x-kom AGO rozwija skrzydła. Poznaj tegorocznych partnerów Jastrzębi

Drużyna x-kom AGO rozpoczęła rok 2020 od bardzo ważnych kontraktów. Dwa nowe zawarto z firmami Razer i Garmin, uzyskując bezcenne wsparcie sprzętowe. Zespół kontynuuje też współpracę z markami Puma, Orbit oraz G2A, wdrażając ambitne plany rozwojowe.

Współpraca z firmami Garmin i Razer

W opinii niektórych e-sportem od sportu tradycyjnego oddziela nieprzekraczalna granica. Firma Garmin ma na ten temat odmienne zdanie i zaprosiła Jastrzębie do elitarnego grona sportowców korzystających z technologii Garmin. Dzięki temu każdy zawodnik otrzymał najnowszy multisportowy smartwatch z serii fēnix® 6, który dokładnie zmierzy ich funkcje życiowe.

“To niesamowite, że lider technologii pomiarowej na świecie, zdecydował się na współpracę z naszą organizacją. Produkty tworzone przez markę Garmin to najwyższa półka. Korzystają z nich najlepsi sportowcy na świecie, uprawiający sporty ekstremalne. Niezmiernie cieszy nas fakt, iż zegarki, które otrzymamy, posiadają funkcje, dzięki którym możemy realnie analizować parametry życiowe zawodników, które będą uwzględniane przy planowaniu optymalnego cyklu treningowego naszych zawodników. Dodatkowo sama marka jest na tyle silnie zakorzeniona w sporcie, że jest to wymarzony partner dla x-kom AGO.” – mówi Jakub Szumielewicz, prezes organizacji x-kom AGO.

x-kom AGO i Garmin wchodzą we współpracę

“Multisportowe smartwatche Garmin fēnix® 6, z których będą korzystać zawodnicy x-kom AGO, dostarczą zawodnikom pełen przekrój danych związanych ze zdrowiem i wydolnością. Wskaźniki, takie jak Body Battery pomagają ocenić swój rytm dobowy i zoptymalizować dzień, tak by osiągnąć maksymalną wydajność w pożądanym momencie. Esport to dyscyplina, która z każdym sezonem się profesjonalizuje i jesteśmy pewni, że w połączeniu z odpowiednim treningiem, nasze rozwiązania technologiczne pomogą zawodnikom wejść na wyższy poziom” – mówi Jakub Szałamacha menedżer ds. marketingu Garmin Polska.

Umowę podpisano 6 lutego 2020 roku, a prezentacja zegarków nastąpi podczas turnieju IEM, gdzie organizację w turnieju StarCraft 2 reprezentować będzie Mikołaj “Elazer” Ogonowski. Jedyny Polak biorący udział w zawodach.

Drugą istotną zmianą jest nawiązanie współpracy z firmą Razer, która dostarcza akcesoria dla zawodników x-kom AGO. Podczas treningów, sesji przygotowawczych i na turniejach gracze będą korzystać ze sprzętu sygnowanego logo z trójgłowym wężem.

x-kom AGO i Razer zaczynają współpracę

„W firmie Razer innowacyjność jest jedną z naszych wartości założycielskich i sposobem myślenia, który zdecydowanie podzielamy z x-kom AGO” – powiedział Yann Salsedo, Dyrektor ds. Esportu i Mediów społecznościowych (EMEA) w Razer. 

„Jesteśmy dumni i jednocześnie podekscytowani pracując z zespołem szukającym kreatywnych sposobów na napisanie kolejnych rozdziałów swojej historii. To partnerstwo pozwoli nam połączyć naszą wspólną wiedzę i zabrać polski esport na niesamowitą globalna podróż„

W tym aspekcie kluczowy jest dostęp do sprzętu gamingowego najwyższej klasy, w dodatku każdy zawodnik może sam skompletować swój ekwipunek, wybierając spośród wszystkich urządzeń dostarczonych przez Razer, zależnie od własnych upodobań. Następuje tym samym pełna personalizacja.

„Bardzo się cieszę, że x-kom AGO stało się ambasadorem marki Razer w regionie – mówi prezes x-kom AGO. To właśnie spersonalizowane podejście i wysokie kompetencje zespołu w Polsce przekonały nas do nawiązania relacji z tym właśnie Partnerem.”

Kontynuacja współpracy z Orbit, Pumą oraz G2A

Na koszulkach meczowych dywizji Counter-Strike: Global Offensive, Fortnite i StarCraft 2 wciąż widnieć będzie logotyp Orbit. Obie strony nie ukrywają, że zależy im na wykształcaniu dobrych nawyków żywieniowych u fanów e-sportu, szczególnie u młodych ludzi, co zaowocuje u nich w przyszłości.

x-kom AGO i Orbit kontynuują współpracę

Firma Puma również przedłużyła obowiązującą umowę sponsoringową z x-kom AGO, pozostając partnerem technicznym organizacji. Dzięki drużynie x-kom AGO marka Puma weszła do świata e-sportu, wspierając zespół i zawodników.

x-kom AGO i Puma kontynuują współpracę

Trzecim kooperantem, z którym x-kom AGO przedłuża współpracę, jest G2A. Dzięki temu kibice drużyny będą mogli skorzystać z promocji G2A także w tym roku. 2019 był bardzo owocny, dlatego obie strony postanowiły kontynuować współpracę. Dzięki temu kibice Jastrzębi mogą także w tym roku zyskać 3% cashbacku, wpisując kod „AGO” przy składaniu zamówienia na G2A.COM.

„Niezwykle się cieszę, że światowy gigant z branży zakupów internetowych zdecydował się wrócić po kilku latach absencji do świadomości fanów e-sportu za pośrednictwem x-kom AGO – podaje Jakub Szumielewicz – Nasze rozwijające się instrumenty promocyjne wpływają pozytywnie na wzrost sprzedaży produktów na platformie G2A, co znacząco przyczyniło się do przedłużenia kontraktu. Rozszerzenie współpracy z takim partnerem dowodzi naszych kompetencji wpływania na generowanie sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów – dodaje.

Przedłużenie współpracy stało się możliwe, dzięki świetnym rezultatom, osiągniętym w 2019 roku. Co więcej, x-kom AGO planuje jeszcze więcej działań prosprzedażowych za pośrednictwem swojego obecnego kanału YouTube, a także nowych, które zostaną uruchomione w 2020.

x-kom AGO i G2A kontynuują współpracę