„Co z moim zamówieniem”? Odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania

W związku z obecną sytuacją w kraju związaną z wprowadzeniem najpierw stanu zagrożenia epidemią, a teraz stanu epidemii, linie telefoniczne naszego Contact Center rozgrzane są do czerwoności. Zebraliśmy więc najczęściej zadawane przez Was pytania, by odpowiedzieć na nie w tym krótkim FAQ.

Czy w związku z pandemią przewidujecie jakieś opóźnienia w wysyłce?

Opóźnień jako takich nie przewidujemy, niemniej mogą one się pojawić w związku z faktem, że przesyłki wysyłane są za pośrednictwem kurierów i do paczkomatów. Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki docierały do Was jak najszybciej. Przy okazji przypominamy: na karcie produktu zawsze widnieje informacja o czasie realizacji zamówienia.

Dlaczego moje zamówienie jeszcze nie przyjechało?

Powody mogą być różne, dlatego najlepiej skontaktować się w tej sprawie z naszym Contact Center pod numerem telefonu 34 377 00 00 lub pod adresem mailowym: x-kom@x-kom.pl.

Czy salony są czynne?

Salony są nieczynne do odwołania. Dlatego zapraszamy Was do składania zamówień z wyborem wysyłki kurierem lub do paczkomatów.

Jak mogę zwrócić towar, skoro salon jest zamknięty?

Zwrotu można dokonać wysyłkowo. W tym przypadku konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu na naszej stronie. Od momentu wypełnienia formularza macie 14 dni na dostarczenie (w tym przypadku wysyłkowo) przesyłki do x-kom. Jeśli macie jakieś inne zapytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, możecie dzwonić pod numer 34 377 00 30 lub napisać maila na adres: serwis@x-kom.pl.

Czy kurierzy rozwożą paczki?

Tak, mimo wprowadzenia stanu epidemii w Polsce wszystkie firmy kurierskie pracują na 100%, aby dostarczyć Wam przesyłki w terminie.

Czy kurierzy mają przy sobie terminal?

Kurierzy nie mają przy sobie terminali. Jako klienci możecie opłacić zamówienie wysyłkowe przelewem, blikiem lub gotówką u kuriera (ze względu na obecną sytuacją związaną z pandemią koronawirusa tę opcję jednak odradzamy). Terminale płatnicze mają natomiast wybrane paczkomaty, przy czym wówczas doliczana jest prowizja w wysokości 2%.

Płatność Blikiem lub kartą nie powiodła się, co robić?

W tej sytuacji macie dwie opcje. Pierwsza – złożyć ponownie zamówienie i raz jeszcze spróbować dokonać płatności (przy okazji warto zwrócić uwagę na limity płatności internetowych na koncie), a w nowym zamówieniu dodać uwagę z prośbą o anulowanie tego wcześniejszego. Druga z opcji to kontakt z nami i ustalenie formy zapłaty.

Czy InPost rozwozi paczki w weekendy?

Na ten moment – tak. InPost uruchomił dostawy przesyłek do paczkomatów w weekendy.

Czy premiery gier są zagrożone?

O to już należałoby pytać wydawców. My ze swojej strony możemy jedynie informować Was na łamach Geeksa lub naszej strony o ewentualnych przesunięciach terminów premier gier. Co zresztą zamierzamy robić. Będziemy też kontaktować się z Wami w przypadku zakupionych preorderów.

Składałem reklamację w salonie, jak mam odebrać naprawiony produkt?

W takich sytuacjach wystarczy, że wskażecie nam adres, pod który odeślemy sprzętu. Najlepiej skontaktować się z serwisem pod numerem telefonu: 34 377 00 30 lub adresem mailowym: serwis@x-kom.pl. Status swojej reklamacji możecie zawsze sprawdzić na stronie naszego serwisu.

W jaki sposób mogę wymienić paragon z NIP-em na FV bez odwiedzania salonu?

Wystarczy przesłać pocztą oryginał paragonu na adres naszej siedziby: x-kom, ul. Bojemskiego 25, 42-200 Częstochowa. Do paragonu dołączcie kontakt do siebie, na kopercie zaś umieśćcie dopisek „Back Office”.

Gdzie znajdę fakturę do mojego zamówienia?

Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru, natomiast faktura tradycyjna jest dołączana do przesyłki z zamówionym towarem.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia możecie sprawdzić, logując się na swoje konto. Informacje o statusie znajdziecie w zakładce „Twoje zamówienia”. Wygodnym sposobem jest też skorzystanie z aplikacji mobilnej x-kom.

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy również drogą mailową.

#zostanwdomu i skorzystaj ze wsparcia naszych Doradców

O  tym, jak wybrać sprzęt z pomocą naszych doradców, dowiecie się z tekstu: #zostańwdomu i skorzystaj ze wsparcia naszych Doradców. W skrócie: możecie to zrobić na minimum trzy sposoby. Wystarczy wybrać którąś z następujących ikon: