Podcast x-gamers: Nagrody Game Awards były żółtą kartką dla leniwych producentów gier

Gdzie, jeśli nie w USA mogłaby odbyć się gala rozdania nagród dla twórców gier komputerowych. Ten spektakl mamy już za sobą i dlatego możemy go dogłębnie przeanalizować oraz skomentować. Konkluzje po Game Awards? Najwięksi deweloperzy muszą odrobić pracę domową.

Game Awards prawdę o grach powie

Grami, tak jak każdą dziedziną życia i rozrywki, rządzą trendy. Obecnie trend światowy wyszedł poza granice Stanów Zjednoczonych i skierował się ku Krajowi Kwitnącej Wiśni. Tam produkuje się teraz najlepsze gry wideo, co nie mogło ujść uwadze specjalistów. Jedna z nagród przypadła grze: Sekiro.

A co oceniano? M.in. scenariusz, czyli warstwę fabularną gry, a nie tylko jej oprawę graficzną. Bo ta może być wymuskana i brawurowa, podczas gdy historia jest nudna i słaba. W Sekiro nie sposób się nudzić. Twórcy zadbali o intrygującą opowieść, zwroty akcji oraz aspekty, które poznasz dzięki rozmowie prowadzących: Kamila Gajdka i Kamila Szwarbuły.

Panowie debatują także nad tym, jakie gry cieszą się największą popularnością w Polsce i jak to się stało, że największe studia nie wydały w tym roku niczego godnego uwagi.

x-kom podcast

Słuchaj nas tam, gdzie lubisz