heh)
Zamówienie złożone 17.09 i do dziś nie mam informacji o przewidywanym czasie realizacji. Nie chce kolegi martwić ale nikt tutaj się nie nastawia na dostawę przed świętami. Xkom nie potrafi udzielić żadnych konkretnych informacji zasłaniając się słabą dostępnością na świecie. Inne sklepy przynajmniej publikują jakieś statystyki na temat zamówień, realizacji i przewidywanych dostaw.
jak zamówienie z 17.10 to nie masz się co nastawiać że przed lutym kartę zobaczysz haha
Wielu klientów zamówiło w październiku Pan zamówił po premierze, to może się nastawić na otrzymanie w tym roku ? Skoro Pan zamówił po premierze, a nie dostał pan jeszcze karty to i tak i tak pan utknął wraz z resztą klientów którzy z niecierpliwością czekają na swój nowy nabytek 🙂 nie ma co się śmiać, to jest przykre. Pozostało nam czekać. Lub anulować zamówienie. (Śmieszki)
ciekawe
Msi Gaming Trio x – Zamówienie z dnia premiery g. 15:11, do dziś dostałem tylko mail, który przyszedł w połowie października z informacją o przwidywanej realizacji od 2 tygodni do 4 m-cy. Na infolini też nie da się nic konkretnego dowiedzieć.
Panie, ja tego modelu z 15:05 do tej pory nie zobaczyłem, gdzie Twoja 15:11 😀 luty 2021.
Ktoś otrzymał gaming oc od Gigabyte? 3080 oczywiście
Zamówienie z dnia premiery godzina 15:04, karty oczywiście nie dostałem a ostatni mail od x-komu otrzymałem miesiąc temu więc na zmianę sytuacji się nie zapowiada.
Raczej powinieneś napisać czy ktoś otrzymał w ogóle jakąkolwiek kartę z serii rtx 30 😀 haha
Ja dostałem tą kartę 5 października. Zamówienie z 15:02
Ja swoją otrzymałem 5 października, zamówienie złożone o 15:02
Dzisiaj otrzymałem wiadomość o wysyłce mojej z 15:05, więc się coś ruszyło 🙂
Witam czy ktoś dostał asus tuf 3080 bez dopisku OC ?
Godzina 16 w dniu premiery i nadal czekam 🙂
Godzina 15.07 w dniu premiery i dalej czekam 🙂
Godzina 15.06 w dniu premiery i dalej czekam 🙂
Niespełna 2 miesiące oczekiwania, sprawiło, iż poziom zażenowania osiągnął zenitu.
Wszelakie newsy na temat Nvidii przyprawiają mnie o mdłości i złość.
A z resztą szkoda gadać by zakończyć wyczekiwania i nadzieję na otrzymaniu karty postanowiłem poprosić o zwrot pieniędzy, nie warto było psuć sobie nerwów.
Życzę wam więcej cierpliwości.
Bogdan masz kartę?
i jak realizowane są jakieś zamówienia ostatnio ?
Ludzie rezygnujcie z tych kart jak się głupio nie zamknęliście w technologii g-sync jak ja, jak macie monitor z freesync to kupujcie 6800xt, lepszy wybór ;P
3080 Gaming X Trio od MSI zamówione 17.09 o 15:04 dziś dostałem maila ze karta została wysłana
3070 Eagle zamówione 06.11.2020, godziny nie pamiętam. Na dzień dzisiejszy czekam. Wiadomo było że będzie oczekiwanie – liczę, że na początku grudnia jakoś karta będzie razem z resztą kompa.
Wątpię kolego, My tutaj czekamy na rtx 3080 zamówione 7 min po premierze… Dalej cisza…
Otrzymałem własnie wiadomość od Xkoma, że jestem 450 w kolejce do karty. Czekam dalej.
3080 Eagle OC, 17/19 z godz. 17:03 nadal nic.
Nvidia naprawdę słabo się przygotowała, aby po 2 miesiącach nadal nie zrealizować zamówień z pierwszych 2 godzin w dniu premiery? Wow…
Tu ludzie z 15 czekaja a ten o 17 – natomiast od innego dystrybutora w pl ludzie juz z 17 dostaja. Wystarczy poszukac w komentarzach na necie. Tak to bywa, zamawiasz karte specjalnie pod streaming cp77, a zysk ucieka z przed nosa. Bo w tym pedzie to z 15:15-30 karte dostane w lutym.
3080 ventus 3x OC zamówienie o 15:08 , dzisiaj dostałem wiadomość „spakowaliśmy Twoje zamówienie i czekamy, aż odbierze je od nas kurier InPost”
Gigabyte 3070 Eagle / dzień premiery / 15:11, jeszcze nie ma
Gigabyte 3070 Eagle dzień premiery 14:11, jeszcze nie ma
Jak wygląda sytuacja z TUF 3080 bez OC, kto już dostał i o której zamówił?
15.07 dalej czekam…… brak mi słów, żeby opisać moje wkurzenie.Bardzo mi zależało aby dostać karte na premier CP77. Zaraz miną 3 miesiące odkąd czekam na karte zamówioną kilka minut po premierze.
to samo u mnie
Znalazłem w internecie jak ktoś pokazywał maila od xkom, gdzie odpisali mu, że przybliżona data wysyłki jego karty to 31 stycznia, zamówienie miał z 15:20. Jak ja mam z 15:40 to chyba kwiecień mnie czeka…
Strach wgl myśleć co z tymi, którzy kupili kartę dzień po premierze.
Miał on też informację, że jest w kolejce między 140 a 160 miejscem o ile się nie mylę.
A jak sytuacja z MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO?
Z ktorej minuty juz ktoś dostał?
Ktoś pisał że 15:04 już dostał u mnie 15:11 dalej czekam ale robię się powoli zły bo kontaktu ze sklepu od dłuższego czasu nie ma żadnego, a w moim wypadku karta miała stanowić prezent na święta, myślałem, że pomimo małej dostępności 3 m-ce wystarczy na dostawe pod choinkę. Skoro osoby z pierwszych minut jeszcze nie dostają to znaczy że coś tu grubo nie gra.
3080 zamówienie z 15:04 karta ma zostać dostarczona do mnie dziś. 15:11 to pewnie luty/marzec tak że pozostaje uzbroić się w cierpliwość niestety.
Link z artykułu prowadzi do listy kart, wśród których nie ma żadnej z tych z nowej serii. Wyszukiwanie konkretnych modeli również nie zwraca żadnych wyników. Czy na pewno karty są już w x-kom?
Piotr, ze względu na ograniczoną dostępność, produkty zostały wycofane ze sprzedaży.
Ktokolwiek dostał tego TUF’a 3080 bez OC? Czy to karta widmo?
Chodzą legendy na mieście, że był taki jeden, ale ja wnie nie wierze ^,^
Z każdym miesiącem coraz bardziej myslę, że to jednak mit
Wszystkie opinie na karcie produktu są z przed 3 miesięcy. Czy to oznacza, że od tego czasu xkom nie dostał żadnego TUF’a? Myślę, że to niestety możliwe. Ja mam zamówienie z 15:45, jak serio przyjdzie mi na nią czekać rok to… no nie wiem sam już co myśleć.
zamówiłem 7.10.2020 do tej pory nie dostałem i sprawa ma się tak u mnie 28 lub 29 listopad 2020 bylem w sklepie x kom odebrać inne zamówienie przy okazji zapytałem jak tam kolejka na 3080 tuf wśród 450 oczekujacych . 14 grudnia dostałem maila ze są opóźnienia w zamówieniach i stan kolejki nadal 450. 27 styczeń 2021 napisałem maila o aktualizacje stanu kolejki ” W chwili obecnej jest Pan w pierwszej 450-tce osób oczekujących na ten produkt ” . jak w takim tempie są realizowane zamówienia to jak ma wakacje karta dojdzie to będzie sukces.
Jest fajnie dalej sobie czekam. Już 4 miesiące… Ktoś kto zamówił po 16 pewnie będzie czekał jeszcze ze 2 lata albo i lepiej :>
Witam. Rtx 3070 eagle, zamówiony 29.10 około 14:50, czekam dalej 🙂
Info dla potomnych. Msi 3080 gaming trio x zamówienie z dnia premiery 15:11 karta dziś została do mnie wysłana. Zamówienie 11 minut po premierze i 3,5 miesiąca czekania moi drodzy.
Mam pytanie czy ktoś dostał MSI RTX 3080 ventus jak tak to podzielcie się inf o której zamówiona i kiedy dostaliście.
MSI 3080 Ventus – zamówiony w dniu premiery 15:07 ostatnia informacja od X-Kom z grudnia to że jestem gdzieś w pierwszej 12-20tce oczekujących.
Przepraszam 15:09 nie 07, to może być różnica…
Od 13 grudnia nie zmiennie na 179 miejscu w kolejce po 3080 ventus z 17 wrzesnia. Oj cos czuje ze ogram cyberpunka juz ze wszystkimi poprawkami…
Witam, nadal ktoś jeszcze czeka na kartę? Osobiście posiadam zamówienie z 21.09 i nadal cisza…
Czeka, czeka… Ja mam zamówienie z 17.09 z 15:45 około i nadal czekam na 3080 TUF. Nie wiem jaki dokładnie model masz zamówiony, ale większość czeka na karty zamówione w dniu premiery, powiedziałbym, że karty dostali aktualnie ludzie z około pierwszych 10 minut po premierze. :/ Oczywiście dużo zależy o jakim modelu dokładnie rozmawiamy….
Zamówiłem 3080 od Zotaca, ale z tego co się orientowałem to w moim przypadku wszystko stoi w miejscu przynajmniej od grudnia…
Macieju mam dla Ciebie złą wiadomość, ale ja jestem z 15:12 i czekam na TUF.
Dostałem informacje , że jestem 120 w kolejce od grudnia i nic się nie zmienia.
Jak jesteś z 15.45 to nie wiem czy ją dostaniesz w tym roku, wątpię nawet czy ja ją dostane w tym roku…
No ja w grudniu dostałem info, że jestem w śród pierwszych 200 w kolejce.
Myślę, że na gwiazdkę pod choinkę kartę dostaniesz, u mnie to może wielkanoc 2022 będzie… haha
A tak na serio to zastanawia mnie ile jeszcze będzie wisiało zamówień w próżni na 3080 jak NV zapowie serie 4000. Czuję, że AMD pierwsze wyskoczy z nową serią kart graficznych w czipletowej budowie, szybciej niż nam się wydaje. Bo czipletowa budowa ma właśnie ułatwić produkcję i NV też będzie musiała odpowiedzieć nowymi kartami, mimo tysięcy kart zaległych w zamówieniach na całym świecie, robiąc kolejną papierową premiere. Bo NV ma czipletową budowę wprowadzić za 2 generację. (Nie żebym wierzył w jednorożce, że to spowoduje bezproblemową dostępność, ale może nie trzeba będzie już czekać roku na nowe GPU, tym bardziej, że nowe karty będą raczej dużo droższe na start to ludzie też tak rzucać się nie będą)
Ja mam zamówienie z 17 września i nadal cisza.
Teraz jak kanał zablokowany to sobie postoimy z dostawami kart. Bida z nędzą.
dziwne bo w Niemczech karty sa dostepne w ciągu 18 dni.
Czy taki komp będzie git
komputer –
Samsung 500GB M.2 PCIe NVMe 970 EVO – dysk ssd
Seagate BARRACUDA 2TB 7200obr. 256MB – dysk talerzowy
rtx 3070
Intel Core i5-10600KF
Patriot 16GB (2x8GB) 3200MHz CL16 Viper Steel
Zasilacz be quiet! SYSTEM POWER 9 700W
Gigabyte B560 AORUS PRO AX
be quiet! Pure Rock 2 Czarny 120mm
SilentiumPC Signum SG1X TG RGB
Potwierdzamy – będzie git. Gdybyś potrzebował pomocy w wyborze ewentualnych zamienników, to skontaktuj się z doradcami x-kom telefonicznie lub mejlowo.
Zamówienie Ventusa z 17.09.2020 około 16:15 150 w kolejce xD w ciągu 3 miesięcy jakieś 8 miejsc w górę. Powodzenia
Msi 3080 ventus, od stycznia nie ruszylo z miejsca 168 w kolejce. Wniosek X-kom nie zamawia kart u dostawcow. Ceny na rynkach spadna X-kom zamowi karty by zrealizowac zamowienia. Chyba ze wczesniej wyjda wersje V2 to po prostu anuluja zamowienia.
Niestety, możliwości producentów kart są nadal ograniczone, producenci i dystrybutorzy często nie są w stanie dostarczyć zamówionych kart. Widać to przy ostatnim wycofaniu przez MSI z produkcji RTX 3080 Gaming X TRIO. Aktualnie nie dysponujemy informacjami, o wycofaniu następnych modeli MSI.
Asus TUF RTX 3080 zamówienie w X-kom w dniu premiery, dokładnie 7 minut po premierze.
Od 11 miesięcy dostaję takie same, info że jestem w pierwszej dwudziestce. Nadal czekam na swojego 3080, bo nie zachowałem się jak cebula i nie złożyłem wielu zamówień w różnych sklepach, wierząc że X-kom ma pokrycie na te karty, chociaż w 20 sztuk!!
O co tu chodzi?
Takich jak my jest pewnie wielu, sam czekam już prawie rok na kartę… Trochę słabe podejście sklepu, żadnych informacji o dostawach jak i samych zamówieniach, trzymają nas w niewiedzy i robiąc w butelkę… Od roku.