Idea partnerstwa strategicznego
Łącząc umiejętności, doświadczenie i kompetencje obu drużyn tworzymy polski zespół na światowym poziomie. Team z prężnym zapleczem finansowo-technologicznym, który powalczy o najwyższe trofea na arenie międzynarodowej.
Chcemy wyznaczać nowe kierunki i teraz już wiemy, jak to robić – mówi Michał Świerczewski, prezes x-kom – Nasz sklep, z małego salonu w Częstochowie, w ciągu kilkunastu lat urósł do gigantycznych rozmiarów. W piłce nożnej w ciągu 5 lat powróciliśmy z Rakowem do Ekstraklasy. Teraz spróbujemy dokonać czegoś podobnego w e-sporcie.
Pomysł nawiązania partnerstwa strategicznego narodził się w równolegle obu organizacjach, gdyż obydwie szukały dalszych dróg rozwoju. Pomiędzy przedstawicielami firm szybko narodziła się nić porozumienia, dzięki czemu podstawy partnerstwa powstały szybko i były satysfakcjonujące dla każdej ze stron. Na fundamencie zgodności stworzono założenia kolejnych działań, a ich efektem jest połączenie sił z dniem 1 lipca 2019 roku.